Voorstelpostje?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:22 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dan heb ik volgens mij wel eens zo'n voorstelpostje van jezelf gelezen
Dat je net mod werd en ging zeggen wie je wasquote:
Toch maar eens Danny betalen voor zo'n pop-up met een contactadvertentie dan.quote:
Oh zou best kunnen, dat is al eeuwen terug voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:23 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dat je net mod werd en ging zeggen wie je was
Sorry eens gelezen is voor altijd opgeslagenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh zou best kunnen, dat is al eeuwen terug voor mijn gevoel.
Ach het is vast niet het onthouden waard denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:24 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Sorry eens gelezen is voor altijd opgeslagen
Anaaldouche gewoon, niet moeilijk doenquote:
Klysma is dat tooch?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:26 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Anaaldouche gewoon, niet moeilijk doen
Bij klysma denk ik echt aan Patty Brard die gillend een tijd lang met een slang in de reet ligtquote:
En dan die slakjes die eruit komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:27 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Bij klysma denk ik echt aan Patty Brard die gillend een tijd lang met een slang in de reet ligt
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:27 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Bij klysma denk ik echt aan Patty Brard die gillend een tijd lang met een slang in de reet ligt
Ouwe lul ja.quote:
Ja je zult het met mij moeten doenquote:
Gelukkig.quote:
Toch ben je bejaard.quote:
Die kuttieners ook tegenwoordig.quote:
Groetjes van een andere bejaardequote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kuttieners ook tegenwoordig.
Ik leef met je mee schat.quote:
Alle homo's, anders waren we wel vrouw.quote:
Oh heb je evenquote:
Zo'n beetje iedereen hier zegt van niet, volgens mij kán het wel...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef Rezania het volgende:
Ja ja, mooie mannen. Maar mbo en wo, gaat dat samen in een relatie volgens jullie?
Voor je het weet blijven ze plakken na een meet!quote:
Oh dan nog genoegquote:
Denkwijze is belangrijker dan opleiding, imho.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:32 schreef Bartjebart het volgende:
Iedereen voelt zich hier zo oud... nee lekker dan
[..]
Zo'n beetje iedereen hier zegt van niet, volgens mij kán het wel...
Een papiertje met een diploma zegt niets over het denkniveau van een persoon. En als je het dan hebt over generaliseren, dan wordt er met opleidingen een heleboel gegeneraliseerd. Je kunt alleen proefondervindelijk ervaren of het wel of niet klikt en op de lange termijn werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |