Dat scheelt al aanzienlijk. Al vind ik het zo op het oog nog weinig voor 5 porties avondeten.quote:
Wát?!quote:Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ok, dat zag ik zo er niet aan af.
Voor 2 personen is geloof ik amper duurder btw, het is 44 euro voor 1 persoon en 49 voor 2.
Dus voor 5 euro meer per week krijg je dubbele porties vlees, vis, gevogelte en vegetarisch en dubbele porties groente etc.
Dat is niet bij alles het geval. Ik heb nu bijvoorbeeld een hele komkommer gekregen terwijl ik voor het recept waar die in gebruikt wordt maar een kwart komkommer nodig heb.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ok, dat zag ik zo er niet aan af.
Voor 2 personen is geloof ik amper duurder btw, het is 44 euro voor 1 persoon en 49 voor 2.
Dus voor 5 euro meer per week krijg je dubbele porties vlees, vis, gevogelte en vegetarisch en dubbele porties groente etc.
Ja. Check.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:16 schreef Moppert het volgende:
De 3 of 4 persoons is dan wel weer een stuk duurder hoor alleen het verschil van 1 naar 2 valt heel erg mee.
Dus eigenlijk is voor 1 persoon gewoon super onvoordelig en kost het eten voor 1 persoon ca. 20 euro.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:26 schreef borisz het volgende:
Ja. Check.
1 = 44
2 = 49
3 = 69
4 = 89
5 = 109
6 = 129
Kinderen of tieners? Want een kind eet vanzelfsprekend minder dan volwassenen.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:37 schreef quirina het volgende:
Een vriendin van mij heeft twee kinderen en een man en die bestellen de hellofreshbox voor drie personen omdat ze het teveel vinden.
Ze eten er met vier van en ze moet alsnog dingen weggooien, dus de porties zullen ruim genoeg zijn.
Zoals met alles.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is voor 1 persoon gewoon super onvoordelig
Een zoon van 12 en een dochter van 8.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kinderen of tieners? Want een kind eet vanzelfsprekend minder dan volwassenen.
Maar dat is zelfs meer dan 1 bord vol toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:46 schreef borisz het volgende:
De pastamaaltijd voor vanavond: (Volkoren penne: met tonijn en pesto ligurian) was iig niet voldoende voor één persoon voor mij dan. Qua pasta (90g) op zich een nette hoeveelheid al eet ik daar meer van, maar 100g spinazie en 1 tomaat vind ik te weinig.. Gelukkig had ik nog wat extra in de koelkast om de maaltijd aan te vullen.
Maar goed ik zal de komende dagen ook commentaar geven op de komende maaltijden
quote:
Groenteboer, bezorgt in Eindhoven en omstreken: http://www.vanhetland.nl/quote:Op maandag 14 juli 2014 18:43 schreef Moppert het volgende:
[..]
Geef dan minstens ook de namen van de andere boxen er bij
Ja, dat is waar.quote:
Voor de gemiddelde man is 90 g gedroogde pasta, 100 g verse spinazie, een tomaat, tonijn (hoeveel?) en wat pesto echt wel vrij karig als avondeten. Zelfs voor een gemiddelde vrouw houdt het niet echt over. Maar gezien jouw postgedrag in dit topic zul je wel werken voor Hellofresh dus ik neem je mening met een flinke korrel zout.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:01 schreef quirina het volgende:
[..]
Maar dat is zelfs meer dan 1 bord vol toch?
Nou ja mannen eten soms wel meer dan 1 bordje he?
Nee ik werk niet voor hellofresh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:16 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde man is 90 g gedroogde pasta, 100 g verse spinazie, een tomaat, tonijn (hoeveel?) en wat pesto echt wel vrij karig als avondeten. Zelfs voor een gemiddelde vrouw houdt het niet echt over. Maar gezien jouw postgedrag in dit topic zul je wel werken voor Hellofresh dus ik neem je mening met een flinke korrel zout.
Nee, das holle kies.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:28 schreef RobinOok het volgende:
100g spinazie is een geen avondeten voor mij.
Wel ff waarschuwen dan dat mensen dan gelijk een abonnement hierbij afnemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:45 schreef emmyemmy het volgende:
Ik heb een kortingskaart van 20 euro voor hellofresh. Iemand die 'm wil hebben?
Staat wel op de site. Je kan wel een korte abbo doen dat je twee of drie boxen koopt en dan opzegt, maar ja dan kan je net zo goed af en toe een proefbox bestellen.quote:
Das prima en leuk, maar t verplicht wel tot een abbo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:10 schreef emmyemmy het volgende:
Nouja het was maar een aanbod hoor. Kreeg m ergens bij een webshop.
Waar is hier?quote:Op zondag 6 september 2015 20:55 schreef Dominiek123 het volgende:
Voor eenieder die plannen heeft hier te bestellen denk er nog even goed over na.
In geval van problemen stuit je op een muur die ze klantenservice noemen die er enkel op gericht is jouw je geld afhandig te maken.
Reken in ieder geval niet op enig begrip en houdt rekening met extreem trage verwerking van bestelllngen en reacties.
Verder komt daar nog boven op dat de porties veel te klein zijn
Wat een frustratie, daarvoor geregistreerd?quote:Op zondag 6 september 2015 20:55 schreef Dominiek123 het volgende:
Voor eenieder die plannen heeft hier te bestellen denk er nog even goed over na.
In geval van problemen stuit je op een muur die ze klantenservice noemen die er enkel op gericht is jouw je geld afhandig te maken.
Reken in ieder geval niet op enig begrip en houdt rekening met extreem trage verwerking van bestelllngen en reacties.
'T is allemaal wat. Speciaal geregistreerd om dit te komen melden?quote:Op zondag 6 september 2015 20:55 schreef Dominiek123 het volgende:
Ander topic?quote:Op zondag 6 september 2015 22:02 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
'T is allemaal wat. Speciaal geregistreerd om dit te komen melden?
Anyway, er loopt een ander topic voor maaltijdboxen, dus misschien samenvoegen/dicht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |