abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137264297
Iemand ervaring met dit soort abonnementen? En bevalt dit?
Ik ben best wel nieuwsgierig naar.
pi_137266519
Deze dame wel maar die vind het eten van 2 crackers al een reuzenmaaltijd dus let niet op de opmerkingen dat het allemaal teveel is. :P grote kans dat het voor een standaard mens net voldoende is. :')

http://www.misslipgloss.nl/hellofresh/
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 1 maart 2014 @ 11:33:43 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137266769
Ik krijg wel eens een kortingskaart voor hellofresh en heb er daarom ook wel eens naar zitten kijken. De bezorging vind ik het grootste struikelblok. Ik geloof dat ze tot half elf 's avonds kunnen bezorgen en daar zit ik niet op te wachten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_137270831
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 11:22 schreef trovey het volgende:
Deze dame wel maar die vind het eten van 2 crackers al een reuzenmaaltijd dus let niet op de opmerkingen dat het allemaal teveel is. :P grote kans dat het voor een standaard mens net voldoende is. :')

?? Weight watchersproof ?? Heeft zij een eetstoornis ofzo?? Ze is gewoon slank!

Oh en leveren tot 22:30 is wel laat ja, maar kan je dit niet aangeven ergens?
  zaterdag 1 maart 2014 @ 14:33:03 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137271169
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:21 schreef quirina het volgende:

[..]

Als ze aangeven te bezorgen tussen 17.15 en 22.30 moet je, denk ik, afwachten hoe laat ze komen.
pi_137285908
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:33 schreef Lienekien het volgende:

Als ze aangeven te bezorgen tussen 17.15 en 22.30 moet je, denk ik, afwachten hoe laat ze komen.
Je krijgt van te voren een sms hoe laat ze ongeveer komen (tussen x en y uur is een uur) en je kan je wensen van te voren doorgeven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_137298486
quote:

En die dame krijgt een vergoeding voor zo'n artikel dat ze schrijft. Dat maakt een mens altijd wel positief.

Al zijn al die concepten volgens mij allemaal een beetje hetzelfde. Redelijk aan de prijs, hoeveelheden precies voor twee personen en ook echt niet meer dan dat. Maar wel makkelijk, goede producten en genoeg variatie.
  † In Memoriam † zondag 2 maart 2014 @ 10:20:01 #8
43556 miss_dynastie
pi_137298808
quote:

Ik ben vooral benieuwd waar haar rekenskillz vandaan komen. Eerst heeft ze het over 6.5 pppd en dan komt er ineens een 5.66 pppd voorbij bij de nadelen.... of zou ze bedoelen dat Hello Fresh 5.66 pppd duurder is dan zelf inkopen? Dan is ze een meesterinkoper :P

Ik ken diverse mensen met positieve verhalen over Hello Fresh :Y
Zelf zou ik echt huilen bij zo'n hoeveelheid boodschappen voor zoveel geld, maar eerlijk is eerlijk, dat heb ik in de Ekoplaza ook vaak bij de prijzen daar... zelf heb ik een biologische groentetas en plan daar mijn recepten omheen, ideaal :)
  zondag 2 maart 2014 @ 11:00:52 #9
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_137299749
Ik heb eens zo'n Hello Fresh box gewonnen, ik was niet erg enthousiast. Ontzettend krap p.p. afgemeten en dat schiet met een puber in huis niet op :') Ook vond ik de recepten niet boeiend, vaak best smakeloos. Tel daar bij op dat ik me eigenlijk helemaal niet voor wil laten schrijven wat ik eet en de conclusie is: niks voor mij :+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zondag 2 maart 2014 @ 11:13:55 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137300048
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

En die dame krijgt een vergoeding voor zo'n artikel dat ze schrijft. Dat maakt een mens altijd wel positief.

Al zijn al die concepten volgens mij allemaal een beetje hetzelfde. Redelijk aan de prijs, hoeveelheden precies voor twee personen en ook echt niet meer dan dat. Maar wel makkelijk, goede producten en genoeg variatie.
Mwah, wij wilden het eens proberen en zijn met de streekbox begonnen, maar dat wordt m niet nog een keer.
Ik wil gewoon een stuk of 3 maaltijden in zo'n box hebben, met duidelijke recepten, en uit de streekbox kon je ten eerste niet voor 3 dagen maaltijden halen, ten tweede vond ik de recepten niet duidelijk, ten derde was het heel erg van "je kunt dit, dit of dit met de inhoud maken", en ten vierde zit in niet te wachten op dingen die niet bij het avondeten horen maar er voor de biologische oorspong inzitten, ik hoef geen kaas (was het geitenkaas?), yoghurt en zak appels als ik een box voor maaltijden bestel, en ik hoef al helemaal geen kaas, yoghurt en appels als dat vervolgens betekent dat er maar 2 stukjes vlees in de box zitten waar je met 2 personen 2 à 3 dagen maaltijden van zou moeten kunnen maken.

De streekbox wordt hem bij ons dus niet meer, Hellofresh is de volgende die aan de beurt is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_137300921
http://www.dekrat.nl heb je ook nog he?
Ik denk dat ik die eens ga proberen. Ziet er goed uit.
  zondag 2 maart 2014 @ 12:09:24 #12
244933 trovey
Nachtoele
pi_137301367
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 10:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb er wel meer goede verhalen over gehoord. ;) Ik zou het zelf echter niet doen, vind het gewoon te duur. :')

quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ben vooral benieuwd waar haar rekenskillz vandaan komen. Eerst heeft ze het over 6.5 pppd en dan komt er ineens een 5.66 pppd voorbij bij de nadelen.... of zou ze bedoelen dat Hello Fresh 5.66 pppd duurder is dan zelf inkopen? Dan is ze een meesterinkoper :P

Ik ken diverse mensen met positieve verhalen over Hello Fresh :Y
Zelf zou ik echt huilen bij zo'n hoeveelheid boodschappen voor zoveel geld, maar eerlijk is eerlijk, dat heb ik in de Ekoplaza ook vaak bij de prijzen daar... zelf heb ik een biologische groentetas en plan daar mijn recepten omheen, ideaal :)
Ik koop bij Ekoplaza alleen maar dingen die ik eigenlijk nergens anders kan krijgen en dan nog niet zo vaak. :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:21 schreef quirina het volgende:

[..]

Ze is wel obsessief met eten bezig maar dat zie je de laatste tijd wel vaker in dit soort blogs, ze slaan wat door. :X
Optimist tot in de kist
pi_137301775
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik heb er wel meer goede verhalen over gehoord. ;) Ik zou het zelf echter niet doen, vind het gewoon te duur. :')

[..]

Ik koop bij Ekoplaza alleen maar dingen die ik eigenlijk nergens anders kan krijgen en dan nog niet zo vaak. :P

[..]

Ze is wel obsessief met eten bezig maar dat zie je de laatste tijd wel vaker in dit soort blogs, ze slaan wat door. :X
Ik doe hellofresh niet omdat t "te bekend" is ( ben lekker dwars) en de krat is wat goedkoper. Zie alleen net dat je meerdere kratten af moet nemen binnen je proefabonnement , dus het is niet even 1 keer een kratje proberen.
Ekoplaza heb ik hier niet in de buurt, wel een biowinkeltje. De groenten zien er altijd verlept uit.
Nou is het wel zo bij bio dat er altijd wat aarde of een vlekje kan zitten maar als bladgroente slap en donkergroen verlept uitziet loop ik verder.
En ach ja beautybloggers die bang zijn dat ze te dik worden, goed dat ze gezond eten enzo maar ze moeten wel bedenken dat ze lezers kunnen hebben die hun als voorbeeld zien en misschien wel een eetstoornis hebben. Mijn achternichtje van 15 weegt bij 1,72 54 kilo en is superslank, maar die eet ook bijna niks omdat ze bang is dik te worden. Maak me er best wel zorgen om.
  zondag 2 maart 2014 @ 12:32:48 #14
244933 trovey
Nachtoele
pi_137302013
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:24 schreef quirina het volgende:

[..]

Ik doe hellofresh niet omdat t "te bekend" is ( ben lekker dwars) en de krat is wat goedkoper. Zie alleen net dat je meerdere kratten af moet nemen binnen je proefabonnement , dus het is niet even 1 keer een kratje proberen.
Ekoplaza heb ik hier niet in de buurt, wel een biowinkeltje. De groenten zien er altijd verlept uit.
Nou is het wel zo bij bio dat er altijd wat aarde of een vlekje kan zitten maar als bladgroente slap en donkergroen verlept uitziet loop ik verder.
En ach ja beautybloggers die bang zijn dat ze te dik worden, goed dat ze gezond eten enzo maar ze moeten wel bedenken dat ze lezers kunnen hebben die hun als voorbeeld zien en misschien wel een eetstoornis hebben. Mijn achternichtje van 15 weegt bij 1,72 54 kilo en is superslank, maar die eet ook bijna niks omdat ze bang is dik te worden. Maak me er best wel zorgen om.
Kan ik me voorstellen. Ik reageer dan ook kritisch bij dat soort blogs als het ik te ver vind gaan want sommigen hebben wel heel aparte ideeën wat ze moeten eten en wat voedsel is wat slecht is, die eindigen op een paar blaadjes sla per dag. :{ Tot nu toe één keer succes gehad bij iemand die toch wel besefte dat er meer en gevarieerder voedsel op tafel moest komen, de rest stevent rechtstreeks richting een eetstoornis af ben ik bang, zo jammer. Slank zijn is uitstekend maar als je dat denkt te bereiken door essentiële voedingsstoffen uit je menu te halen dan ben je toch niet goed bezig, zeker niet als je in de pubertijd zit en die stoffen gewoon nodig hebt voor een goede ontwikkeling van je lichaam en geest.
Optimist tot in de kist
pi_137302098
Ik twijfel ook over de krat
pi_137342985
geen ervaring, maar voor de liefhebber heb ik nog kortingskaarten liggen, 2 van 20 en 1 van 15 euro
Niet geldig op de probeerbox en minimale afname van 2 boxen, hou daar rekening mee :)

bij interesse pb'en aub
pi_137344761
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 mei 2014 @ 14:03:26 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_139548234
Kassa had er gister een item over http://kassa.vara.nl/tv/a(...)tten-getest/speel/1/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 4 mei 2014 @ 14:46:02 #19
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139549404
Ik vind het aardig prijzig eigenlijk. Ik koop liever mijn spullen bij de Turk, supergoedkoop en vers.
Ook daar neem ik weleens onbekende dingen mee waar ik dan thuis een recept mee google.
Maar 39 euro voor 2 personen, daar komen wij láng niet aan.
L'Enfer, c'est les autres.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 juli 2014 @ 10:17:21 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_141997653
Proefdoos Hellofresh komt volgende week deze kant op. :+.
  maandag 7 juli 2014 @ 10:58:19 #21
168739 Red_85
'echt wel'
pi_141998482
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:46 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vind het aardig prijzig eigenlijk. Ik koop liever mijn spullen bij de Turk, supergoedkoop en vers.
Ook daar neem ik weleens onbekende dingen mee waar ik dan thuis een recept mee google.
Maar 39 euro voor 2 personen, daar komen wij láng niet aan.
Hier.
Doe hetzelfde. Die turk koopt of direct bij de boeren in in de directe omgeving, of hij gaat naar de veiling 25km verderop.

Lokaal, goedkoper en heeft inderdaad vaak van die onbekende groenten. :9
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 7 juli 2014 @ 11:10:57 #22
37295 Luigi
mario pls
pi_141998730
Wij hebben een abbo op de vitatas (zie proef.nu). 9 vd 10 keer hebben we de combi tas voor 2 personen, je kunt per week switchen, dat is ideaal. Ik haal hem af bij de wereldwinkel die bij ons letterlijk om de hoek zit. En ja, het is niet ultra goedkoop maar ik merk dat we anders echt te weinig (verse) groenten eten en zo wordt je een beetje gedwongen. Plus je proeft nog eens wat anders (anders kopen we echt veel van hetzelfde). Het is een beetje gemaks/discipline dingetje dus.

Ben er wel blij mee op zich (ook al zucht ik wel eens als er weer de zoveelste witte kool in zit, dat is echt een standaard opvulgroente lijkt het :D ).
  woensdag 9 juli 2014 @ 17:00:40 #23
208890 June.
Seriously?
pi_142099792
Heb me ook maar aangemeld met hellofresh. Had 20,- korting, dus prima om 2 boxen uit te proberen! Wel duur, maar ik denk dat ik dan gevarieerder ga eten. Met meer vis, minder vlees en meer groenten. Heb ook nog een code, dus pm me maar als je ook 20,- korting wil.
Shine bright like a diamond.
pi_142103516
Voor 39 euro eet ik 10 dagen, met verse ingrediënten. Leer een Turkse groentewinkel vinden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_142103829
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:34 schreef probeer het volgende:
Voor 39 euro eet ik 10 dagen, met verse ingrediënten. Leer een Turkse groentewinkel vinden.
Vlees, vis, kip, vegetarisch, pasta, aardappels, rijst etc, groente, kruiden voor 3,90 per dag?
pi_142104171
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 18:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vlees, vis, kip, vegetarisch, pasta, aardappels, rijst etc, groente, kruiden voor 3,90 per dag?
Ok vooruit. Dan tel ik gedroogde kruiden en wellicht wat andere smaakmakers niet mee, want die staan al vaak in mijn keukenkastje. En exclusief drinken / drank.

Pasta vaak zelf maken, rijst van de toko, aardappelen eet ik nooit (jeugdtrauma, elke dag aardappelen met te lang gekookte groenten), verse groenten en kruiden van de Turk. Vlees (3-4 dagen per week) van de Lidl. Vis eet ik bijna alleen als ik bij mijn ouders ben, want duur.

Jup, lukt wel. 3-persoons maaltijden waar ik dan 2 dagen van eet; 2 avondmaaltijden en een lunch.

En ik kook veel Italiaans. Is over het algemeen niet een keuken waarin ze erg veel ingrediënten nodig hebben.

Pompoen, salami, rode ui, salie, en farfalle. 5 ingrediënten, 3 dagen heerlijk van gegeten (maandag avondeten, dinsdag lunch, woensdag avondeten).

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 09-07-2014 19:02:15 ]
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:04:44 #27
37295 Luigi
mario pls
pi_142104517
quote:
Voor 39 euro eet ik 10 dagen, met verse ingrediënten.
Meid, doe jij dàt toch. Open er een topic over!
pi_142104646
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef Luigi het volgende:

[..]

Meid, doe jij dàt toch. Open er een topic over!
:')

Ik vind het te duur voor wat je krijgt, en het is erg makkelijk dezelfde kwaliteit producten goedkoper zelf te kopen. Daarbij ben ik student, dus tijd zat om zelf boodschappen te doen. Zeker als je, zoals ik, vlakbij een Turkse buurt in een grote stad woont.

Zo beter?
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:09:55 #29
37295 Luigi
mario pls
pi_142104718
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:08 schreef probeer het volgende:

[..]

:')

Ik vind het te duur voor wat je krijgt, en het is erg makkelijk dezelfde kwaliteit producten goedkoper zelf te kopen. Daarbij ben ik student, dus tijd zat om zelf boodschappen te doen. Zeker als je, zoals ik, vlakbij een Turkse buurt in een grote stad woont.

Zo beter?
We zijn niet allemaal armlastig natuurlijk.
pi_142104961
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef Luigi het volgende:

[..]

We zijn niet allemaal armlastig natuurlijk.
Ik begrijp dat je inzicht hebt in mijn financiën? Knap.

Ik vind simpelweg de meerwaarde (van het bezorgen, en de bijbehorende recepten) niet opwegen tegen de hogere prijs. Of mag ik dat niet zeggen en is het te negatief voor een topic waarin we allemaal super enthousiast moeten zijn?
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:19:30 #31
37295 Luigi
mario pls
pi_142105116
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Of mag ik dat niet zeggen en is het te negatief voor een topic waarin we allemaal super enthousiast moeten zijn?
Het is gewoon zo nutteloos. Dat het goedkoper kan weet écht iedereen wel hoor, daar hebben we jouw buurtTurk inzichten niet voor nodig.
  woensdag 9 juli 2014 @ 19:26:40 #32
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_142105391
Je zegt het zelf al, probeer. Je bent student en nabij de goedkopere winkels. Bovendien ben je aardig creatief in de keuken. Ergo, jij bent niet de doelgroep. Als je werkt en/of niet vlakbij winkels woont, weinig kookinspiratie hebt dan is de box wel ideaal en is de prijs wat meer gerechtvaardigd.
pi_142105705
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef Luigi het volgende:

[..]

Het is gewoon zo nutteloos. Dat het goedkoper kan weet écht iedereen wel hoor, daar hebben we jouw buurtTurk inzichten niet voor nodig.
Nou .. Als je dus wilt weten of zoiets bij jou past, lijkt het me vrij vitaal om bepaalde randvoorwaarden / kenmerken te kennen, om er achter te komen of je in de doelgroep past of beter ergens anders je boodschappen kan kopen.

Nu weten we bijvoorbeeld dus dat zoiets meer is voor mensen die geen tijd hebben en het niet erg vinden om meer te betalen. En dat het ook niets is voor grote eters. Of voor mensen die hun eigen creativiteit kwijt willen kunnen in de keuken. Of voor mensen die dichtbij diverse (groenten)winkels wonen.

Allemaal toch aardig belangrijk in de beslissing of je zo'n doos wilt.
pi_142128226
Wat doe je moeilijk, mensen weten zelf toch wel of iets te duur voor ze is of niet? :D

En dat over grote eters, daar vergis je je in. Ik heb een paar boxen gehad, maar de porties waren zelfs bijzonder groot. Je moet wel een héle grote eter zijn wil je nog meer willen. Ik denk zelfs dat veel mensen de porties juist te groot vinden.

Reden voor mij om er niet mee verder te gaan: niet creatief genoeg, maaltijden gaan toch op elkaar lijken. Allemaal een beetje 'snel klaar te maken, niet al te moeilijk'. Maar het was wel smakelijk.
  donderdag 10 juli 2014 @ 08:41:48 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_142128874
Reden waarom ik geen krat neem is omdat het push is. De verkoper bepaald wat ik in mijn krat krijg. No Way Jose!
Ik bepaal. Ik kies de asperges uit en ik bepaal of ik ze neem of niet. Ik kies of ik de mango, de ananas of de raapstelen koop.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 10 juli 2014 @ 08:42:13 #36
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_142128882
Ik vond het heerlijk zo'n hello fresh box *O* Als kooknoob maakte ik de heerlijkste recepten ;)
Maar na 4 boxen vond ik het wat duur worden.
Ik vond de hoeveelheid prima behalve van de vis of vlees dat vond ik altijd maar te kleine stukjes eigenlijk.
Het is dat mijn budget die boxen niet kan trekken maar anders had ik ze nog. ;(

Heb ook nog ergens kortingscodes voor HelloFresh liggen , dus als iemand ze wil kan ik ze opzoeken.
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 10 juli 2014 @ 18:08:32 #37
208890 June.
Seriously?
pi_142144713
quote:
Ja, allemaal zelf halen is natuurlijk goedkoper. Maar ik werk 50u in de week heb niet altijd zin en tijd om lekkere recepten uit te zoeken. Dus dan wordt het toch vaak meer van hetzelfde en weinig variatie. Dit is dan wel een uitkomst.
  donderdag 10 juli 2014 @ 18:21:35 #38
45206 Pietverdriet
pi_142145071
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:08 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, allemaal zelf halen is natuurlijk goedkoper. Maar ik werk 50u in de week heb niet altijd zin en tijd om lekkere recepten uit te zoeken. Dus dan wordt het toch vaak meer van hetzelfde en weinig variatie. Dit is dan wel een uitkomst.
als je goedkoop boodschappen doet kan je 40 uur gaan werken
:*
pi_142145117
Er zijn ook gewoon mensen die het niet leuk vinden om te bedenken wat ze moeten eten. En waarbij dit dan gezonder en gevarieerder is dan altijd hetzelfde eten of wereldgerechten.
  donderdag 10 juli 2014 @ 19:52:10 #40
208890 June.
Seriously?
pi_142147803
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

als je goedkoop boodschappen doet kan je 40 uur gaan werken
:*
Haha, helaas is dat verschil net iets te groot om alleen goedkopere boodschappen te halen ;)
pi_142147884
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 18:23 schreef Myraela het volgende:
Er zijn ook gewoon mensen die het niet leuk vinden om te bedenken wat ze moeten eten. En waarbij dit dan gezonder en gevarieerder is dan altijd hetzelfde eten of wereldgerechten.
:Y het is heel fijn verstand op nul koken als je het druk hebt.
  donderdag 10 juli 2014 @ 19:57:29 #42
45206 Pietverdriet
pi_142147932
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En deeg te meppen om stress af te bouwen
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:23:18 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142151487
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, zeker. Maar boodschappen doen vind ik dan een ramp. :{
pi_142177787
Ik vind dat zo'n Hellofresh-box zijn prijs niet waard is, zeker als ik het vergelijk met boxen van andere, kleinschaligere ondernemingen. Wij hebben een groenteabonnement van de lokale groenteboer en betalen wekelijks ongeveer 3,15 euro p.p. voor 5 maaltijden (maar voor ons meer). Daarnaast is het biologisch (Hellofresh-box niet) en het wordt elke week rond dezelfde tijd aan huis gebracht.
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juli 2014 @ 16:14:43 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_142287224
De bezorger kwam anderhalf uur eerder dan de sms aangaf. Gelukkig was ik thuis.

Doos open

Inhoud

Ingredientenlijst - ik heb de 5 maaltijden box

Nu nog eens bedenken wat het vanavond wordt. Eerste indruk is idd wel dat het aan de prijzige kant is.

[ Bericht 3% gewijzigd door borisz op 14-07-2014 16:27:27 ]
pi_142291791
Lijkt me heel weinig voor vijf volwaardige maaltijden :o
  maandag 14 juli 2014 @ 18:22:19 #47
67670 Skv
Cynist.
pi_142291869
Ik heb de Vitatas, haal 'm elke woensdag op bij de natuurwinkel. Kost 9 Euro geloof ik en je kan er met z'n tweeën iets minder dan een week mee. Groente en fruit. Best prima, maar wel bewerkelijk spul.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 14 juli 2014 @ 18:22:55 #48
67670 Skv
Cynist.
pi_142291891
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:58 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Ik vind dat zo'n Hellofresh-box zijn prijs niet waard is, zeker als ik het vergelijk met boxen van andere, kleinschaligere ondernemingen. Wij hebben een groenteabonnement van de lokale groenteboer en betalen wekelijks ongeveer 3,15 euro p.p. voor 5 maaltijden (maar voor ons meer). Daarnaast is het biologisch (Hellofresh-box niet) en het wordt elke week rond dezelfde tijd aan huis gebracht.
3,15? Wat voor soort winkel (en waar)?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_142292451
quote:
10s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:14 schreef borisz het volgende:
De bezorger kwam anderhalf uur eerder dan de sms aangaf. Gelukkig was ik thuis.

Inhoud
[ afbeelding ]

Nu nog eens bedenken wat het vanavond wordt. Eerste indruk is idd wel dat het aan de prijzige kant is.
Zo .. wel 2 hele kippenpootjes en 1 stukje biefstuk. Voor 5 dagen.

Is dit serieus voor 2 personen?
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juli 2014 @ 18:42:52 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_142292529
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:40 schreef probeer het volgende:

[..]

Zo .. wel 2 hele kippenpootjes en 1 stukje biefstuk. Voor 5 dagen.

Is dit serieus voor 2 personen?
Nee 1.
  maandag 14 juli 2014 @ 18:43:01 #51
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142292541
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:58 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Geef dan minstens ook de namen van de andere boxen er bij :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_142292622
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:42 schreef borisz het volgende:

[..]

Nee 1.
Dat scheelt al aanzienlijk. Al vind ik het zo op het oog nog weinig voor 5 porties avondeten.
pi_142293052
Is het voor 3 maaltijden, borisz?
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juli 2014 @ 18:57:20 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_142293073
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Is het voor 3 maaltijden, borisz?
5.
pi_142293095
Oh, ok, dat zag ik zo er niet aan af.

Voor 2 personen is geloof ik amper duurder btw, het is 44 euro voor 1 persoon en 49 voor 2.
Dus voor 5 euro meer per week krijg je dubbele porties vlees, vis, gevogelte en vegetarisch en dubbele porties groente etc.
pi_142293239
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Isabeau het volgende:

Voor 2 personen is geloof ik amper duurder btw, het is 44 euro voor 1 persoon en 49 voor 2.
Dus voor 5 euro meer per week krijg je dubbele porties vlees, vis, gevogelte en vegetarisch en dubbele porties groente etc.
Wát?!

Als we die 'logica' volgen, krijg je dus voor 10 euro aan eten, en is de overige 39 euro overhead / bezorgkosten?

(okok, op de 2p versie zal wel minder winst gemaakt worden, ofzo)
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juli 2014 @ 19:03:30 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_142293275
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Isabeau het volgende:

Dat is niet bij alles het geval. Ik heb nu bijvoorbeeld een hele komkommer gekregen terwijl ik voor het recept waar die in gebruikt wordt maar een kwart komkommer nodig heb.
Maar idd twee personen is voordeliger. Sowieso zou je met een extra biefstuk en twee boutjes die 5e eruit hebben.
pi_142293410
Bij de Jumbo hier verkopen ze dezelfde merken groenten/fruit als die van "de krat".
Zag ik net bij t boodschappen doen.
  maandag 14 juli 2014 @ 19:16:29 #59
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142293816
De 3 of 4 persoons is dan wel weer een stuk duurder hoor alleen het verschil van 1 naar 2 valt heel erg mee.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juli 2014 @ 19:26:14 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_142294237
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 19:16 schreef Moppert het volgende:
De 3 of 4 persoons is dan wel weer een stuk duurder hoor alleen het verschil van 1 naar 2 valt heel erg mee.
Ja. Check.
1 = 44
2 = 49
3 = 69
4 = 89
5 = 109
6 = 129
pi_142295480
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 19:26 schreef borisz het volgende:

Ja. Check.
1 = 44
2 = 49
3 = 69
4 = 89
5 = 109
6 = 129
Dus eigenlijk is voor 1 persoon gewoon super onvoordelig en kost het eten voor 1 persoon ca. 20 euro.
pi_142297552
Een vriendin van mij heeft twee kinderen en een man en die bestellen de hellofreshbox voor drie personen omdat ze het teveel vinden.
Ze eten er met vier van en ze moet alsnog dingen weggooien, dus de porties zullen ruim genoeg zijn.
pi_142297770
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:37 schreef quirina het volgende:
Een vriendin van mij heeft twee kinderen en een man en die bestellen de hellofreshbox voor drie personen omdat ze het teveel vinden.
Ze eten er met vier van en ze moet alsnog dingen weggooien, dus de porties zullen ruim genoeg zijn.
Kinderen of tieners? Want een kind eet vanzelfsprekend minder dan volwassenen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juli 2014 @ 20:46:13 #64
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_142298004
De pastamaaltijd voor vanavond: (Volkoren penne: met tonijn en pesto ligurian) was iig niet voldoende voor één persoon voor mij dan. Qua pasta (90g) op zich een nette hoeveelheid al eet ik daar meer van, maar 100g spinazie en 1 tomaat vind ik te weinig. :s). Gelukkig had ik nog wat extra in de koelkast om de maaltijd aan te vullen.

Maar goed ik zal de komende dagen ook commentaar geven op de komende maaltijden :P
  maandag 14 juli 2014 @ 20:57:08 #65
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_142298553
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 19:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is voor 1 persoon gewoon super onvoordelig
Zoals met alles.
pi_142298567
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kinderen of tieners? Want een kind eet vanzelfsprekend minder dan volwassenen.
Een zoon van 12 en een dochter van 8.
pi_142298789
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:46 schreef borisz het volgende:
De pastamaaltijd voor vanavond: (Volkoren penne: met tonijn en pesto ligurian) was iig niet voldoende voor één persoon voor mij dan. Qua pasta (90g) op zich een nette hoeveelheid al eet ik daar meer van, maar 100g spinazie en 1 tomaat vind ik te weinig. :s). Gelukkig had ik nog wat extra in de koelkast om de maaltijd aan te vullen.

Maar goed ik zal de komende dagen ook commentaar geven op de komende maaltijden :P
Maar dat is zelfs meer dan 1 bord vol toch?
Nou ja mannen eten soms wel meer dan 1 bordje he?
pi_142300972
quote:
7s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:22 schreef Skv het volgende:

[..]

3,15? Wat voor soort winkel (en waar)?
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:43 schreef Moppert het volgende:

[..]

Geef dan minstens ook de namen van de andere boxen er bij :D
Groenteboer, bezorgt in Eindhoven en omstreken: http://www.vanhetland.nl/
pi_142313811
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:57 schreef RobinOok het volgende:
Zoals met alles.
Ja, dat is waar.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 07:16:10 #70
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_142314104
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:01 schreef quirina het volgende:

[..]

Maar dat is zelfs meer dan 1 bord vol toch?
Nou ja mannen eten soms wel meer dan 1 bordje he?
Voor de gemiddelde man is 90 g gedroogde pasta, 100 g verse spinazie, een tomaat, tonijn (hoeveel?) en wat pesto echt wel vrij karig als avondeten. Zelfs voor een gemiddelde vrouw houdt het niet echt over. Maar gezien jouw postgedrag in dit topic zul je wel werken voor Hellofresh dus ik neem je mening met een flinke korrel zout.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 07:28:32 #71
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_142314168
100g spinazie is een geen avondeten voor mij. En een tomaat telt niet als groente.
pi_142314253
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 07:16 schreef GoCanucksGo het volgende:

[..]

Voor de gemiddelde man is 90 g gedroogde pasta, 100 g verse spinazie, een tomaat, tonijn (hoeveel?) en wat pesto echt wel vrij karig als avondeten. Zelfs voor een gemiddelde vrouw houdt het niet echt over. Maar gezien jouw postgedrag in dit topic zul je wel werken voor Hellofresh dus ik neem je mening met een flinke korrel zout.
Nee ik werk niet voor hellofresh.
Ik ging er van uit dat zaken zoals hellofresh een beetje uitgingen van de schijf van het voedingscentrum.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 juli 2014 @ 18:47:11 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_142331520
Vandaag minder te klagen de hoeveelheid eten: Thaise biefstuksalade met gemarineerde komkommer en glasnoedels. Ik heb wel de komkommerhoeveelheid en paprikahoeveelheid iets aangepast :P.
Van een een halve komkommer opgegeten ipv kwart en een halve paprika werd 3/4de paprika.

Heb nu wel het gevoel goed gegeten te hebben Dat had ik gister veel minder.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 juli 2014 @ 19:50:29 #74
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_142454645
Goed. Week zit erop. Conclusie: Het was leuk voor een week, maar niet voor als standaard.

Pluspunt was zeker de diversiteit in recepten, maar vaak vond ik de portionering voor één persoon receptwijs niet genoeg. Gelukkig zat er in de doos bijvoorbeeld een hele prei (waar ik een halve prei nodig had), een hele doos champignons (waar ik een halve doos nodig had) enz waardoor ik toch fatsoenlijk kon eten.
Wat opzich ook positief is dat iedere kooknoob met de recepten aan de slag kan. Het is niet moeilijk.
Verder goed vlees ^O^. Gevalletje kwaliteit over kwantiteit, want twee vd vijf gerechten was maar met vlees. Maar het vlees dat je kreeg was tenminste goed.

Het is concept is ^O^, alleen niet voor mij. Deze week was leuk omdat ik alleen thuis was en zo tenminste deze week fatsoenlijk at :P. Ik hoefde ook even niet na te denken wat ik zou gaan eten, maar op de lange termijn zal me dat gewoon tegen staan.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 20:04:19 #75
45206 Pietverdriet
pi_142455115
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 07:28 schreef RobinOok het volgende:
100g spinazie is een geen avondeten voor mij.
Nee, das holle kies.
pi_142881615
Ik heb een kortingskaart van 20 euro voor hellofresh. Iemand die 'm wil hebben?
pi_142890371
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:45 schreef emmyemmy het volgende:
Ik heb een kortingskaart van 20 euro voor hellofresh. Iemand die 'm wil hebben?
Wel ff waarschuwen dan dat mensen dan gelijk een abonnement hierbij afnemen.
Is wel zo eerlijk vind je ook niet?
pi_142890424
Staat verder nergens op de kaart.
pi_142890443
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:00 schreef emmyemmy het volgende:
Staat verder nergens op de kaart.
Staat wel op de site. Je kan wel een korte abbo doen dat je twee of drie boxen koopt en dan opzegt, maar ja dan kan je net zo goed af en toe een proefbox bestellen.
Bij een flexibel abonnement moet je ook goed op de kalender in de gaten houden wanneer je wel een box neemt en wanneer niet. Ze sturen je een box en halen het geld van je rekening en als je dan niet thuis bent is het vervelend voor je.

[ Bericht 29% gewijzigd door quirina op 30-07-2014 18:10:01 ]
pi_142890716
Nouja het was maar een aanbod hoor. Kreeg m ergens bij een webshop.
pi_142890777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:10 schreef emmyemmy het volgende:
Nouja het was maar een aanbod hoor. Kreeg m ergens bij een webshop.
Das prima en leuk, maar t verplicht wel tot een abbo.
Voor mensen die een abbo willen is die korting leuk.
pi_144419860
Heb deze week box geprobeerd. Wel lekkere gerechten tot nu toe. Eerste dag een curry met Heek filet. Lekker recept, de meegeleverde tomaten waren echter nog niet helemaal rood. Tweede dag een hamburger met gegrilde courgette en een yoghurtsaus met limoenschillen en limoensap erdoor. Wel lekker en bijzonder, zou dat zelf niet zo snel maken. Voor vanavond een krieltjes salade met mais, dit is echter wel vegetarisch.

Nog een 20 euro kortingscode: KTKC8A . Je moet wel twee boxen afnemen dan!
pi_155877965
Voor eenieder die plannen heeft hier te bestellen denk er nog even goed over na.
In geval van problemen stuit je op een muur die ze klantenservice noemen die er enkel op gericht is jouw je geld afhandig te maken.
Reken in ieder geval niet op enig begrip en houdt rekening met extreem trage verwerking van bestelllngen en reacties.
Verder komt daar nog boven op dat de porties veel te klein zijn
  zondag 6 september 2015 @ 20:56:33 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155878023
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 20:55 schreef Dominiek123 het volgende:
Voor eenieder die plannen heeft hier te bestellen denk er nog even goed over na.
In geval van problemen stuit je op een muur die ze klantenservice noemen die er enkel op gericht is jouw je geld afhandig te maken.
Reken in ieder geval niet op enig begrip en houdt rekening met extreem trage verwerking van bestelllngen en reacties.
Waar is hier?
pi_155878516
quote:
Wat een frustratie, daarvoor geregistreerd?
pi_155881251
quote:
'T is allemaal wat. Speciaal geregistreerd om dit te komen melden?

Anyway, er loopt een ander topic voor maaltijdboxen, dus misschien samenvoegen/dicht?
  zondag 6 september 2015 @ 22:09:32 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155881650
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 22:02 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

'T is allemaal wat. Speciaal geregistreerd om dit te komen melden?

Anyway, er loopt een ander topic voor maaltijdboxen, dus misschien samenvoegen/dicht?
Ander topic?

Oh, dit is een oud topic :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')