Magazijn medewerker. Hard werken maar super gezellig en gewoon lekker op mijn plek. Op die manier omhoog proberen te werken.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker lekker.
Wat doe jij nog allemaal?
En omhoog werken als in? Waar wil je naar toe werken?quote:Op zondag 2 maart 2014 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Magazijn medewerker. Hard werken maar super gezellig en gewoon lekker op mijn plek. Op die manier omhoog proberen te werken.
Die post heb ik gelukkig afscheid van kunnen nemen. ALLE diensten werd afgesmst dus echt 0,0 inkomsten
nou kijk ik wil eerst een tijd werken waar ik nu werk en dan eventueel een andere magazijn baan waar je meer mag doen zeg maar, maar zit ook nog te kijken om een logistieke opleiding te volgen in september. Gelukkig heb ik nog genoeg tijd om na te denkenquote:Op zondag 2 maart 2014 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En omhoog werken als in? Waar wil je naar toe werken?
Wat een lullo's bij de post.
Hahaha ja tijd zat, alleen wel goed gebruiken danquote:Op zondag 2 maart 2014 01:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nou kijk ik wil eerst een tijd werken waar ik nu werk en dan eventueel een andere magazijn baan waar je meer mag doen zeg maar, maar zit ook nog te kijken om een logistieke opleiding te volgen in september. Gelukkig heb ik nog genoeg tijd om na te denken
Ja de post was echt helemaal niks meer. Ze waren al blij zat dat ik niet meer voor ze zou werken. Zelfs mensen met contract moesten verplicht vrij nemen enz
Maar het is niet de schuld van de post ook eigenlijk hoe graag ik ze zou willen afzeiken. Ze zijn eenmaal afhankelijk van het volume post, oftewel hoeveelheid mensen die nog post sturenquote:Op zondag 2 maart 2014 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha ja tijd zat, alleen wel goed gebruiken dan
Wel balen voor het bedrijf ook, dat het blijkbaar zo slecht gaat dat ze dit soort maatregelen moeten nemen.
Gewoon e-mails rond gaan brengen.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het is niet de schuld van de post ook eigenlijk hoe graag ik ze zou willen afzeiken. Ze zijn eenmaal afhankelijk van het volume post, oftewel hoeveelheid mensen die nog post sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |