Voorstelpostje?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:22 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dan heb ik volgens mij wel eens zo'n voorstelpostje van jezelf gelezen
Dat je net mod werd en ging zeggen wie je wasquote:
Toch maar eens Danny betalen voor zo'n pop-up met een contactadvertentie dan.quote:
Oh zou best kunnen, dat is al eeuwen terug voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:23 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dat je net mod werd en ging zeggen wie je was
Sorry eens gelezen is voor altijd opgeslagenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh zou best kunnen, dat is al eeuwen terug voor mijn gevoel.
Ach het is vast niet het onthouden waard denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:24 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Sorry eens gelezen is voor altijd opgeslagen
Anaaldouche gewoon, niet moeilijk doenquote:
Klysma is dat tooch?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:26 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Anaaldouche gewoon, niet moeilijk doen
Bij klysma denk ik echt aan Patty Brard die gillend een tijd lang met een slang in de reet ligtquote:
En dan die slakjes die eruit komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:27 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Bij klysma denk ik echt aan Patty Brard die gillend een tijd lang met een slang in de reet ligt
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:27 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Bij klysma denk ik echt aan Patty Brard die gillend een tijd lang met een slang in de reet ligt
Ouwe lul ja.quote:
Ja je zult het met mij moeten doenquote:
Gelukkig.quote:
Toch ben je bejaard.quote:
Die kuttieners ook tegenwoordig.quote:
Groetjes van een andere bejaardequote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kuttieners ook tegenwoordig.
Ik leef met je mee schat.quote:
Alle homo's, anders waren we wel vrouw.quote:
Oh heb je evenquote:
Zo'n beetje iedereen hier zegt van niet, volgens mij kán het wel...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef Rezania het volgende:
Ja ja, mooie mannen. Maar mbo en wo, gaat dat samen in een relatie volgens jullie?
Voor je het weet blijven ze plakken na een meet!quote:
Oh dan nog genoegquote:
Denkwijze is belangrijker dan opleiding, imho.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:32 schreef Bartjebart het volgende:
Iedereen voelt zich hier zo oud... nee lekker dan
[..]
Zo'n beetje iedereen hier zegt van niet, volgens mij kán het wel...
Een papiertje met een diploma zegt niets over het denkniveau van een persoon. En als je het dan hebt over generaliseren, dan wordt er met opleidingen een heleboel gegeneraliseerd. Je kunt alleen proefondervindelijk ervaren of het wel of niet klikt en op de lange termijn werkt.
quote:
Ewquote:
Je lust er wel pap vanquote:
quote:
Ja goed idee... wie zoekt de vragenlijst ff op?quote:
Why?quote:
Gewoon de zoveelste verveelde homo die een onderkomen zoekt op vrijdagavond terwijl 'ie zich klemzuipt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja goed idee... wie ben je en waarom?
Ach, het is in ieder geval gezond.quote:
Maar het is em met de paplepel ingegeven... en hij kent vast z'n pappenheimers wel...quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja goed idee... wie zoekt de vragenlijst ff op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
http://www.youtube.com/watch?v=Bj9dFsxxHQM
http://www.youtube.com/watch?v=ZMmFDsmpdEA
Tukker?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
en hij kent vast z'n pappenheimers wel...
Ik heb nooit iemand buiten deze regio dat horen uiten.quote:
Totdat je moeder binnenlooptquote:
hmmz... het staat in een woordenschattoets van Cito...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand buiten deze regio dat horen uiten.
salland tweemaal present ook. En bekend met die uitdrukking.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon filmpjes maken en doorsturenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:39 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik moet nog opzoeken hoe ik die moet maken
Ik ken het ook (geen tukker).quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pics van jezelf mag ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:39 schreef Aiciu het volgende:
[..]
No tukker...quote:
Ik ben fervent Pluskut inwoner wanneer kan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hmmz... het staat in een woordenschattoets van Cito...
maar ja... dat klopt
Maar jij dus ook?
Je mag, dat weet jequote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:40 schreef Rezania het volgende:
[..]Daarom moet ik dus bij jou logeren.
Wheheh, ja, zo leest het welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
No tukker...
(moest ff denken aan het "no homo" gebeuren...)
http://lmgtfy.com/?q=gifjes+makenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:39 schreef Aiciu het volgende:
[..]
En dan ga je bij hem fappen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:40 schreef Rezania het volgende:
[..]Daarom moet ik dus bij jou logeren.
Nee, wist ik niet, goed om te onthouden wel.quote:
quote:
Pluskut?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben fervent Pluskut inwoner wanneer kan.
Enschede natuurlijk.quote:
Ja dat had ik al doorquote:
Waar?quote:
Je kan beter vragen waar niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat had ik al door
Maar waar ongeveer in Enschede bedoel ik
Oh...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan beter vragen waar niet.
Woon er zelf niet, ben ook maar import Tukker, maar ben er altijd te vinden.
Hou je dan wel genoeg bloed over voor je brein?quote:
Kom zelf van Almeloooooooooooo.quote:
Mijn brein zit tussen mijn ballen, geen probleem dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hou je dan wel genoeg bloed over voor je brein?
Dan ben je toch ook een tukker?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom zelf van Almeloooooooooooo.
Maar daar is geen kut aan natuurlijk.
Oh zo bedoel je, nee ik kom bij Alkmaar vandaan, maar woon nu in 't Tukkerland.quote:
Oh heerlijk verwarrend zoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je, nee ik kom bij Alkmaar vandaan, maar woon nu in 't Tukkerland.
Noord-Holland ---> Almelooooo --> Altijd te vinden in Pluskut.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh heerlijk verwarrend zo
Maar volgens mij snap ik em
Nee, geen loopneusquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:49 schreef Cosmo. het volgende:
je wordt ziek en had beter op tijd naar bed kunnen gaan
Ploink... het kwartje is gevallenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Noord-Holland ---> Almelooooo --> Altijd te vinden in Pluskut.
Sorry drank op, lastig dit.
Je hebt de griep te pakken...quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ploink... het kwartje is gevallen
Eh... neequote:
Tssssk, best gezellig daar.quote:
Hmm misschien maar een keer overwegen danquote:
Mwah niet zo'n zin eigenlijk dit weekend, en volgend weekend zit ik in Amsterdam, dus ik doe 't lekker rustig aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm misschien maar een keer overwegen dan
Waarom ga jij niet dan?
Oh hadden we een date?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah niet zo'n zin eigenlijk dit weekend, en volgend weekend zit ik in Amsterdam, dus ik doe 't lekker rustig aan.
Van een date weet ik niks, maar ben er regelmatig.quote:
waarom krijg ik daar geen melding van?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van een date weet ik niks, maar ben er regelmatig.
Vast wel op Grindr of Tinder of Badoo of Gayromeo of wat dan ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:02 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
waarom krijg ik daar geen melding van?
Ik weet je naam toch nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vast wel op Grindr of Tinder of Badoo of Gayromeo of wat dan ook.
Die verschilt ook per app.quote:
En carnaval hoor je natuurlijk te vieren in Oldenzaalquote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah niet zo'n zin eigenlijk dit weekend, en volgend weekend zit ik in Amsterdam, dus ik doe 't lekker rustig aan.
Alleen grindr is boeiend, de rest heb ik nietquote:
Uhu klopt, maar niemand van m'n gaybuddies hier in Twenteland wil mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En carnaval hoor je natuurlijk te vieren in Oldenzaal
Geef eventuele linkjes anders gelijk even doorquote:
Daar is het "D".quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:04 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Alleen grindr is boeiend, de rest heb ik niet
Nee niet echtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar is het "D".
Dus daar schiet je alsnog weinig mee op denk ik.
Zeker niet in Mokum, als je daar je Grindr aanzet heb je enkel 100 berichten van Britse jeugd binnen 5 minuten, waardoor er geen Nederlander meer in de lijst staat.quote:
Leer je wel mee omgaan op gegeven momentquote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker niet in Mokum, als je daar je Grindr aanzet heb je enkel 100 berichten van Britse jeugd binnen 5 minuten, waardoor er geen Nederlander meer in de lijst staat.
Gewoon "d"? das makkelijk zoekenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar is het "D".
Dus daar schiet je alsnog weinig mee op denk ik.
Dat zal best, daar zal ik dan meer ervaren in moeten worden denk ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:07 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Leer je wel mee omgaan op gegeven moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |