Vast wel toch? Ik zou er zelf nog op gaan zitten als het zou passenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die schommelstoelen zijn tof zeg. Zou dat nog leuk zijn als Noor 1 wordt?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:20 schreef GotC het volgende:
Enne, het is internationale complimentendag. Dus, voor iedereen: Ik vind jullie allemaal fantastische, sterke vrouwen. Ieder met een eigen uitdaging, maar allemaal met hetzelfde doel voor ogen: Het beste voor haar kind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, ze is echt een kopie van jou!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kiek dan! Ok zelf kan ze dit nog laaaaaaang niet, maar als ik haar zo neerzet blijft ze gewoon verticaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Qua kleurtjes bedoel je? Ja wel vrolijk toch? Had m al bij Sjaak (zomer baby)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:26 schreef GotC het volgende:
Zomerse doek, mooi! En JaapBijna een maand al!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef klaprooss het volgende:
Suiker! Hij heeft hem al voor de 2e keer aan deze week, ik vind het zo schattig staan!
OooowwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel gek, ik denk ook in een flits dat het F is!
Als je trouwens maat 68 ook wil, krijg ik wel een PM he?![]()
Hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:03 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oooowww![]()
Heel gek, ik denk ook in een flits dat het F is!
Als je trouwens maat 68 ook wil, krijg ik wel een PM he?
Daar zijn we al een poosje hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:06 schreef klaprooss het volgende:
[..]
HahaWat grappig! Als je die hebt en F kan hem niet meer aan...
Vriend vind hem ook helemaal tof!
Dank dames
Heb je nog meer leuksquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:11 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Daar zijn we al een poosje hoorIk heb net foto's gemaakt voor op MP maar jij hebt voorrang natuurlijk!
Telkens als iemand je met "klap" aanspreekt zie ik voor me dat je een mep in je gezicht krijgt
quote:
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:35 schreef L-E het volgende:
Nou, mama is tot nu toe een eenmalige actie gebleken. Ik loop heel de dag mama, mama, mama te roepen terwijl ik naar mezelf wijs(jullie doen het ook, weet ik zeker!) en dan zegt hij vol trots: 'OEBIE
'
We zijn nog in ontwikkeling!
Volgens mij is dan 25% van de baby's nog niet toe aan de stap die jouw baby maakt, en 75% heeft hem dus al wel gemaakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:40 schreef L-E het volgende:
Wat is eigenlijk die p25-lijn als het om ontwikkeling gaat, dat ken ik niet?
Ik dacht andersom, maar weet t ook niet zeker...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:42 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Volgens mij is dan 25% van de baby's nog niet toe aan de stap die jouw baby maakt, en 75% heeft hem dus al wel gemaakt.
Toch?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:42 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Volgens mij is dan 25% van de baby's nog niet toe aan de stap die jouw baby maakt, en 75% heeft hem dus al wel gemaakt.
Toch?
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:33 schreef Suikertante het volgende:
XM is ze al een beetje opgeknapt eigenlijk?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:59 schreef bellelena het volgende:
Wow, dat hobbelbeest!!! Hoe ontzettend gaaf! Nin heeft een wheelybug varkentje gekregen van de week (ja we zijn eigenwijs Kyaraals ze met die zwenkwielen niet kan lopen zetten we er tijdelijk vaste wieltjes onder!).
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef klaprooss het volgende:
[..]![]()
Even offtopic maar ik droom al 2 nachten over je! Dat ik kom oppassen op je kindjes![]()
Vraag me niet hoe ik erop kom maar het is wel altijd heel gezellig
Dit!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:48 schreef Suikertante het volgende:
TallyHerkenbaar! F is heel lief, sluipt naar de poes, gaat hem heel voorzichtig in zijn gezicht aanraken, de poes gaat snorren, en van enthousiasme zegt F AAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
Weg poes.
Oebie vind ik ook al best wel een woord. Ik zal eens kijken of ik kan bedenken hoe ik F's uitspraken zou spellen. Kan nu maar slecht bedenken wat hij eigenlijk allemaal zegt
XM Ik begrijp dat ik F z'n voortanden beter weer wat terug kan drukken? Hier nog steeds nul stuks!
quote:
Dat heeft mij echt een stuk vrolijker gemaakt in het leven, ik ga nooit meer aan hormonale ac!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:09 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb me zojuist voorgenomen om maar echt met anticonceptie met hormonen te stoppen. Niet tijdelijk om te kijken of ik ervan opknap, maar gewoon echt op zoek naar ac zonder hormonen
Lucky you!quote:Op zondag 2 maart 2014 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze heeft daarna wel nog geslapen idd. Hoe bouw je zoiets af dan? Ik heb er geen ervaring mee, ze heeft doorgeslapen vanaf het moment dat dat kon. Nachtvoedingen ken ik alleen uit de eerste maandjes.
Doet ze zelf! Hier hadden we ook een paar inhaalnachtvoedingen. Jouw kind lijkt wel een kopie van de mijne met dit soort dingenquote:Op zondag 2 maart 2014 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze heeft daarna wel nog geslapen idd. Hoe bouw je zoiets af dan? Ik heb er geen ervaring mee, ze heeft doorgeslapen vanaf het moment dat dat kon. Nachtvoedingen ken ik alleen uit de eerste maandjes.
Jouw kind is echt zo niet normaal snelquote:Op zondag 2 maart 2014 11:14 schreef bellelena het volgende:
Wat leuk al die verhalen over kletsende kindjes! Heel herkenbaar ook, Nin zegt nu echt gericht 'poes', meestal klinkt het zo ongeveer als 'puh-ssssssssssss'En ze roept ook 'aaaaaaaa' of 'raaaaaa' van 'hoera' terwijl ze haar armen in de lucht gooit. Soms probeert ze daarvoor nog 'hieperdepiep' te zeggen, maar dat is alleen herkenbaar doordat ze daarna de 'hoera' doet
Verder zegt ze 'atah' tegen heel veel dingen, als een soort enthousiaste strijdkreet. Mama zegt ze alleen als ze jammert of huilt, nog niet tegen mij. Verder maakt ze de hele dag door allerlei woord-achtige klanken, alsof ze hele gesprekken mee kletst, ook heel schattig tegen d'r speeltjes! De t, a, u en s zijn momenteen favo!
Ze gaat ook steeds vaker losstaan inmiddels, ben zo benieuwd naar de eerste losse stapjes. Vooralsnog wil ze (nog) niet aan je handen lopen, dan laat ze zich zakken om te gaan kruipen. Maar ze maakt wel af en toe overstappen tussen dingen.
*trots op baby*
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doet ze zelf! Hier hadden we ook een paar inhaalnachtvoedingen. Jouw kind lijkt wel een kopie van de mijne met dit soort dingen
Wat fijn dat het zo goed gaat met de bvquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:38 schreef klaprooss het volgende:
Stuwing is hier nog wel volop aanwezig maar ik maak ook knetter veel melk aan. Ik kolf nu 1 maal daags mijn borsten geheel af vanwege de stuwing en haal dan makkelijk de 300cc en dan ligt J. al tevreden te zijn met een vol buikje met daaromheen een slagveld van melk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BV is hier ondanks elke drie uur kolven en andere handgrepen zover teruggelopen dat er nog maar enkele druppels per keer uit komen. Ik heb in de vierenhalve dag dat ik kolf nog maar twee keer BV kunnen aanbieden die elke keer moest worden aangevuld met FV. Dus morgen gaat de kolf terug naar de winkel waar we hem hebben gehuurd. We hebben ons best gedaan.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Ja he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |