Je hebt je tandarts toegevoegd omdat je 'm wilt hèquote:Op maandag 3 maart 2014 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan haar ook gewoon niet accepteren (zoals hij kennelijk dus ook doet...).
Jullie doen net of TS een gevaarlijke stalker is omdat ze iemand op FB wil toevoegen![]()
Mijn tandarts zal mij ook wel een eng wicht vinden dan... huuuu.
Misschien moet hij me even ergens aangeven.
Alle gekheid: tuurlijk is dit allemaal niet zo heel verstandig, maar kom op... overdrijven is ook een vak
Dan is hij geen LiO-er, want dat ben je pas in het laatste jaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:21 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
nee, op z'n profiel staat nog steeds 'vriendschapsverzoek is verstuurd', dus hij heeft nog steeds niet ja of nee gezegd. Als hij nee zou hebben gezegd zou er opnieuw 'vriend toevoegen'. staan. Hij is ook totaal niet zo actief op facebook... ZIjn laatste post was in Januari.. Ach ja ik zie hem bij de sportdag ook wel weerMaar hij is GEEN leraar, hij zit in z'n eerste jaar..
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je hebt je tandarts toegevoegd omdat je 'm wilt hè
Knoflook of niet
Ehm, volgens mij staat dit topic in mijn ph dus over het algemeen volg ik datquote:Op maandag 3 maart 2014 21:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zat je nou Greys of mijn AT te volgen?
ja hoor, ik zal eerst eens met hem gaan praten.. Alleen we hebben tot nu toe niet heel erg veel gemeen, zo houdt hij van hardcore, hardstyle en voetbal. Daar heb ik alle drie niks mee.. En zou hij het erg vinden dat ik slimmer ben dan hem? (ik doe vwo en hij heeft de havo op z'n achttiende afgerond wat betekend dat hij waarschijnlijk is blijven zitten) Anyways ik kan ook de hele dag in z'n ogen blijven staren, vind ik ook niet ergquote:Op maandag 3 maart 2014 21:01 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ja, whatever. Vraag 'm dan gewoon maar eens uit
Je kunt ook vragen of hij komt controleren bij het douchen en dan je zeepje laten vallen!!1!!1!11!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
ja hoor, ik zal eerst eens met hem gaan praten.. Alleen we hebben tot nu toe niet heel erg veel gemeen, zo houdt hij van hardcore, hardstyle en voetbal. Daar heb ik alle drie niks mee.. En zou hij het erg vinden dat ik slimmer ben dan hem? (ik doe vwo en hij heeft de havo op z'n achttiende afgerond wat betekend dat hij waarschijnlijk is blijven zitten) Anyways ik kan ook de hele dag in z'n ogen blijven staren, vind ik ook niet erg
Dat hij een keer heeft gedoubleerd maakt hem niet dommer dan jij... Misschien had ie er wel goede redenen voor of was hij onvoldoende gemotiveerd.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
ja hoor, ik zal eerst eens met hem gaan praten.. Alleen we hebben tot nu toe niet heel erg veel gemeen, zo houdt hij van hardcore, hardstyle en voetbal. Daar heb ik alle drie niks mee.. En zou hij het erg vinden dat ik slimmer ben dan hem? (ik doe vwo en hij heeft de havo op z'n achttiende afgerond wat betekend dat hij waarschijnlijk is blijven zitten) Anyways ik kan ook de hele dag in z'n ogen blijven staren, vind ik ook niet erg
Zou me daar niet al te veel zorgen om maken.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef Mascha2205 het volgende:
zou hij het erg vinden dat ik slimmer ben dan hem? (ik doe vwo en hij heeft de havo op z'n achttiende afgerond wat betekend dat hij waarschijnlijk is blijven zitten)
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Zou me daar niet al te veel zorgen om maken.
Ik dacht het, jij hebt het getypt.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:32 schreef nostra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:39 schreef Slip het volgende:
Maar ik ben zo verliefd ik zou alles doen, ja ja ik heb ook wel eens mijn momenten waarbij ik denk dat intelect alles is.
Jouw username met deze post is ongeloofwaardig.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:37 schreef Slip het volgende:
Wat een poep vraag, sorry voor de viese verwijzing.
Een leraar die met een leerling een relatie of seksuele handelingen vericht? dat mag niet.
dus dan is de vraag wil je zo graag je zelf voor hem gooien dat hij zich miss wel laat meeslepen en daarmee zijn baan kwijt kan raken. ik zou zeggen dat je dan echt egoistisch bent.
is dit racisme? want aan mijn naam kan je zien wie ik ben, een dief!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jouw username met deze post is ongeloofwaardig.
oeps... tja dan is die issue tenminste opgelost :pquote:Op maandag 3 maart 2014 21:32 schreef nostra het volgende:
[..]
maar het is geen leraar, het is pas z'n eerste jaar.. dus eigenlijk is het nog een leerling. en dan hebben we een leerling-leerling verhoudenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:37 schreef Slip het volgende:
Wat een poep vraag, sorry voor de viese verwijzing.
Een leraar die met een leerling een relatie of seksuele handelingen vericht? dat mag niet.
dus dan is de vraag wil je zo graag je zelf voor hem gooien dat hij zich miss wel laat meeslepen en daarmee zijn baan kwijt kan raken. ik zou zeggen dat je dan echt egoistisch bent.
Hij is een leerling van jouw school?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
maar het is geen leraar, het is pas z'n eerste jaar.. dus eigenlijk is het nog een leerling. en dan hebben we een leerling-leerling verhouden?
je mag dan wel het gevoel hebben dat je iets mist omdat je vriendinnen allemaal vriendjes hebben. toch zal ik eerst even nadenken.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
maar het is geen leraar, het is pas z'n eerste jaar.. dus eigenlijk is het nog een leerling. en dan hebben we een leerling-leerling verhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |