quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Dat dorp bevalt me perfectquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En het feit dat je in een dorp woont waar carnaval gevierd wordt:')
Vervelend wel.
Ik ben mij op vrouwen aan het focussen die wel iets met pikken willen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Het valt ook gelijk stil.
Net was het nog wat drukker
Burrito?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Het klopt alleen niet, taco's eet je namelijk.. Die van mij niet
Me no have taco!
Ik ben woest aan het doen in de PMquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt ook gelijk stil.
Net was het nog wat drukker
Badkuipquote:
Met wie?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben woest aan het doen in de PM
Doet er even niet toe, iets met lekken enz.quote:
Meid meid meid, helemaal de weg kwijt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Het klopt alleen niet, taco's eet je namelijk.. Die van mij niet
Me no have taco!
Zitten hier genoegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben mij op vrouwen aan het focussen die wel iets met pikken willen.
Dat is vast in mijn vakantie toch???quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet er even niet toe, iets met lekken enz.
Ik weet wel dat ik de eerstvolgende keer dat ik scharrel zie een gedetailleerd verslag ga posten !!
Niks groters?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Badeend voor je badkuip.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meid meid meid, helemaal de weg kwijt.
Blij dat ik het niet ben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben woest aan het doen in de PM
We hebben nog niets afgesproken, we zitten namelijk nog in discussie over het wel of niet romantisch uit eten gaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is vast in mijn vakantie toch???
Die doen niet waar ik op dit moment behoefte aan heb.quote:
Ik ben ook in de PM bezig schatquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blij dat ik het niet ben.
Dm is lekker leeg
nog steeds maar miniatuurquote:
Bij de mac, burgerking of kfc toch wel he?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben nog niets afgesproken, we zitten namelijk nog in discussie over het wel of niet romantisch uit eten gaan
Dan doe je daar toch wat aan? Daar ben je toch zo goed inquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die doen niet waar ik op dit moment behoefte aan heb.
Ook nog.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook in de PM bezig schat
Dat laatste valt best mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Dan doe je daar toch wat aan? Daar ben je toch zo goed in
Nee man, echte restaurantdingenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij de mac, burgerking of kfc toch wel he?
ze zei al PM, jij komt met DM aanzettenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook nog.
Druk druk. Popiejopie hoor.
Relatie!!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man, echte restaurantdingen![]()
Vet eng
collegaquote:
Oh ik las het verkeerd dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze zei al PM, jij komt met DM aanzetten
quote:
WHATSAPP!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik las het verkeerd dan.
Dm Pm lijkt veel op elkaar.
Ontkennen kan niet meer nuquote:
Is dit model geschikt voor mij?quote:
Neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dit model geschikt voor mij?
[ afbeelding ]
Ik snap er niets meer vanquote:
Je tetten zijn te grootquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dit model geschikt voor mij?
[ afbeelding ]
quote:
Welk model dan? Je snapt wel dat jij mee gaat jurkshoppen hequote:
Niemand tochquote:
Geef je op voor say yes to the dress...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk model dan? Je snapt wel dat jij mee gaat jurkshoppen he
Ik was al druk met mijn aanmelding voor bridezillaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geef je op voor say yes to the dress...
tuurlijk, ik als maid of honor krijg allerlei leuke takenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk model dan? Je snapt wel dat jij mee gaat jurkshoppen he
Vrijgezellenfeestquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk, ik als maid of honor krijg allerlei leuke taken
Dat programma ken ik nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was al druk met mijn aanmelding voor bridezilla
Ken je "extreme bruiden" niet?quote:
Uhm neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je "extreme bruiden" niet?![]()
Van die bruidjes die de dagen voor de dag veranderen in verschrikkelijke wezens
Oh dat is geweldig!! Elke dag op RTL8, vroeg in de avond.quote:
quote:
All day bitch pass....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat is geweldig!! Elke dag op RTL8, vroeg in de avond.
Als ik nu zo doe tegen mijn familie schoppen ze me hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
All day bitch pass....
Daar hoef je niet voor te gaan trouwen hoor
Slaap lekker.quote:
Wacht wat?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was al druk met mijn aanmelding voor bridezilla
Hoiquote:
Doei, ik ga mn bed inquote:
Doei, ik ga op vakantiequote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Vraag maar aan huppel wat je met een kalkoen moet doen [ afbeelding ]
Nachtdienst?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:20 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga over een paar uurtjes maar eens tukken.
Moggequote:
Mogguh.quote:
Ja, net de eerste van de vier achter de rug.quote:
Mogguh vroege vogelquote:
Mogguhquote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh.![]()
[..]
Ja, net de eerste van de vier achter de rug.
Oh jippie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh.![]()
[..]
Ja, net de eerste van de vier achter de rug.
Ja ik sliep om 10 uur alquote:
Dat is vroegquote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh jippie.
[..]
Ja ik sliep om 10 uur al
Blijkbaar wel ja, ik werd om 3 uur wakker op de bank en ben toen maar gaan verkassen naar bedquote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is vroegDan was je blijkbaar wel erg moe
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja, ik werd om 3 uur wakker op de bank en ben toen maar gaan verkassen naar bed
Ik haat jouquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Vraag maar aan huppel wat je met een kalkoen moet doen [ afbeelding ]
Kom eens terugquote:
Van harte he sukkelquote:
Ja heb ik.quote:
Vervelend... hoe komt het?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van harte he sukkel
[..]
Ja heb ik.
Heb echt zo slecht geslapen dat het niet leuk meer is
Dank je trutquote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van harte he sukkel
[..]
Ja heb ik.
Heb echt zo slecht geslapen dat het niet leuk meer is
Thanksquote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady zet thee neer voor de liefhebbers
Oh die zijn kut, heel kutquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben nog geen half uur beneden en nu al in zo'n besluiteloze kutbui waarin ik mezelf echt ga haten vandaag en morgen
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben nog geen half uur beneden en nu al in zo'n besluiteloze kutbui waarin ik mezelf echt ga haten vandaag en morgen
Ik heb nog een uur de tijd en dan moet ik van mezelf toch wel even productief gaan doen.quote:
Wasmachienquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog een uur de tijd en dan moet ik van mezelf toch wel even productief gaan doen.
Geen idee hoe laat ze met de wasmachine enz komen.
En een drogerquote:
Zou dat Jules helpen om van haar krolsheid af te komen?quote:
Ben bang van nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou dat Jules helpen om van haar krolsheid af te komen?
Ze is de hele nacht druk geweest met een kater lokken en nu ligt ze heel lief te slapen. Rotbeest!quote:
Geen idee hoe dat isquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is de hele nacht druk geweest met een kater lokken en nu ligt ze heel lief te slapen. Rotbeest!
Maak haar wakker dan. Wraak!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is de hele nacht druk geweest met een kater lokken en nu ligt ze heel lief te slapen. Rotbeest!
Verstandig!!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat is![]()
Ik heb enkel katers gehad
De kans op een gigantische backfire is gewoon te grootquote:
* Vinniiee noteertquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat is![]()
Ik heb enkel katers gehad
Ga je er 1 uit het asiel halen>?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over een maandje denk ik. Geef ik mezelf wel voor m'n verjaardag
Frustrerend is zoiets hequote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik wat verzonnen om morgen te gaan doen is het dicht
Succesquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Frustrerend is zoiets he![]()
Ik ga productief doen, doei schatjes
Dan zit je wel ruim een half jaar vast aan echt naar huis moeten en thuis moeten zijn buiten je werk om, om ze op te voedenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Al zou ik eigenlijk ook wel 2 kittens willen
Persoonlijk vind ik dat leuker, ze groeien met elkaar op.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Al zou ik eigenlijk ook wel 2 kittens willen
Ook in het asiel kan je kittens vinden, al zijn die wel vaak heel snel wegquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat leuker, ze groeien met elkaar op.
Asielkatten kan je soms wel eens problemen mee krijgen, ik zeg soms want er zijn genoeg succes verhalen hoor
En bovendien beter omdat het zielig is dat die beestjes daar zitten.
He he, eindelijk.quote:
quote:
zuigt ie net zo goed als jij?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Rustig aan hoor, ben alleen maar verliefd op mijn nieuwe stofzuiger
Sowieso beter!!quote:
Ja dat is wat me een beetje tegen houdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zit je wel ruim een half jaar vast aan echt naar huis moeten en thuis moeten zijn buiten je werk om, om ze op te voeden
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is wat me een beetje tegen houd
Ja dat dus, maar wel een nadeel dat je veel thuis moet zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat leuker, ze groeien met elkaar op.
Asielkatten kan je soms wel eens problemen mee krijgen, ik zeg soms want er zijn genoeg succes verhalen hoor
En bovendien beter omdat het zielig is dat die beestjes daar zitten.
En uit verveling dingen kan gaan slopen.. Of erger: plassen/poepen e.d.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
En ik weet niet precies hoeveel je weg bent, maar let op dat als je er één neemt, die zich heel snel eenzaam kan voelen. Tenzij je 'm ook naar buiten zou laten, maar dan heb je weer extra zorgen qua ziektes/beestjes/etc.
Nu niet veel, maar als het beter weer is wel vaker.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
En ik weet niet precies hoeveel je weg bent, maar let op dat als je er één neemt, die zich heel snel eenzaam kan voelen. Tenzij je 'm ook naar buiten zou laten, maar dan heb je weer extra zorgen qua ziektes/beestjes/etc.
Precies. Ik zou sowieso kiezen voor 2. Ben zelf ook heel blij dat ik dat heb gedaanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En uit verveling dingen kan gaan slopen.. Of erger: plassen/poepen e.d.
Beterquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu niet veel, maar als het beter weer is wel vaker.
Daarom zou ik er ook 2 willen
Hebben ze m al naar boven getild ja?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die mij kennen![]()
Ik op FB: ik ben verliefd![]()
Vriend geeft reactie: verschillende was programma's ?
Ik moest lachen
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:39 schreef Fera het volgende:
Soms zitten er in het asiel al twee katten samen omdat ze het goed met elkaar kunnen vinden. Die kunnen vaak ook samen geplaatst worden.
Nee joh, ik verwacht ze pas aan het eind van de middagquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hebben ze m al naar boven getild ja?
Ohquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh, ik verwacht ze pas aan het eind van de middag
De mijne krijgt op 13 augustus extra lekkers en dan bellen we ook haar zusje even opquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
Over katten gesproken:
K. vraagt: wanneer vieren katten hun verjaardag?
J zegt: ooit wel eens een kat met een feestmuts op gezien?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne krijgt op 13 augustus extra lekkers en dan bellen we ook haar zusje even op
Dat sucksquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
Belastingdienst
krijg dit jaar geen ruk terugMag enkel betalen
hmm, dat is ook wel ruk jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat krijg je als je freelance werkt.. zelf zorgdragen zorgverzekeringspremie
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
Belastingdienst
krijg dit jaar geen ruk terugMag enkel betalen
Hoezo, als je het hebt ingevuld, zie je het toch meteen...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ik bericht krijg.
Normaal gesproken zou dat al wel moeten ...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ik bericht krijg.
ik denk dat hij de brief bedoeld waarin staat dat je aangifte moet doenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, als je het hebt ingevuld, zie je het toch meteen...
Daar hoef je niet op te wachtenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik denk dat hij de brief bedoeld waarin staat dat je aangifte moet doen
Nu iig welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat weet jij, maar weet vinnie dat?
De mannen zijn zo hard aan het vloeken op de trappenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelijk de centrifugeer functie uitproberen![]()
!!!
Jammerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
En de droger komt er bovenop te staan dus kan geen seks op de wasmachine doen
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:13 schreef Tamashii het volgende:
En goedemorgen! Sooo exciting. Vanavond groot feestje en uit eten, maandag eindelijk zo ver. The key to a new start
Als je scharrel een beetje lang is, kan 'ie nog prima met zijn mond aan de slag als je er bovenop zit hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
En de droger komt er bovenop te staan dus kan geen seks op de wasmachine doen
Vandaag dusquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:12 schreef Tamashii het volgende:
Na 1 maart zijn de belastingpapieren al ingevuld, dus als je situatie niet veranderd is, kun je het beste daarop wachten met aangifte doen.
Alles goed dan? Ik moet zo kleding uitkiezen maar het moet niet te opzichtig zijn en ook niet te makkelijk.quote:
Ja het gaat wel weerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alles goed dan? Ik moet zo kleding uitkiezen maar het moet niet te opzichtig zijn en ook niet te makkelijk.
Te makkelijk voor wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:16 schreef Tamashii het volgende:
Alles goed dan? Ik moet zo kleding uitkiezen maar het moet niet te opzichtig zijn en ook niet te makkelijk.
Maar ik pas er niet meer bovenop johquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je scharrel een beetje lang is, kan 'ie nog prima met zijn mond aan de slag als je er bovenop zit hoor.
Ook liggend niet?quote:
Nee, tieten in de weg!quote:
Volgens mij zou ik geld terug moeten krijgenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, als je het hebt ingevuld, zie je het toch meteen...
quote:
Ik snap ik dat je daar op zou wachten, je kan aangifte doen vanaf het moment dat alle jaaroverzichten binnen zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik geld terug moeten krijgen
M'n ma klaagde ook al dat die aangiftebrieven laat waren.
Down boyquote:
Sinds wanneer deel jij de commando's uit?quote:
Sinds nuquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer deel jij de commando's uit?
Heb ik gedaan jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap ik dat je daar op zou wachten, je kan aangifte doen vanaf het moment dat alle jaaroverzichten binnen zijn.
Per 1 maart kan je gewoon met je digid je gegevens ophalen en controleren en verzendenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap ik dat je daar op zou wachten, je kan aangifte doen vanaf het moment dat alle jaaroverzichten binnen zijn.
Hmm ja, maar daar staat alleen je inkomen ingevuld, aftrekposten moet je dan nog zelf verwerken. Plus dat de meeste mensen niet zulk ingewikkeld inkomen hebben, dus daar ook echt maar 2 minuten aan hoeven te besteden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Per 1 maart kan je gewoon met je digid je gegevens ophalen en controleren en verzenden
Ik moest lachenquote:
Het instellen van een wasprogramma is de enige opdracht die jij uitdeelt.quote:
De droger moet ook ingesteld wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het instellen van een wasprogramma is de enige opdracht die jij uitdeelt.
Droogquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De droger moet ook ingesteld worden
Ik heb toch verder geen bijzonderheden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm ja, maar daar staat alleen je inkomen ingevuld, aftrekposten moet je dan nog zelf verwerken. Plus dat de meeste mensen niet zulk ingewikkeld inkomen hebben, dus daar ook echt maar 2 minuten aan hoeven te besteden.
Dat vooraf invullen zorgt er alleen maar voor dat mensen minder geld terug krijgen dan ze recht op hebben.
Wat? Serieus?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm ja, maar daar staat alleen je inkomen ingevuld, aftrekposten moet je dan nog zelf verwerken. Plus dat de meeste mensen niet zulk ingewikkeld inkomen hebben, dus daar ook echt maar 2 minuten aan hoeven te besteden.
Dat vooraf invullen zorgt er alleen maar voor dat mensen minder geld terug krijgen dan ze recht op hebben.
wauwquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
Trendhopper is niet goed voor me
[ afbeelding ]
Was mooi joh, ik ging rustig op de bank zitten. Toen zei zo'n verkoopster "eigenlijk moet je daar een aanloop voor nemen he?!" Ik: okequote:
Ze bedoelde dat je op haar moest springenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was mooi joh, ik ging rustig op de bank zitten. Toen zei zo'n verkoopster "eigenlijk moet je daar een aanloop voor nemen he?!" Ik: oke*neemt aanloop en springt die bank op*
En hij zit zo lekker
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat je op haar moest springen
Haha, jammer voor d'r.quote:
Lekker subtiel.quote:
Drank doet meer dan je lief isquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, jammer voor d'r.
Die meid van oud en nieuw weer gezien gisteren, viel best tegen toen ik nuchter was
Slechte smaak is ook smaak. Knuffelen moet je met een vrouw doen, een huisdier, of met een pluche knuffel. Niet met een bankquote:
Inderdaad, ze was nog wel net zo mooiquote:
Waar zie jij dat ik wil knuffelen met een bank?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slechte smaak is ook smaak. Knuffelen moet je met een vrouw doen, een huisdier, of met een pluche knuffel. Niet met een bank
Daar zocht ik ook nar jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar zie jij dat ik wil knuffelen met een bank?
Hihihi.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, ze was nog wel net zo mooimaar vond d'r irritant
Aan die knuffelbankquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar zie jij dat ik wil knuffelen met een bank?
Dan kan ze niet pijpenquote:
Hommoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Overigens zit ik liever goed op een bank dan dat ik knuffel met een meisje.
Goed knuffelen op een bank met een meisje is anders wel echt heel fijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Overigens zit ik liever goed op een bank dan dat ik knuffel met een meisje.
Ik zie er weinig lounge aan hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Loungebank, knuffelbare bank... Ja bijna hetzelfde
Als een bank als een houten plank zit nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed knuffelen op een bank met een meisje is anders wel echt heel fijn
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie er weinig lounge aan hoorEigenlijk moeten er nog pootjes onder, en een snuitje aan de ene kant en een staartje aan de andere kant
Kom maar brengenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of een brownieIk heb net gebakken en ze ruiken goed
hmmquote:
Ja en het ruikt lekker, zo jammer dat je nog geen geur tv of geur app hebtquote:
Wat ben je aan het maken?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en het ruikt lekker, zo jammer dat je nog geen geur tv of geur app hebt
anderzijds maar beter ook
Mannen die geheid scheten doorsturen
Beter een beveiliging inbouwen dat die app dan niet werkt zodra de trilfunctie aan gaatquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en het ruikt lekker, zo jammer dat je nog geen geur tv of geur app hebt
anderzijds maar beter ook
Mannen die geheid scheten doorsturen
Rijst met kippenragoutquote:
Met slagroomquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rijst met kippenragout
en morgen wil ik een keer wafels gaan maken want dat heb ik nog nooit gedaan
en ik heb zo'n grillding waar van die wafelmaakplaten bij zitten
Ja of blauwe bessen of framboosjesquote:
Nomzquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rijst met kippenragout
en morgen wil ik een keer wafels gaan maken want dat heb ik nog nooit gedaan
en ik heb zo'n grillding waar van die wafelmaakplaten bij zitten
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met jouw bakskills? Hell no.. Onmogelijk..
Wanneer ben je ook alweer bij Kothman?quote:
Trustequote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben gesloopt. Even maar een uurtjme tukkem
Vanavondquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer ben je ook alweer bij Kothman?
quote:
Veel plezier vanavond en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.quote:
Ik ga echt geen kuisheidsgordel omdoenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
gr gr
Kaneel
Dat kan ook niet want jij hebt een piemolquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
gr gr
Kaneel
Dan moet ze thuis blijvenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
gr gr
Kaneel
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga echt geen kuisheidsgordel omdoen
thatisthejoke.jpgquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ook niet want jij hebt een piemol
Ik blijf niet thuisquote:
ik moest heel hard lachenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
thatisthejoke.jpg
[..]
Ik blijf niet thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wat naar nouquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:12 schreef PeuRac het volgende:
Nog steeds geen schoonmaker gezien hier in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |