Wat schiet ze er mee op als jij even nadenktquote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef Slip het volgende:
[..]
je mag dan wel het gevoel hebben dat je iets mist omdat je vriendinnen allemaal vriendjes hebben. toch zal ik eerst even nadenken.
dat heb ik niet gezegd, zeker niet allemaal. Alleen ze vinden dat ik het ook niet zou moeten doen omdat ik dan een aandachtshoer zou zijn! Ik snap alleen niet waarom iedereen er zo'n big point van maakt, het is niet zo dat we gelijk gaan trouwen en er een kind komt.. En ik zou het idd pas openbaar maken als z'n stage voorbij is. Maar ik ben bang dat als ik niet eerder laat zien dat ik hem ook zie zitten, dat hij mij na z'n stage gaat vergetenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef Slip het volgende:
[..]
je mag dan wel het gevoel hebben dat je iets mist omdat je vriendinnen allemaal vriendjes hebben. toch zal ik eerst even nadenken.
haha wat grappig, gelukkig ben ik geen modquote:Op maandag 3 maart 2014 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat schiet ze er mee op als jij even nadenkt
ja je leeft in een sociale wereld, en idd het lijkt niit alleen zo maar is ook gwn kinderachtig.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
dat heb ik niet gezegd, zeker niet allemaal. Alleen ze vinden dat ik het ook niet zou moeten doen omdat ik dan een aandachtshoer zou zijn! Ik snap alleen niet waarom iedereen er zo'n big point van maakt, het is niet zo dat we gelijk gaan trouwen en er een kind komt.. En ik zou het idd pas openbaar maken als z'n stage voorbij is. Maar ik ben bang dat als ik niet eerder laat zien dat ik hem ook zie zitten, dat hij mij na z'n stage gaat vergetenOmdat we allebei in een hele andere levensfase zitten..
overtreffen met wat??quote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef Slip het volgende:
Het gaat erom, jij wordt gedreven door druk die jezelf verzint.
en wil daarmee gelijk de rest overtreffen.
welja mijn laatste woorden, je mag van mij liegen tegen jezelf zoveel je wil.
ik verwacht ook niet anders
Ah.... dus geen leerling-leerling situatie, want hij is op jouw school omdat hij daar stage loopt.quote:
met dat dilemma zat ik dus ook... Dat heb ik heel vaak dat ik bang ben dat ik er later spijt van krijg, daarom heb ik hem ook toegevoegd..quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ga ervoor, anders heb je er later spijt van!
Om eerlijk te zeggen heb ik geen idee, alleen weet ik dat hij dus een half jaar stage loopt, of hij is in ieder geval aanwezig tijdens de gymlessen samen met vier andere 'studenten'.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.... dus geen leerling-leerling situatie, want hij is op jouw school omdat hij daar stage loopt.
Hij volgt ook geen lessen op jouw school zeker? Wat doet hij wel?
Dus,,, waar wacht je opquote:Op maandag 3 maart 2014 22:20 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
met dat dilemma zat ik dus ook... Dat heb ik heel vaak dat ik bang ben dat ik er later spijt van krijg, daarom heb ik hem ook toegevoegd..
op z'n acceptatie van m'n vriendenverzoek.. Ik kan moeilijk langs z'n huis rijden of langs z'n werk gaan dat zal een beetje stalker-achtig zijn, ik weet nu al een beetje creepy veel van hem.. :$quote:
Ah geen probleem joh, ik zeg vaak altijd wanneer ik iemand stalk alle info waar ik ben achtergekomen wanneer ik die persoon eindelijk in het privé ontmoet, dan moeten ze altijd hard lachen omdat je zoveel om hen geeft, je moet het zeggen, dat waardeert hij vastquote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
op z'n acceptatie van m'n vriendenverzoek.. Ik kan moeilijk langs z'n huis rijden of langs z'n werk gaan dat zal een beetje stalker-achtig zijn, ik weet nu al een beetje creepy veel van hem.. :$
Oi oi oi, niks mis met een kleine informatie voorsprong.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
op z'n acceptatie van m'n vriendenverzoek.. Ik kan moeilijk langs z'n huis rijden of langs z'n werk gaan dat zal een beetje stalker-achtig zijn, ik weet nu al een beetje creepy veel van hem.. :$
Vooral wanneer men 'tzelfde gevoelens deelt.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah geen probleem joh, ik zeg vaak altijd wanneer ik iemand stalk alle info waar ik ben achtergekomen wanneer ik die persoon eindelijk in het privé ontmoet, dan moeten ze altijd hard lachen omdat je zoveel om hen geeft, je moet het zeggen, dat waardeert hij vast
Jup en aangaande de informatie die ze ons heeft verteld is het duidelijk dat hij haar ook erg mag.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Vooral wanneer men 'tzelfde gevoelens deelt.
Ze wil hem duidelijk sowieso niet om zijn persoonlijkheid en intellectquote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:23 schreef netflanders het volgende:
Heeft iemand al gemeld dat jij op het gymnasium zit en die jongen de makkelijkste mbo-opleiding doet en derhalve het intellectuele verschil enorm zal zijn?
MBO? De TS heeft aangegeven dat hij op de HAN zit - de HAN is een hbo-instelling.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:23 schreef netflanders het volgende:
Heeft iemand al gemeld dat jij op het gymnasium zit en die jongen de makkelijkste mbo-opleiding doet en derhalve het intellectuele verschil enorm zal zijn?
ja ik denk dat ze bedoelen dat hij havo heeft gedaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
MBO? De TS heeft aangegeven dat hij op de HAN zit - de HAN is een hbo-instelling.
Idd lekker in de waan blijven en geen aktie ondernemenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:37 schreef Sarasi het volgende:
Is het niet veel fijner om gewoon lekker te zwijmelen zonder kans op afwijzing?
ik kan het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd lekker in de waan blijven en geen aktie ondernemenwijfen zonder ruggengraat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |