ik heb nog niks ontvangen dus ik zal het vanzelf wel zien..quote:Op zondag 2 maart 2014 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Niet. Doen.
Stel (stel!) dat hij een relatie met je wil is hij strafbaar omdat hij gemeenschap met een minderjarige heeft. En hij gaat zijn stageplek en wellicht zelfs zijn studie kwijt zijn.
Waarschijnlijk heeft hij dat beter door dan jij en gaat zijn goed bedoelde FB vriendschapsacceptatie door jou verkeerd geïnterpreteerd worden waardoor jij teleurgesteld wordt.
Hoe gaat het met je eetpatroon trouwens? Poosje geleden opende je een topic maar daarin heb je nooit meer gereageerd.
ik snap niet waarom, ten eerste niemand hoeft het te weten..quote:Op zondag 2 maart 2014 18:54 schreef Kimochi het volgende:
Het kan je echt niets schelen als je uiteindelijk zijn studie/loopbaan hiermee verneukt he?
Maar goed, daarvoor ben je vijftien.
Zij is niet degene die zijn loopbaan kan verneuken, dat kan hij alleen zelf.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:54 schreef Kimochi het volgende:
Het kan je echt niets schelen als je uiteindelijk zijn studie/loopbaan hiermee verneukt he?
Maar wat denk je nou, als hij je toevoegt is hij verliefd op je?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:21 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom, ten eerste niemand hoeft het te weten..
15 jarigen die op een leraar vallen zijn vrij standaard. Daar horen ze mee om te kunnen gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:54 schreef Kimochi het volgende:
Het gaat erom dat het hem zijn stage (en toekomstige stages) kan kosten.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
Waar gaat dit allemaal over eigenlijk?
Wat is het probleem al zou er een date komen? 15/18.. ik schrik niet.
En die machtspositie valt wel mee hoor...
Maar dat is toch ZIJN verantwoording?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het hem zijn stage (en toekomstige stages) kan kosten.
Daarom dus pas 'daten' (of iig poging wagen tot hosselen) als zijn stage voorbij is.
Wat een zeikstage bedrijf dan zeg.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het hem zijn stage (en toekomstige stages) kan kosten.
Daarom dus pas 'daten' (of iig poging wagen tot hosselen) als zijn stage voorbij is.
Hij moet zich wel gedragen als docent en niet als medeleerling.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een zeikstage bedrijf dan zeg.
Ik zou denken ''boefje!''
Ja een echte docent is een ander verhaal maar dat is hij niet.
Ik denk dan niet dat dat de kans van slagen van TS zal vergrotenquote:
Hij is een docent in wording, en je maakt er gewoon geen goede naam mee. Lijkt me logischquote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een zeikstage bedrijf dan zeg.
Ik zou denken ''boefje!''
Ja een echte docent is een ander verhaal maar dat is hij niet.
Ik vind ook wel dat hij zijn werk professioneel moet doen en niet moet flirten als ze aan het bokkiespringe is, maar van een machtspositie vind ik geen sprake, daarnaast is het leeftijdsverschil ook gewoon klein, dus na de gymles een praatje maken en een nummer geven? /care.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij moet zich wel gedragen als doccent en niet als medeleerling.
Het kan jou niet schelen, maar de school van TS en de school van de stagiair denken daar echt anders over.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat hij zijn werk professioneel moet doen en niet moet flirten als ze aan het bokkiespringe is, maar van een machtspositie vind ik geen sprake, daarnaast is het leeftijdsverschil ook gewoon klein, dus na de gymles een praatje maken en een nummer geven? /care.
Mjoah...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef Moira. het volgende:
Hij is een docent in wording, en je maakt er gewoon geen goede naam mee. Lijkt me logisch
Oh, maar ik denk sowieso dat ze weinig tot geen kans maakt.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dan niet dat dat de kans van slagen van TS zal vergroten
Dat denk jij.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het kan jou niet schelen, maar de school van TS en de school van de stagiair denken daar echt anders over.
Het gaat er ook niet om waar jij zwaar aan tiltquote:Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mjoah...
Ik til er gewoon niet zo zwaar aanEen 18 jarige die een 15 jarige leuk vindt... Ochhosss...
Hij wil graag zijn stage behouden, lijkt me.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het kan jou niet schelen, maar de school van TS en de school van de stagiair denken daar echt anders over.
Ja en ik denk dat ik dat beter weet dan jij. Ik vind jou hierin nogal wereldvreemd.quote:
Dat is leuk voor je.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat ik dat beter weet dan jij. Ik vind jou hierin nogal wereldvreemd.
Als iets echt over de grens gaat vind jij het toch ook niet goed? Als het voorbeeld over een daadwerkelijke docent ging dan had ik het nooit goedgekeurd.. Nu heb ik ook zoiets van ''ahjoh...'' die jongen is ook nog ''leerling'' (want stage) en jong (18 jaar)quote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef Greys het volgende:
Jeetje, je zou bijna denken dat iedereen hier altijd alles volgens de keurige verstandige regeltjes doet.
Tuurlijk is het vast allemaal verstandiger als ze zou wachten of helemaal niets zou doen, máár:
- puberverliefdheid laat zich nou eenmaal niet bepaald ophangen aan regeltjes (zijn jullie dat alweer vergeten, van vroeger?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |