Voorstelpostje?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:22 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dan heb ik volgens mij wel eens zo'n voorstelpostje van jezelf gelezen
Dat je net mod werd en ging zeggen wie je wasquote:
Toch maar eens Danny betalen voor zo'n pop-up met een contactadvertentie dan.quote:
Oh zou best kunnen, dat is al eeuwen terug voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:23 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dat je net mod werd en ging zeggen wie je was
Sorry eens gelezen is voor altijd opgeslagenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh zou best kunnen, dat is al eeuwen terug voor mijn gevoel.
Ach het is vast niet het onthouden waard denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:24 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Sorry eens gelezen is voor altijd opgeslagen
Anaaldouche gewoon, niet moeilijk doenquote:
Klysma is dat tooch?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:26 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Anaaldouche gewoon, niet moeilijk doen
Bij klysma denk ik echt aan Patty Brard die gillend een tijd lang met een slang in de reet ligtquote:
En dan die slakjes die eruit komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:27 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Bij klysma denk ik echt aan Patty Brard die gillend een tijd lang met een slang in de reet ligt
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:27 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Bij klysma denk ik echt aan Patty Brard die gillend een tijd lang met een slang in de reet ligt
Ouwe lul ja.quote:
Ja je zult het met mij moeten doenquote:
Gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |