Vast wel toch? Ik zou er zelf nog op gaan zitten als het zou passenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die schommelstoelen zijn tof zeg. Zou dat nog leuk zijn als Noor 1 wordt?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:20 schreef GotC het volgende:
Enne, het is internationale complimentendag. Dus, voor iedereen: Ik vind jullie allemaal fantastische, sterke vrouwen. Ieder met een eigen uitdaging, maar allemaal met hetzelfde doel voor ogen: Het beste voor haar kind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, ze is echt een kopie van jou!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kiek dan! Ok zelf kan ze dit nog laaaaaaang niet, maar als ik haar zo neerzet blijft ze gewoon verticaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Qua kleurtjes bedoel je? Ja wel vrolijk toch? Had m al bij Sjaak (zomer baby)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:26 schreef GotC het volgende:
Zomerse doek, mooi! En JaapBijna een maand al!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef klaprooss het volgende:
Suiker! Hij heeft hem al voor de 2e keer aan deze week, ik vind het zo schattig staan!
OooowwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel gek, ik denk ook in een flits dat het F is!
Als je trouwens maat 68 ook wil, krijg ik wel een PM he?![]()
Hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:03 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oooowww![]()
Heel gek, ik denk ook in een flits dat het F is!
Als je trouwens maat 68 ook wil, krijg ik wel een PM he?
Daar zijn we al een poosje hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:06 schreef klaprooss het volgende:
[..]
HahaWat grappig! Als je die hebt en F kan hem niet meer aan...
Vriend vind hem ook helemaal tof!
Dank dames
Heb je nog meer leuksquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:11 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Daar zijn we al een poosje hoorIk heb net foto's gemaakt voor op MP maar jij hebt voorrang natuurlijk!
Telkens als iemand je met "klap" aanspreekt zie ik voor me dat je een mep in je gezicht krijgt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |