quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:49 schreef SadPanda het volgende:
Vertel die hilarische conversaties eens
Dat.quote:
hilaries inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:53 schreef Socios het volgende:
"Even lekker de stad in?"
"Nee, ben op doorreis met de trein. Nu even koffie met een krantje erbij"
"Vast zaterdagochtend ritueel?"
"Nee, ik kom hier niet vandaan; ben iedere week ergens anders".
Etc.
Naam op de beker schrijven ook echt en dan vervolgens "Een koffie voor Socios".
Moet je dan je echte naam geven, of mag je ook iets verzinnen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:53 schreef Socios het volgende:
"Even lekker de stad in?"
"Nee, ben op doorreis met de trein. Nu even koffie met een krantje erbij"
"Vast zaterdagochtend ritueel?"
"Nee, ik kom hier niet vandaan; ben iedere week ergens anders".
Etc.
Naam op de beker schrijven ook echt en dan vervolgens "Een koffie voor Socios".
Eenschquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
TS bevindt zich regelmatig in de Starbucks. Veel te dure toko. De prijs/kwaliteit ratio is nog slechter dan weet ik veel
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Je kunt ook betere koffie halen bij de AH to go. Is geloof ik een derde van de prijs. Ook heb je niet last van randdebielhipsters in je buurt.
dit!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Je kunt ook betere koffie halen bij de AH to go. Is geloof ik een derde van de prijs. Ook heb je niet last van randdebielhipsters in je buurt.
Je kan maar beter dubbel gewaarschuwd zijn hequote:
Valt toch niet te controleren. Ik heb ook niet mijn echte naam opgegeven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:55 schreef Ping-Ping het volgende:
[..]
Moet je dan je echte naam geven, of mag je ook iets verzinnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |