Vast wel toch? Ik zou er zelf nog op gaan zitten als het zou passenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die schommelstoelen zijn tof zeg. Zou dat nog leuk zijn als Noor 1 wordt?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:20 schreef GotC het volgende:
Enne, het is internationale complimentendag. Dus, voor iedereen: Ik vind jullie allemaal fantastische, sterke vrouwen. Ieder met een eigen uitdaging, maar allemaal met hetzelfde doel voor ogen: Het beste voor haar kind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, ze is echt een kopie van jou!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kiek dan! Ok zelf kan ze dit nog laaaaaaang niet, maar als ik haar zo neerzet blijft ze gewoon verticaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Qua kleurtjes bedoel je? Ja wel vrolijk toch? Had m al bij Sjaak (zomer baby)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:26 schreef GotC het volgende:
Zomerse doek, mooi! En JaapBijna een maand al!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef klaprooss het volgende:
Suiker! Hij heeft hem al voor de 2e keer aan deze week, ik vind het zo schattig staan!
OooowwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel gek, ik denk ook in een flits dat het F is!
Als je trouwens maat 68 ook wil, krijg ik wel een PM he?![]()
Hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:03 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oooowww![]()
Heel gek, ik denk ook in een flits dat het F is!
Als je trouwens maat 68 ook wil, krijg ik wel een PM he?
Daar zijn we al een poosje hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:06 schreef klaprooss het volgende:
[..]
HahaWat grappig! Als je die hebt en F kan hem niet meer aan...
Vriend vind hem ook helemaal tof!
Dank dames
Heb je nog meer leuksquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:11 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Daar zijn we al een poosje hoorIk heb net foto's gemaakt voor op MP maar jij hebt voorrang natuurlijk!
Telkens als iemand je met "klap" aanspreekt zie ik voor me dat je een mep in je gezicht krijgt
quote:
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:35 schreef L-E het volgende:
Nou, mama is tot nu toe een eenmalige actie gebleken. Ik loop heel de dag mama, mama, mama te roepen terwijl ik naar mezelf wijs(jullie doen het ook, weet ik zeker!) en dan zegt hij vol trots: 'OEBIE
'
We zijn nog in ontwikkeling!
Volgens mij is dan 25% van de baby's nog niet toe aan de stap die jouw baby maakt, en 75% heeft hem dus al wel gemaakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:40 schreef L-E het volgende:
Wat is eigenlijk die p25-lijn als het om ontwikkeling gaat, dat ken ik niet?
Ik dacht andersom, maar weet t ook niet zeker...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:42 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Volgens mij is dan 25% van de baby's nog niet toe aan de stap die jouw baby maakt, en 75% heeft hem dus al wel gemaakt.
Toch?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:42 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Volgens mij is dan 25% van de baby's nog niet toe aan de stap die jouw baby maakt, en 75% heeft hem dus al wel gemaakt.
Toch?
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:33 schreef Suikertante het volgende:
XM is ze al een beetje opgeknapt eigenlijk?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:59 schreef bellelena het volgende:
Wow, dat hobbelbeest!!! Hoe ontzettend gaaf! Nin heeft een wheelybug varkentje gekregen van de week (ja we zijn eigenwijs Kyaraals ze met die zwenkwielen niet kan lopen zetten we er tijdelijk vaste wieltjes onder!).
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef klaprooss het volgende:
[..]![]()
Even offtopic maar ik droom al 2 nachten over je! Dat ik kom oppassen op je kindjes![]()
Vraag me niet hoe ik erop kom maar het is wel altijd heel gezellig
Dit!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:48 schreef Suikertante het volgende:
TallyHerkenbaar! F is heel lief, sluipt naar de poes, gaat hem heel voorzichtig in zijn gezicht aanraken, de poes gaat snorren, en van enthousiasme zegt F AAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
Weg poes.
Oebie vind ik ook al best wel een woord. Ik zal eens kijken of ik kan bedenken hoe ik F's uitspraken zou spellen. Kan nu maar slecht bedenken wat hij eigenlijk allemaal zegt
XM Ik begrijp dat ik F z'n voortanden beter weer wat terug kan drukken? Hier nog steeds nul stuks!
quote:
Dat heeft mij echt een stuk vrolijker gemaakt in het leven, ik ga nooit meer aan hormonale ac!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:09 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb me zojuist voorgenomen om maar echt met anticonceptie met hormonen te stoppen. Niet tijdelijk om te kijken of ik ervan opknap, maar gewoon echt op zoek naar ac zonder hormonen
Lucky you!quote:Op zondag 2 maart 2014 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze heeft daarna wel nog geslapen idd. Hoe bouw je zoiets af dan? Ik heb er geen ervaring mee, ze heeft doorgeslapen vanaf het moment dat dat kon. Nachtvoedingen ken ik alleen uit de eerste maandjes.
Doet ze zelf! Hier hadden we ook een paar inhaalnachtvoedingen. Jouw kind lijkt wel een kopie van de mijne met dit soort dingenquote:Op zondag 2 maart 2014 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze heeft daarna wel nog geslapen idd. Hoe bouw je zoiets af dan? Ik heb er geen ervaring mee, ze heeft doorgeslapen vanaf het moment dat dat kon. Nachtvoedingen ken ik alleen uit de eerste maandjes.
Jouw kind is echt zo niet normaal snelquote:Op zondag 2 maart 2014 11:14 schreef bellelena het volgende:
Wat leuk al die verhalen over kletsende kindjes! Heel herkenbaar ook, Nin zegt nu echt gericht 'poes', meestal klinkt het zo ongeveer als 'puh-ssssssssssss'En ze roept ook 'aaaaaaaa' of 'raaaaaa' van 'hoera' terwijl ze haar armen in de lucht gooit. Soms probeert ze daarvoor nog 'hieperdepiep' te zeggen, maar dat is alleen herkenbaar doordat ze daarna de 'hoera' doet
Verder zegt ze 'atah' tegen heel veel dingen, als een soort enthousiaste strijdkreet. Mama zegt ze alleen als ze jammert of huilt, nog niet tegen mij. Verder maakt ze de hele dag door allerlei woord-achtige klanken, alsof ze hele gesprekken mee kletst, ook heel schattig tegen d'r speeltjes! De t, a, u en s zijn momenteen favo!
Ze gaat ook steeds vaker losstaan inmiddels, ben zo benieuwd naar de eerste losse stapjes. Vooralsnog wil ze (nog) niet aan je handen lopen, dan laat ze zich zakken om te gaan kruipen. Maar ze maakt wel af en toe overstappen tussen dingen.
*trots op baby*
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doet ze zelf! Hier hadden we ook een paar inhaalnachtvoedingen. Jouw kind lijkt wel een kopie van de mijne met dit soort dingen
Wat fijn dat het zo goed gaat met de bvquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:38 schreef klaprooss het volgende:
Stuwing is hier nog wel volop aanwezig maar ik maak ook knetter veel melk aan. Ik kolf nu 1 maal daags mijn borsten geheel af vanwege de stuwing en haal dan makkelijk de 300cc en dan ligt J. al tevreden te zijn met een vol buikje met daaromheen een slagveld van melk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BV is hier ondanks elke drie uur kolven en andere handgrepen zover teruggelopen dat er nog maar enkele druppels per keer uit komen. Ik heb in de vierenhalve dag dat ik kolf nog maar twee keer BV kunnen aanbieden die elke keer moest worden aangevuld met FV. Dus morgen gaat de kolf terug naar de winkel waar we hem hebben gehuurd. We hebben ons best gedaan.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Ja he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:10 schreef Mabawa. het volgende:
FRwat een lieve foto van de zusjes. En wat heeft Ean een ultiem ondeugend hoofd zeg!
Momo
RFR wat een moppie!
Suiker ik vind dat echt knap van F, dat hij acxhterstevoren van bv de bank af gaat.
Fijn die makkelijk etende Fjes!![]()
![]()
Gisteren ineens het besef dat mijn verlof nu echt voorbij is toen M aan de borst lag, me aankeek en gigantisch breed naar me lachteIk janken want nu blijhijft hij bij iemand anders en die kan hem dat niet geheeefunnn
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk lekker mn hoofd leeggemaakt en van mijn mannen genoten tijdens een strandwandeling. 's Avonds de grootste lol gehad met een schaterende M.![]()
Vandaag een ontzettende rotdag. Ik wilde eigenlijk een grote schoonmaak houden maar M huilt echt de hele dag als ik hem wegleg en heeft misschien 20 minuten geslapen. Aan de ene kant wilde ik zo graag het huis helemaal op orde krijgen want wie weet wanneer ik daar weer tijd (en zin) voor heb, aan de andere kant moet ik nu natuurlijk nog extra van mn jongetje genieten.
Weer ff bijgelezen en verder geen tijd ok te reageren op al die lieve foto's en mooie updates, maar dit moest ik echt ff kwijt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mabawa, ik herken het zo van mijn laatste weekend verlof, sterkte met weer werken, het komt goed echt!![]()
Ik hoor/lees nu zoveel van dit soort verhalen dat ik me bijna begin af te vragen waarom er überhaupt nog anticonceptie mét hormonen bestaatquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:33 schreef Pvoesss het volgende:
Dat heeft mij echt een stuk vrolijker gemaakt in het leven, ik ga nooit meer aan hormonale ac!
Welke AC denk je nu aan?
Of ze ophalen bij het kdv waar je ze eerst heerlijk ziet spelen, en zodra je jou in het oog krijgen een smile van oor tot oor op dat koppie toveren...quote:Op zondag 2 maart 2014 21:46 schreef Juud-- het volgende:
Dat is het allerleukste van werken: 's avonds thuiskomen en met je kind kroelen
ohhh Spirit!! Snellie! Hoe gaat het slapen?
Dat vind ik niet verontrustend hoor, gewoon realistisch. Althans ik ging daar al van uit zeg maar.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:51 schreef Spirit82 het volgende:
Mabawa, ik wil je niet verontrusten, maar de eerste maanden werken zullen er waarschijnlijk wel inhakken. Het is heel vermoeiend op zich en dat combineren met je baby, waarbij je ook het gevoel hebt dat het zo snel gaat en jij zoveel mist.... Daar had ik in elk geval heel veel moeite mee. Pas na 3 maanden werken was dat pas weer een beetje gewend![]()
Wij hebben nog nooit doorgeslapen, als ik moet afgaan op mijn oudste gaat dat ook nog wel even duren. Wallenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:14 schreef bellelena het volgende:
Ohhh die gaat ook al zo hard Spirit! Superknap!
MabawaIk kan me er niets bij voorstellen en ben echt zo blij dat ik altijd bij Nin kan zijn
Ik hoop dat het zich allemaal gaat vormen en je je er ook (weer) fijn bij kunt voelen!
Slapen, qu'est-ce que c'est? Nee serieus, Nin slaapt best goed de afgelopen periode, maar nog wel een stuk of 3-4 keer dat ze (een beetje) wil drinken. Kan me er nu nog niets bij voorstellen dat er wellicht ooit weer een nacht komt dat we helemaal doorslapen?!
Hoi! Hier wilde ik even op reageren. Ik herken sowieso heel veel in wat je altijd vertelt, en ik denk dat we een beetje dezelfde woonsituatie hebben? Vorige week hebben wij besloten zelf naar de woonkamer te verkassen. Eigenlijk vond ik dat heel onaantrekkelijk want bed in woonkamer enzo, maar ook dat valt nog wel op te lossen qua inrichting. Nou, ik weet niet of het alleen daardoor komt want we hebben meer veranderd, maar de nachten zijn echt instant duizend keer beter. En het is niet zo dat we haar nu laten huilen ofzo, maar we houden elkaar gewoon echt minder wakker. Dochter slaapt licht, en daardoor werd ze vaak al wakker als wij naar bed gingen, of als iemand zich 's nachts omdraaide. En nu kunnen wij inderdaad ook weer gezellig in bed kletsen. Wellicht is er toch bij jullie ook nog iets mogelijk op zo'n manier, al is het natuurlijk niet ideaal.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe fijn en gezellig ik het ook vind dat Isa bij ons op de kamer slaapt, soms zou ik toch echt willen dat ze een eigen kamer had. Ze ligt af en toe gewoon te rommelen in bed en dat mag best, maar daar liggen wij dan ook wakker van. Een eigen kamertje geeft, m.i., gewoon wat meer vrijheid voor ons allemaal. Dan kunnen man en ik savonds in bed weer wat kletsen en kan hij weer voorlezen en Isa kan gewoon lekker wat rommelen als ze snachts wakker wordt zonder dat er meteen 1 van ons naast staat om haar weer in slaap proberen te krijgen. Ik denk dat we daar allemaal van zouden opknappen.
IJsselstein heeft ook mooie nieuwbouwprojectenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:45 schreef Spirit82 het volgende:
Ja... die plannen zijn er nog steeds
Het is gewoon zo killing dat we zo slecht slapen. Savonds na een dag werken zijn we allebei gewoon helemaal verrot en zijn we al blij als we de energie kunnen vinden om te koken en de afwas te doen. En in het weekend prop je dan dus alles waar je doordeweeks geen energie voor hebt. Dus van huizenjacht komt het dan gewoon niet. We willen nog steeds binnenkort richting Vleuten en de Meern rijden om daar eens te kijken, en Amersfoort. Maar dat plan hebben we een maand terug opgevat en is nog steeds niet uitgevoerd.
En het is je piratenkat he...Hij is vast gewoon even een ommetje maken
Vleuten is net zo randstad als IJsselstein. Met het verschil dat er minder criminaliteit isquote:Op maandag 3 maart 2014 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
We willen eigenlijk weg uit de randstad![]()
Hey Olf, wat lief, je berichtje! Waarschijnlijk is het wel vergelijkbaar dan inderdaad. Ik ga er eens goed over nadenken, want de nacht dat ze bij mijn ouders geslapen heeft, leek het wel beter te gaan. In plaats van zelf in de woonkamer te gaan liggen, wordt het dan echter kind in de woonkamer, maar daar zou nog een mouw aan te passen zijn door haar bed te verplaatsen na een late voeding. Ik ga er eens over nadenken. Het valt allicht te proberen!
Mijn slaaphoofd dacht dat Ijsselstein bij Rotterdam in de buurt lagquote:Op maandag 3 maart 2014 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Vleuten is net zo randstad als IJsselstein. Met het verschil dat er minder criminaliteit is
Naast Utrecht. 10 minuten met tram, auto en iets langer met fiets.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn slaaphoofd dacht dat Ijsselstein bij Rotterdam in de buurt lag
Zoek je nieuwe buren ofzo?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Naast Utrecht. 10 minuten met tram, auto en iets langer met fiets.
Die gaan niet verhuizenquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dag, ik hoef jullie huis niet nu ik die burenverhalen kenIk ben allang blij als we van onze eigen randdebiel af zijn hieronder
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
HAA!! Hier echt precies hetzelfde! Pas toen ik zwanger was kon ik die man wel wurgen met zijn jankhonden, geschreeuw, harde muziek en eeuwige geblowDaarvoor vond ik hem wel gezellig
IJsselstein ligt naast de A2quote:Op maandag 3 maart 2014 11:01 schreef Spirit82 het volgende:
Haha, wat lief dat jullie ons allemaal als buren willen hebben![]()
![]()
Liefst zouden we richting Arnhem gaan, maar dat is niet te doen met man's werk. Die werkt in Amsterdam Noord dus het moet wel bereisbaar blijven helaas. Een andere baan zoeken duurt waarschijnlijk nog langer dan een nieuw huis. Pfff, als we hier gewoon nog een kamertje extra hadden, hadden we gewoon nog even hier kunnen blijven wonen...
Net buiten amsterdam kan je zo mooi wonenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:01 schreef Spirit82 het volgende:
Die werkt in Amsterdam Noord dus het moet wel bereisbaar blijven helaas
Ik woon al net buiten Amsterdamquote:Op maandag 3 maart 2014 13:11 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Net buiten amsterdam kan je zo mooi wonen![]()
Ons huis kopen?
VK zei dat het wel eens voorkomt en het ook nog wel 6 weken mag duren. Als het maar steeds minder gaat worden uiteindelijk. Kraam herkende het niet, ik zelf ben ook kraamverzorgster en had het ook nog niet gehoord tijdens werk. Verloskundige zegt dat het voor nu niet erg is maar toch zit het me niet echt lekkerquote:Op maandag 3 maart 2014 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
Hm klinkt niet fijn klaproos
Wat zegt je kraamhulp ervan? Anders even de verloskundige bellen zou ik zeggen.
Yep, herkenbaar. Was eerst bang dat ik een verzakking had, voelde echt zo'n rare druk daar beneden. Ik kon ook echt niet langer dan 5 - 10 minuten lopen eigenlijk. Huisarts heeft er naar gekeken maar die zag niets raars gelukkig. Heb er zo'n 2 maanden last van gehad, toen kwam er ineens nog een hechting uitvallen en toen was het overquote:Op maandag 3 maart 2014 14:11 schreef klaprooss het volgende:
Dames even een vraag..
Herkennen jullie een erg drukkend gevoel bij/in de vagina na de bevalling? Ik heb nu een week na de bevalling een zwaar gevoel en het lijkt nog niet minder te worden. Als ik loop plaats ik vaak m'n hand tussen m'n benen om tegendruk te geven. Erg charmant!
Ik voel me verder super en zou stiekem wel even naar buiten willen maar nu echt geen optie vanwege die druk/pijn.
voelt het alsof er een bowlingbal tussen je benen hangt?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:11 schreef klaprooss het volgende:
Dames even een vraag..
Herkennen jullie een erg drukkend gevoel bij/in de vagina na de bevalling? Ik heb nu een week na de bevalling een zwaar gevoel en het lijkt nog niet minder te worden. Als ik loop plaats ik vaak m'n hand tussen m'n benen om tegendruk te geven. Erg charmant!
Ik voel me verder super en zou stiekem wel even naar buiten willen maar nu echt geen optie vanwege die druk/pijn.
Voel je dat echt aan de buitenkant? Want ip zakt je bm toch weer tot achter je schaambot?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb wel nog vrij regelmatig een hele harde baarmoeder, dat voelt ook al een flinke druk aan de binnenkant en aan de buitenkant voel je dan ook echt een harde bal zitten op de plaats van je baarmoeder. Misschien is het zoiets?
Ja die van mij voel je ook wel eens aan de buitenkantquote:Op maandag 3 maart 2014 15:48 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Voel je dat echt aan de buitenkant? Want ip zakt je bm toch weer tot achter je schaambot?
Ik geloof dat ik daar nog niet zo aan toe ben.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
En de slaapproblemen... oef, het klinkt echt slopend jaLE, als jullie de ruimte hebben, kun je dan niet een keer gewoon proberen om L daar neer te leggen? Als je de indruk hebt dat ie het niet fijn vindt, ligt ie toch zo weer tussen jullie in?
Ah... nouja ik vermoedde al een beetje dat t m daar in zat, daarom probeerde ik het wat te relativeren voor je. Want waarschijnlijk is het voor jou inderdaad een veel grotere stap dan voor hemquote:Op maandag 3 maart 2014 16:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar nog niet zo aan toe ben.Het schuldgevoel omtrent het falen van mijn lichaam en de gevolgen voor hem daardoor is echt nog te groot.
Haha sorry Bellequote:Op maandag 3 maart 2014 16:16 schreef bellelena het volgende:
Klaprooss, het is pas 1 week na je bevalling! Ga jij eens lekker rustenOver een paar dagen een klein rondje buiten wandelen, de eerste keer kwam ik net om ons gebouw heen en toen was ik er helemaal wiebelig van en dat was na 20 dagen. Dus.
En omg, we hebben toch zo'n leuk huis gespot, ik kan niet wachten om te gaan kijken! Ik probeer nu al de halve dag de makelaar te bereikendie denkt nu vast dat ik een stalker ben.
Nou inderdaad! April is nog vet ver weg, zeeën van tijd!!quote:Op maandag 3 maart 2014 16:56 schreef L-E het volgende:
LB, dat is zo. Rond zijn eerste verjaardag willen we zijn kamer klaar hebben, grote kans dat we apart slapen dan wel proberen. Kan ik me mentaal vast voorbereiden
Past precies bij het beeld dat ik van jullie hebquote:Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef bellelena het volgende:
Dhalia, ik ook! Nu hopen dat het IRL ook zo tof is daar
Wij doen dan trouwens het tegenovergestelde van wat jullie deden, wij gaan dan van een comfi nieuwbouwhuis/appartement naar een houten hutje op de hei (zo ongeveer). Ook qua woonoppervlak iets kleiner dan waar we nu wonen, maar dus wel met
tuin
+1quote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Past precies bij het beeld dat ik van jullie hebKan me jullie eigenlijk niet voorstellen zonder tuin...
Met een stukje moestuin, en zo'n grasveld met madeliefjes en een zelfgemaakte schommel aan een dikke tak van een mooie boom...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Niet meerquote:Op maandag 3 maart 2014 20:18 schreef Dhalia het volgende:
GotC doe jij ook iets in de medische wereld?
Sorry offtopic
Ah, je werkt in een ziekenhuis?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:34 schreef Dhalia het volgende:
Nee, het was geen collega van mij. Maar het blijft een nare gebeurtenis.
Het Leyenburg?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:29 schreef Dhalia het volgende:
[..]
Yup, volgens mij staat het ziekenhuis bij jou om de hoek
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:29 schreef Spirit82 het volgende:
En dan... Groot nieuws mensen! We hebben Isa vannacht in het campingbedje in de woonkamer laten slapen. Wat een verschil!! Olf, dank je wel!!Ze was nog steeds veel wakker, maar niet wakker wakker, meer speen kwijt of dekentje afgetrapt. En man en ik hebben savonds nog heerlijk liggen kletsen en lezen in bed
Dit gaan we vaker doen!!
Heb je ook gelijk in maar ik weet hoe vooral mijn moeder voorheen altijd ouwehoerde over andermans kinderwagens.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:48 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Venco, dat moeten mensen dan maar lekker vinden toch, jij staat daar met je zoon!
En gewoon goed naar hem kijken. Als je denkt dat het teveel is loop je toch wat verder weg?
Wij zijn vorig weekend naar een optocht geweest en we zijn er weg gelopen vanwege de drukte. Maar wij hebben een snel geprikkeld kind he, jouw baby kan er wellicht veeeel beter tegen. Als je merkt dat het te veel is, ga je toch weer?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:43 schreef vencodark het volgende:
Nu ga ik vandaag met Aiden naar een carnavalsoptocht kijken. Maar nu ga ik denken: zou het straks niet te eng zijn?
En ik vind het ook wel spannend aangezien ik straks "die irritante moeder ben met die irritante kinderwagen die in de weg staat."
Zelfregulerend vermogen ftw!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:51 schreef LadyBlack het volgende:
Even geitenwollensok tussendoor hoor, maar een klein beetje schilfertjes of schraal is niet erg. Als je het constant insmeert kan de huid straks niks meer zelf!
Dank voor de tip! Ik smeer zo nu en dan wat vaseline of bepanthen, maar meestal vergeet ik hetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:51 schreef LadyBlack het volgende:
Even geitenwollensok tussendoor hoor, maar een klein beetje schilfertjes of schraal is niet erg. Als je het constant insmeert kan de huid straks niks meer zelf!
Zodra L, wakker is fietsen we die kant op. Kreeg mail van een meneer dat hij bij ze binnen was geweest voor een hapje en een drankje, en na wat gezelligheid weer vertrok. Hij loopt dus buiten, en we weten nu waar ongeveer. Wel echt een end uit de richting, hopen dat hij niet te veel dwaalt en daar nog rond hangt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:56 schreef Spirit82 het volgende:
Ga je je kat zoeken of wacht je nog even af?
Het werk an sich, maar ook de tijden vandaag ja. Ik heb E gewoon om 9u bij het dagverblijf gebracht, en met een beetje pech slaapt ze al als ik straks thuiskomquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:04 schreef L-E het volgende:
Die werktijden LB? Of gewoon, werken an sich?
Zal ik je bellen, ik heb nog wel wat boze vragen eigenlijk!
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:15 schreef bellelena het volgende:
Venco, draagdoek! (Of zak natuurlijk) Nin vindt eigenlijk nooit iets eng als ze lekker dicht tegen ons aan zit, en raakt ook niet overprikkeld! Plus je loopt niemand in de weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kusjekroel LB, want jij bedenkt het systeem ook niet![]()
De overprikkeling is wel stukken minder in de doek idd. Ik gebruik eigenlijk alleen de kinderwagen als ik zonder mijn man boodschappen doe en veel moet hebben. Maar dan kan ik alleen naar de supermarkt, want Kruidvat, Blokker, etc, pas ik niet door het gangpad met een kinderwagen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:15 schreef bellelena het volgende:
Venco, draagdoek! (Of zak natuurlijk) Nin vindt eigenlijk nooit iets eng als ze lekker dicht tegen ons aan zit, en raakt ook niet overprikkeld! Plus je loopt niemand in de weg!
Ik breek even in, maar mijn peuter had op wintersport een hele droge huid, door de kou en de droge lucht. Pukkeltjes over zijn hele gezicht. Bepanthen hielp niets, daar werd het eigenlijk alleen maar ergervan. Ik heb toen bij de apotheek een zogenaamde indifferente crème gehaald (dwz zonder echt werkzaam bestanddeel, in Bepanthen zit dexpanthenol). Is zonder parfum en alleen maar voedend. Is ook vochtinbrengend, terwijl Bepanthen zalf (crème minder) vooral heel vet is, en dat sluit de huid alleen maar af terwijl het geen vocht inbrengt. Zwitsal is geparfumeerd en daar kan een gevoelige huid vaak niet tegen. Anyway, na drie dagen smeren zag zijn huid er een heel stuk beter uit en inmiddels ben ik er weer meer gestopt, want zijn huid kan het weer prima zelf. Het is geen gek idee om even naar de apotheek te gaan en een indifferente creme te vragen zoals vaselinecetomacrogolcrème en dat te smeren ipv Bepanthen en Zwitsal.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:50 schreef flowerbox het volgende:
Ja, hier ook droge huid. Allemaal losse schilfertjes zelfs. Ik smeer me een ongeluk met Bepanthen en zwitsal voor droge huid. Af en toe vaseline, maar blijft droog.
Oh hoi trouwens, ik ben er weer
Wij zijn zaterdag met T naar de carnaval geweest. Was met vrienden met nog twee andere kindjes. We waren er redelijk vroeg heengegaan zodat we een rustig plekje hadden en daar gewoon de kinderwagens naast elkaar neergezet, zag er wel gezellig uitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:43 schreef vencodark het volgende:
Nu ga ik vandaag met Aiden naar een carnavalsoptocht kijken. Maar nu ga ik denken: zou het straks niet te eng zijn?
En ik vind het ook wel spannend aangezien ik straks "die irritante moeder ben met die irritante kinderwagen die in de weg staat."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB, E staan! en Noor trouwens ook nog , en bakje in bakje!, LB, werkse dan vandaag!
Danic![]()
LE, hoop dat je Poes vandaag weer lekker naar huis kan nemen!
Hihi zeurzakquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:04 schreef flowerbox het volgende:
Bedankt voor de tip, clubsoda! Ergens wist ik wel dat het smeren van Zwitsal niet heel erg veel zal helpen. Maar is toch eerste reactie; smeren en vet houden. Ik doe het maar één keer per dag maar toch. Ik ben zelf allergisch voor geparfumeerde dingen, misschien zij ook wel. Maar kan wel tegen zeurzak en niet tegen bijv. nivea. Ze is idd wat bont maar alleen op haar hoofdje.
Holy shit! Alles in mij schreeuwt okok niet echt nu klachtenprocedure! Ik zou woe-dend zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:30 schreef Tally het volgende:
Dat je naar de dokter gaat en je krijgt te horen dat tijdens de zwangerschap je lever niet goed functioneerde. Ja ach het was geen levensbedreigend iets en we konden er toch niets aan doen want zwanger dus ja hebben we het je maar niet verteld
wat een raar verhaal!?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:30 schreef Tally het volgende:
Dat je naar de dokter gaat en je krijgt te horen dat tijdens de zwangerschap je lever niet goed functioneerde. Ja ach het was geen levensbedreigend iets en we konden er toch niets aan doen want zwanger dus ja hebben we het je maar niet verteld
Ja, drie keer de upper limit van je ALT en AST en 2x billirubine is, zeg maar, lichtelijk fataal... Wat een opmerking...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:57 schreef danic het volgende:
Huh Tally wat raar![]()
Bij mij waren de waardes ook verdubbeld. Maar ach, dat was niet zo erg. Verdrievoudigd was veel ergerdat ik dus vervolgens zwangerschapscholestase had....Daar was hij me even op vergeten te testen.
Op je strepen staan hoor!
Ja ze had heel veel vakjes aan gekruist waaronder suiker en ijzer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:08 schreef ferrari_rood het volgende:
spirit
rfr roze is ook mooi toch?
tally ik neem aan dat ze met al die buisjes bloed ook even je ijzergehalte testen want als je al zolang bloed kan die te laag zijn.
Zoë kreeg ook pas krullen rond haar 2de jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:29 schreef Spirit82 het volgende:
Tal, waar blijven die krullen nou joh?? Bij zo'n bekkie horen toch krullen???
Ja echt precies. Ik heb foto's die je naast elkaar kan leggen en dan niet meer weet wie nou wie isquote:
Zo thuis ben ik er niet in, maar afwijkende leverwaarden kunnen een signaal zijn van cholestase en wellicht hellp (al weet ik dat laatste niet zeker want ik weet niet welke waarden enzo) en ik vind het echt over alle grenzen heen dat je niet bent ingelicht Tally. Zit me echt boos te maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, drie keer de upper limit van je ALT en AST en 2x billirubine is, zeg maar, lichtelijk fataal... Wat een opmerking...
Misschien issie het wel vergetenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:55 schreef L-E het volgende:
Ze hebben een informatieplicht, ze mogen jou geen informatie onthouden.
2385 bij 37wk en 46,7cm haar lengte was dus prima voor de termijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:53 schreef L-E het volgende:
Wat was het gewicht van sac fr?
Hij is terugDierenambulance belde, hij was gevonden, Hoera voor de chip!
Haha, baby's zijn zo lekker puur in hun emoties hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:57 schreef Tally het volgende:
Fee ging net op handen en knietjes zittenEn begon te twerken
Vooruit komen deed ze nog niet. Wel gillen als een speenvarken. WAT NIET LEUK!
Ja, dat heb ik ook bij Nivea; rood en vlekkerig en jeuken!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:15 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Flobo, ik kan ook niet tegen nivea... word ik helemaal rood en jeukerig van. De beide mannetjes lijken nergens last van te hebben. Of, wél, Sjaak kan alleen tegen etos zonnebrand. Van de rest gaat ie onder de rode bultjes zitten! Sowieso heeft ie altijd wel een reactie bij de eerste zonnestralen.
Droge plekjes doe ik hier met bepanthen. Ook mijn eigen handen en gezicht momenteel. En schrale wangen bij sjaak heb ik de weer en wind balsem van weleda voor. fijn spul!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |