Shandaly

Wat fijn! Verder sluit ik me aan bij de rest, ik vind je altijd zo'n lieve en zachtaardige vrouw, in je woorden ben je altijd zo rustig en kalm, volgens mij ben jij als moeder en vrouw juist een hele fijne basis!
Danic, ik heb het ook net als jij, dat ik bij iedereen wel dingen bewonder! Bij jou dus die kracht die je uitstraalt, voor mij ben jij echt een beetje die 'oermoeder'

Wow, dat hobbelbeest!!! Hoe ontzettend gaaf! Nin heeft een wheelybug varkentje gekregen van de week (ja we zijn eigenwijs Kyara

als ze met die zwenkwielen niet kan lopen zetten we er tijdelijk vaste wieltjes onder!).
LB, ik moest lachen om die twee vingers en je tepel

Wat een dotje heb je toch

Moet trouwens zeggen dat Nin hier best vaak 'rolt', ze slaapt om het even op d'r rug of buik, dus ze draait in haar slaap vaak wel om. Ook van linker naar rechter zijde. En ook tijdens het spelen in bed bijv. van haar rug naar buik om vervolgens te gaan klimmen/staan/kruipen en zich dan weer om te laten vallen

Maar het ziet er nu helemaal niet meer echt uit als 'rollen', want het gaat gewoon vloeiend bij de bezigheden zeg maar, dus het valt helemaal niet meer echt op.