Bazentrack wel iddquote:
Graag gedaan!quote:
Thou aren't right for I am the living proof this SC is not gay.quote:
Daar wordt nog een beetje gepost tochquote:Op zondag 2 maart 2014 02:13 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Thou aren't right for I am the living proof this SC is not gay.
Alle beetjes helpen zoals ze zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Daar wordt nog een beetje gepost toch
En die ogen!quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 02:28 schreef AssiMar. het volgende:
Whoop Whoop lang leven het stoners topic!
Ama! Hoe gaat ie?quote:
Ja goed. Lekker vakantie vieren. Straks lekker slapenquote:
Ik rook eerst mijn joint opquote:Op zondag 2 maart 2014 03:22 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ja goed. Lekker vakantie vieren. Straks lekker slapen
Zo ken ik je weer! Ik ga waarschijnlijk morgen twee jointjes wegsmoken met vrienden en mijn crushquote:
Zo ken ik je weer?quote:Op zondag 2 maart 2014 03:24 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer! Ik ga waarschijnlijk morgen twee jointjes wegsmoken met vrienden en mijn crush![]()
gaat leuk worden! Morgen ook poolen!
Lange tijd niet meer gesproken.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer?Ik ben nooit gestopt met blowen. Oeh je hebt een crush? Leuk ja
Dat klopt, we hebben elkaar al een tijdje niet meer gesprokenquote:Op zondag 2 maart 2014 03:26 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Lange tijd niet meer gesproken.
Het leuke van lange pauzes tussen jointjes is dat je bij elke keer dat je er een rookt echt denk van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha. dat noem ik een voor-het-slapen-gaan jointquote:Op zondag 2 maart 2014 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klopt, we hebben elkaar al een tijdje niet meer gesproken![]()
Ben best wel moe en stoned haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |