Ok vooruit. Dan tel ik gedroogde kruiden en wellicht wat andere smaakmakers niet mee, want die staan al vaak in mijn keukenkastje. En exclusief drinken / drank.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vlees, vis, kip, vegetarisch, pasta, aardappels, rijst etc, groente, kruiden voor 3,90 per dag?
Meid, doe jij dàt toch. Open er een topic over!quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:34 schreef probeer het volgende:
Voor 39 euro eet ik 10 dagen, met verse ingrediënten.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef Luigi het volgende:
[..]
Meid, doe jij dàt toch. Open er een topic over!
We zijn niet allemaal armlastig natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vind het te duur voor wat je krijgt, en het is erg makkelijk dezelfde kwaliteit producten goedkoper zelf te kopen. Daarbij ben ik student, dus tijd zat om zelf boodschappen te doen. Zeker als je, zoals ik, vlakbij een Turkse buurt in een grote stad woont.
Zo beter?
Ik begrijp dat je inzicht hebt in mijn financiën? Knap.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal armlastig natuurlijk.
Het is gewoon zo nutteloos. Dat het goedkoper kan weet écht iedereen wel hoor, daar hebben we jouw buurtTurk inzichten niet voor nodig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Of mag ik dat niet zeggen en is het te negatief voor een topic waarin we allemaal super enthousiast moeten zijn?
Nou .. Als je dus wilt weten of zoiets bij jou past, lijkt het me vrij vitaal om bepaalde randvoorwaarden / kenmerken te kennen, om er achter te komen of je in de doelgroep past of beter ergens anders je boodschappen kan kopen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het is gewoon zo nutteloos. Dat het goedkoper kan weet écht iedereen wel hoor, daar hebben we jouw buurtTurk inzichten niet voor nodig.
Ja, allemaal zelf halen is natuurlijk goedkoper. Maar ik werk 50u in de week heb niet altijd zin en tijd om lekkere recepten uit te zoeken. Dus dan wordt het toch vaak meer van hetzelfde en weinig variatie. Dit is dan wel een uitkomst.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:34 schreef probeer het volgende:
Voor 39 euro eet ik 10 dagen, met verse ingrediënten. Leer een Turkse groentewinkel vinden.
als je goedkoop boodschappen doet kan je 40 uur gaan werkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:08 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, allemaal zelf halen is natuurlijk goedkoper. Maar ik werk 50u in de week heb niet altijd zin en tijd om lekkere recepten uit te zoeken. Dus dan wordt het toch vaak meer van hetzelfde en weinig variatie. Dit is dan wel een uitkomst.
Haha, helaas is dat verschil net iets te groot om alleen goedkopere boodschappen te halenquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
als je goedkoop boodschappen doet kan je 40 uur gaan werken
quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:23 schreef Myraela het volgende:
Er zijn ook gewoon mensen die het niet leuk vinden om te bedenken wat ze moeten eten. En waarbij dit dan gezonder en gevarieerder is dan altijd hetzelfde eten of wereldgerechten.
En deeg te meppen om stress af te bouwenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]het is heel fijn verstand op nul koken als je het druk hebt.
Oh, zeker. Maar boodschappen doen vind ik dan een ramp.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]het is heel fijn verstand op nul koken als je het druk hebt.
3,15? Wat voor soort winkel (en waar)?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:58 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Ik vind dat zo'n Hellofresh-box zijn prijs niet waard is, zeker als ik het vergelijk met boxen van andere, kleinschaligere ondernemingen. Wij hebben een groenteabonnement van de lokale groenteboer en betalen wekelijks ongeveer 3,15 euro p.p. voor 5 maaltijden (maar voor ons meer). Daarnaast is het biologisch (Hellofresh-box niet) en het wordt elke week rond dezelfde tijd aan huis gebracht.
Zo .. wel 2 hele kippenpootjes en 1 stukje biefstuk. Voor 5 dagen.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:14 schreef borisz het volgende:
De bezorger kwam anderhalf uur eerder dan de sms aangaf. Gelukkig was ik thuis.
Inhoud
[ afbeelding ]
Nu nog eens bedenken wat het vanavond wordt. Eerste indruk is idd wel dat het aan de prijzige kant is.
Nee 1.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Zo .. wel 2 hele kippenpootjes en 1 stukje biefstuk. Voor 5 dagen.
Is dit serieus voor 2 personen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |