Ja, ik was zwanger, er kwam een badkamerverbouwing aan en ik maakte me druk over het gemak waarmee mensen met social engineering binnen leken te komen terwijl jij daar zwak, ziek en misselijk lag te zijn, en je niet adequaat zou kunnen verdedigen.quote:
Heb je het nou over die ziekenhuisperiode?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:26 schreef Gert het volgende:
Ah, herinneringen ophalen hier?
Ja die goeie ouwe tijd.
Eén voordeel: al afdalend in de geschiedenis kom je vanzelf bij Hitler uit.
Oh is Eend een Naziquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:26 schreef Gert het volgende:
Ja die goeie ouwe tijd.
Volgens mij waren we alweer vanaf 2007 bij 2010 beland, maar als jij het nog even om wilt draaien...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:26 schreef Gert het volgende:
Ja die goeie ouwe tijd.
Oh.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet beter hoor. Ik ben eerlijk gezegd behoorlijk ziek, en dat gaat ook niet meer beter worden. Maar ik ben uit het ziekenhuis gekomen, en dat is al een wonder op zich.
Toen vond Eend me nog liefquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij waren we alweer vanaf 2007 bij 2010 beland, maar als jij het nog even om wilt draaien...
Ik meer bij Adam, ik kan het niet begrijpen dat je een rib doneert om daarna een zeikwijf te creeeren die er daarna ook nog eens voor zorgt dat je uit het paradijs geschopt word.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:26 schreef Gert het volgende:
Ja die goeie ouwe tijd.
Dat wist Adam dan ook niet, die had nooit verwacht dat hij dat voor een rib terug zou krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik meer bij Adam, ik kan het niet begrijpen dat je een rib doneert om daarna een zeikwijf te creeeren die er daarna ook nog eens voor zorgt dat je uit het paradijs geschopt word.
Ik leef nogquote:
Hondjes maar dat was Spanjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die woont/woonde toch in Frankrijk
In het paradijs liepen genoeg dieren rond, en in die tijd was sex met dieren nog niet verboden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wist Adam dan ook niet, die had nooit verwacht dat hij dat voor een rib terug zou krijgen.
Maar goed, dankzij dat die donatie had hij wel wat te neuken, dat is ook wat waard.
Misschien voelde Adam zich een beetje eenzaam? En zei die pik daarboven toen dat-ie wel een oplossing had...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik meer bij Adam, ik kan het niet begrijpen dat je een rib doneert om daarna een zeikwijf te creeeren die er daarna ook nog eens voor zorgt dat je uit het paradijs geschopt word.
Was mengele de artsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het nou over die ziekenhuisperiode?
Adam was een zolderkamerautist avant la lettre, dus die had Eva gewoon nodig om hem überhaupt bij te brengen wat seks was.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In het paradijs liepen genoeg dieren rond, en in die tijd was sex met dieren nog niet verboden.
Misschien dat Hitler zich ook eenzam voelde, en de Joden eens wilden laten voelen hoe dat was...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien voelde Adam zich een beetje eenzaam? En zei die pik daarboven toen dat-ie wel een oplossing had...
Je bent niet grappig.quote:
Oók al verleden tijd, dat die met de Panamera en haar man voor 500 euro snelheidsboetes per enkele reis pakt?quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Adam was een zolderkamerautist avant la lettre, dus die had Eva gewoon nodig om hem überhaupt bij te brengen wat seks was.
Weet ik niet? Word je daar vrolijk van?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ehmmm moet ik nou vrolijk worden van de douche beelden????
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Adam was een zolderkamerautist avant la lettre, dus die had Eva gewoon nodig om hem überhaupt bij te brengen wat seks was.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik niet? Word je daar vrolijk van?
Wel twee zwembaden. Coos is daar toch geweestquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Oók al verleden tijd, dat die met de Panamera en haar man voor 500 euro snelheidsboetes per enkele reis pakt?
Aan wie vraag je dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ehmmm moet ik nou vrolijk worden van de douche beelden????
Nee dat denk ik niet, dat dát zijn motief was.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Misschien dat Hitler zich ook eenzam voelde, en de Joden eens wilden laten voelen hoe dat was...
Er dreven dingetjes in het zwembad, staat me bij. Elk huisje heeft zijn kruisje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel twee zwembaden. Coos is daar toch geweest
hahaha nee idd, ik snap niet dat ze dat openbaar doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dan hoef je er niet vrolijk van te worden... het is geen verplichting.
Jij kan het weten, jij bent de expertquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, dat dát zijn motief was.
Ik ben ook niet van plan om verder op de materie in te gaan ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, dat dát zijn motief was.
Nee van hondjes weet ik spanje, maar Spuit woonde in frankrijk 100 %quote:
Zo openbaar is het voor hen natuurlijk niet hè....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hahaha nee idd, ik snap niet dat ze dat openbaar doen.noem mij maar preuts
Die combinatie van zinnen geeft een heel vreemd beeld over wat er in het zwembad dreef.... maar rubber drijft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Er dreven dingetjes in het zwembad, staat me bij. Elk huisje heeft zijn kruisje.
Ja ok maar internet hebben ze daar toch ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee van hondjes weet ik spanje, maar Spuit woonde in frankrijk 100 %
in een zwembad ook niet, maar dan zijn er ook genoeg mensen om je heen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo openbaar is het voor hen natuurlijk niet hè....
Maar Spuitje is dus overleden en Hondjes? weet iemand hoe het met haar is danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok maar internet hebben ze daar toch ook.
Dat gissen we tochquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar Spuitje is dus overleden en Hondjes? weet iemand hoe het met haar is dan
Als het het zwembad in je eigen achtertuin is dan vergeet je misschien ook al snel dat er camera's meedraaien.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
in een zwembad ook niet, maar dan zijn er ook genoeg mensen om je heen.
Doe de groeten aan mootiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar ik zit in de verkeerde forum, ik zou reageren op de cos. Fijne avond iedereen verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |