Weet ik niet? Word je daar vrolijk van?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ehmmm moet ik nou vrolijk worden van de douche beelden????
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Adam was een zolderkamerautist avant la lettre, dus die had Eva gewoon nodig om hem überhaupt bij te brengen wat seks was.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik niet? Word je daar vrolijk van?
Wel twee zwembaden. Coos is daar toch geweestquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Oók al verleden tijd, dat die met de Panamera en haar man voor 500 euro snelheidsboetes per enkele reis pakt?
Aan wie vraag je dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ehmmm moet ik nou vrolijk worden van de douche beelden????
Nee dat denk ik niet, dat dát zijn motief was.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Misschien dat Hitler zich ook eenzam voelde, en de Joden eens wilden laten voelen hoe dat was...
Er dreven dingetjes in het zwembad, staat me bij. Elk huisje heeft zijn kruisje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel twee zwembaden. Coos is daar toch geweest
hahaha nee idd, ik snap niet dat ze dat openbaar doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dan hoef je er niet vrolijk van te worden... het is geen verplichting.
Jij kan het weten, jij bent de expertquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, dat dát zijn motief was.
Ik ben ook niet van plan om verder op de materie in te gaan ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, dat dát zijn motief was.
Nee van hondjes weet ik spanje, maar Spuit woonde in frankrijk 100 %quote:
Zo openbaar is het voor hen natuurlijk niet hè....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hahaha nee idd, ik snap niet dat ze dat openbaar doen.noem mij maar preuts
Die combinatie van zinnen geeft een heel vreemd beeld over wat er in het zwembad dreef.... maar rubber drijft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Er dreven dingetjes in het zwembad, staat me bij. Elk huisje heeft zijn kruisje.
Ja ok maar internet hebben ze daar toch ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee van hondjes weet ik spanje, maar Spuit woonde in frankrijk 100 %
in een zwembad ook niet, maar dan zijn er ook genoeg mensen om je heen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo openbaar is het voor hen natuurlijk niet hè....
Maar Spuitje is dus overleden en Hondjes? weet iemand hoe het met haar is danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok maar internet hebben ze daar toch ook.
Dat gissen we tochquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar Spuitje is dus overleden en Hondjes? weet iemand hoe het met haar is dan
Als het het zwembad in je eigen achtertuin is dan vergeet je misschien ook al snel dat er camera's meedraaien.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
in een zwembad ook niet, maar dan zijn er ook genoeg mensen om je heen.
Doe de groeten aan mootiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar ik zit in de verkeerde forum, ik zou reageren op de cos. Fijne avond iedereen verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |