MartenD kan natuurlijk ook in de COS verslag doen, dan kan iedereen het vindenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog meer topics![]()
Maar ik droomde van de week ook al over Andrea
Check.... iemand wilde wel even langsgaan bij Disana, iemand die een nieuwe account had, geen posts gedaan had en per PM mensen benaderde dat zij het wel even zou doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest daar laatst nog aan denken. Die actie. En dat ik het wel even zou regelen. Man man man wat een drama werd dat, weet niet eens meer waarom.Iemand wilde wel even bloemen bij je langsbrengen ofzo? En dat ik het adres zat te verspreiden ofzo. Ik weet het echt niet meer.
Maar we hadden wel leuke dingen, volgens mij boekenbonnen en een proefabo op een krant ofzo.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MartenD kan natuurlijk ook in de COS verslag doen, dan kan iedereen het vinden
Spuitjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest daar laatst nog aan denken. Die actie. En dat ik het wel even zou regelen. Man man man wat een drama werd dat, weet niet eens meer waarom.Iemand wilde wel even bloemen bij je langsbrengen ofzo? En dat ik het adres zat te verspreiden ofzo. Ik weet het echt niet meer.
Maar we hadden wel leuke dingen, volgens mij boekenbonnen en een proefabo op een krant ofzo.
Toen ik ziek was droomde ik dat ik een dingetje had met Paul. En toen bleek het een vader van mijn werk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Daar mag dan wel een apart topic voor komen.
Ik droomde afgelopen week dat ik in Utopia op bezoek was en dat ik tegen Rienk zei terwijl ik over hem heen vloog dat hij zo lang was in het echt
Spuitje was dat. Die is volgens mij ineens overleden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Andrea heeft wel de juiste pillen voor jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen ik ziek was droomde ik dat ik een dingetje had met Paul. En toen bleek het een vader van mijn werk.
Maar bewoners komen regelmatig in mijn dromen voor, ik stream vaak de avond tot ik ga slapen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen ik ziek was droomde ik dat ik een dingetje had met Paul. En toen bleek het een vader van mijn werk.
Maar bewoners komen regelmatig in mijn dromen voor, ik stream vaak de avond tot ik ga slapen.
Nee, Spuitje liet bloemen bezorgen en kreeg je naam van de receptie van het ziekenhuisquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Spuitje was dat. Die is volgens mij ineens overleden.
Jij hebt die drie boeken van Dan Brown opgestuurd. En ik kreeg van jullie een kort abonnement op Vrij Nederland. En mijn man printte jullie posts in het speciale topic voor me uit. Het was echt hartverwarmend allemaal.
Ik vind het echt heel tof, en ook erg moedig dat je het gaat doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:10 schreef martend het volgende:
[..]
zuurkool en rode bieten trek ik niet, daar bedank ik dan ook beleefd voorandere "hollandse" hap lukt prima, maar het zal mij niet verbazen als er opeens macaroni op het menu staat
![]()
Kan een hoop veranderen daar in een week..
toch niet met Paultjuh?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach is dat zo...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt die drie boeken van Dan Brown opgestuurd. En ik kreeg van jullie een kort abonnement op Vrij Nederland. En mijn man printte jullie posts in het speciale topic voor me uit. Het was echt hartverwarmend allemaal.
Ik kijk niet in de potquote:
Jullie posts en acties behoorden tot de weinige lichtpuntjes in die tijd. Ik heb nog steeds een knuffeltje op de piano staan dat een van jullie stuurde.quote:
Pas maar op, je hebt zo 3 topics vol.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat.... beetje off-topic geblaat in de SC
spuitje heb ik nooit meer gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie posts en acties behoorden tot de weinige lichtpuntjes in die tijd. Ik heb nog steeds een knuffeltje op de piano staan dat een van jullie stuurde.
Ja, dat is inderdaad waar, de bood zich vanuit het niets aan om langs te gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Spuitje liet bloemen bezorgen en kreeg je naam van de receptie van het ziekenhuis
Er was nog een compleet vreemde user die per PM aanbood wel even bij je langs te gaan.
Ja dat was raar. Ze wurmde zich er echt in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Check.... iemand wilde wel even langsgaan bij Disana, iemand die een nieuwe account had, geen posts gedaan had en per PM mensen benaderde dat zij het wel even zou doen.
Uiteindelijk kwam het wel goed maar er waren best momenten dat ik spijt had dat ik er aan begonnen was.quote:
En toch herinner ik me ook bonnen. Misschien VVV bonnen ofzo? Je wilde volgens mij een keukenapparaat ofzo. En volgens mij hadden we ook bloemen, bezorgd door een veilige bloemist.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Tjaquote:
Ik ben bang dat ze dood is. Ik had pm-contact met haar en ze postte in het Laura Dekkertopic. Van de ene op de andere dag was ze verdwenen.quote:
Waren het niet Irisbonnen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was raar. Ze wurmde zich er echt in.
[..]
Uiteindelijk kwam het wel goed maar er waren best momenten dat ik spijt had dat ik er aan begonnen was.
[..]
En toch herinner ik me ook bonnen. Misschien VVV bonnen ofzo? Je wilde volgens mij een keukenapparaat ofzo. En volgens mij hadden we ook bloemen, bezorgd door een veilige bloemist.
Lang geleden is dat he? Zou dat topic best terug willen lezen.
Klopt, bloemen kreeg ik ook van jullie. Of dat keukenapparaat via jullie is gekocht, weet ik eigenlijk niet meer. En ik kan me voorstellen dat het veel werk voor je was. Heb ik je ooit bedankt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was raar. Ze wurmde zich er echt in.
[..]
Uiteindelijk kwam het wel goed maar er waren best momenten dat ik spijt had dat ik er aan begonnen was.
[..]
En toch herinner ik me ook bonnen. Misschien VVV bonnen ofzo? Je wilde volgens mij een keukenapparaat ofzo. En volgens mij hadden we ook bloemen, bezorgd door een veilige bloemist.
Lang geleden is dat he? Zou dat topic best terug willen lezen.
Ja dat kan ook.... en soms als je het helemaal niet meer verwachtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of een ander potje(maar dat zou je evt als dekseltje kunnen zien).
Deksels zijn er voor op de neusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of een ander potje(maar dat zou je evt als dekseltje kunnen zien).
Oooooohja! En toen dachten mensen dat ik dat gegeven had terwijl ik juist zo discreet met die gegevens om was gegaan. Ik had ze in overleg aan 1 iemand gegeven omdat die 1 van de cadeautjes zou regelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Spuitje liet bloemen bezorgen en kreeg je naam van de receptie van het ziekenhuis
Er was nog een compleet vreemde user die per PM aanbood wel even bij je langs te gaan.
Ik heb een staafmixer in mijn hoofdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb hier een complete keukenmachine staan. Kan even niet op het woord komen.
Zou kunnen, de foto's staan ongetwijfeld nog ergens in mijn photobucket maar ik gok dat het topic terugvinden sneller gaat. Zaten we toen in RLS?quote:
Ja!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een staafmixer in mijn hoofdIs het een blender dan?
Nu moest ik hardop lachenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou kunnen, de foto's staan ongetwijfeld nog ergens in mijn photobucket maar ik gok dat het topic terugvinden sneller gaat. Zaten we toen in RLS?
Mijn woordenboek zegt:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neusdeksels? is dat een nieuwe rage?
quote:het deksel op zijn neus krijgen:
gestraft worden voor te grote begerigheid
Volgens mij wel. Maar dat je beter werd was dank genoeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, bloemen kreeg ik ook van jullie. Of dat keukenapparaat via jullie is gekocht, weet ik eigenlijk niet meer. En ik kan me voorstellen dat het veel werk voor je was. Heb ik je ooit bedankt?
Daar dacht ik ook aan. Omdat vast voedsel eerst nog niet ging ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een staafmixer in mijn hoofdIs het een blender dan?
Ja, ik denk het wel.... zomer 2010 denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou kunnen, de foto's staan ongetwijfeld nog ergens in mijn photobucket maar ik gok dat het topic terugvinden sneller gaat. Zaten we toen in RLS?
Dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanaf halverwege augustus 2010quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel.... zomer 2010 denk ik.
Oh, ik ben niet beter hoor. Ik ben eerlijk gezegd behoorlijk ziek, en dat gaat ook niet meer beter worden. Maar ik ben uit het ziekenhuis gekomen, en dat is al een wonder op zich.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar dat je beter werd was dank genoeg.
Daarom gebruik ik altijd een rietjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je het deksel op de neus als je verkeerd uit de kan drinkt
Ja, ik was zwanger, er kwam een badkamerverbouwing aan en ik maakte me druk over het gemak waarmee mensen met social engineering binnen leken te komen terwijl jij daar zwak, ziek en misselijk lag te zijn, en je niet adequaat zou kunnen verdedigen.quote:
Heb je het nou over die ziekenhuisperiode?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:26 schreef Gert het volgende:
Ah, herinneringen ophalen hier?
Ja die goeie ouwe tijd.
Eén voordeel: al afdalend in de geschiedenis kom je vanzelf bij Hitler uit.
Oh is Eend een Naziquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:26 schreef Gert het volgende:
Ja die goeie ouwe tijd.
Volgens mij waren we alweer vanaf 2007 bij 2010 beland, maar als jij het nog even om wilt draaien...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:26 schreef Gert het volgende:
Ja die goeie ouwe tijd.
Oh.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet beter hoor. Ik ben eerlijk gezegd behoorlijk ziek, en dat gaat ook niet meer beter worden. Maar ik ben uit het ziekenhuis gekomen, en dat is al een wonder op zich.
Toen vond Eend me nog liefquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij waren we alweer vanaf 2007 bij 2010 beland, maar als jij het nog even om wilt draaien...
Ik meer bij Adam, ik kan het niet begrijpen dat je een rib doneert om daarna een zeikwijf te creeeren die er daarna ook nog eens voor zorgt dat je uit het paradijs geschopt word.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:26 schreef Gert het volgende:
Ja die goeie ouwe tijd.
Dat wist Adam dan ook niet, die had nooit verwacht dat hij dat voor een rib terug zou krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik meer bij Adam, ik kan het niet begrijpen dat je een rib doneert om daarna een zeikwijf te creeeren die er daarna ook nog eens voor zorgt dat je uit het paradijs geschopt word.
Ik leef nogquote:
Hondjes maar dat was Spanjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die woont/woonde toch in Frankrijk
In het paradijs liepen genoeg dieren rond, en in die tijd was sex met dieren nog niet verboden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wist Adam dan ook niet, die had nooit verwacht dat hij dat voor een rib terug zou krijgen.
Maar goed, dankzij dat die donatie had hij wel wat te neuken, dat is ook wat waard.
Misschien voelde Adam zich een beetje eenzaam? En zei die pik daarboven toen dat-ie wel een oplossing had...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik meer bij Adam, ik kan het niet begrijpen dat je een rib doneert om daarna een zeikwijf te creeeren die er daarna ook nog eens voor zorgt dat je uit het paradijs geschopt word.
Was mengele de artsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het nou over die ziekenhuisperiode?
Adam was een zolderkamerautist avant la lettre, dus die had Eva gewoon nodig om hem überhaupt bij te brengen wat seks was.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In het paradijs liepen genoeg dieren rond, en in die tijd was sex met dieren nog niet verboden.
Misschien dat Hitler zich ook eenzam voelde, en de Joden eens wilden laten voelen hoe dat was...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien voelde Adam zich een beetje eenzaam? En zei die pik daarboven toen dat-ie wel een oplossing had...
Je bent niet grappig.quote:
Oók al verleden tijd, dat die met de Panamera en haar man voor 500 euro snelheidsboetes per enkele reis pakt?quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Adam was een zolderkamerautist avant la lettre, dus die had Eva gewoon nodig om hem überhaupt bij te brengen wat seks was.
Weet ik niet? Word je daar vrolijk van?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ehmmm moet ik nou vrolijk worden van de douche beelden????
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Adam was een zolderkamerautist avant la lettre, dus die had Eva gewoon nodig om hem überhaupt bij te brengen wat seks was.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik niet? Word je daar vrolijk van?
Wel twee zwembaden. Coos is daar toch geweestquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Oók al verleden tijd, dat die met de Panamera en haar man voor 500 euro snelheidsboetes per enkele reis pakt?
Aan wie vraag je dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ehmmm moet ik nou vrolijk worden van de douche beelden????
Nee dat denk ik niet, dat dát zijn motief was.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Misschien dat Hitler zich ook eenzam voelde, en de Joden eens wilden laten voelen hoe dat was...
Er dreven dingetjes in het zwembad, staat me bij. Elk huisje heeft zijn kruisje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel twee zwembaden. Coos is daar toch geweest
hahaha nee idd, ik snap niet dat ze dat openbaar doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dan hoef je er niet vrolijk van te worden... het is geen verplichting.
Jij kan het weten, jij bent de expertquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, dat dát zijn motief was.
Ik ben ook niet van plan om verder op de materie in te gaan ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, dat dát zijn motief was.
Nee van hondjes weet ik spanje, maar Spuit woonde in frankrijk 100 %quote:
Zo openbaar is het voor hen natuurlijk niet hè....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hahaha nee idd, ik snap niet dat ze dat openbaar doen.noem mij maar preuts
Die combinatie van zinnen geeft een heel vreemd beeld over wat er in het zwembad dreef.... maar rubber drijft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Er dreven dingetjes in het zwembad, staat me bij. Elk huisje heeft zijn kruisje.
Ja ok maar internet hebben ze daar toch ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee van hondjes weet ik spanje, maar Spuit woonde in frankrijk 100 %
in een zwembad ook niet, maar dan zijn er ook genoeg mensen om je heen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo openbaar is het voor hen natuurlijk niet hè....
Maar Spuitje is dus overleden en Hondjes? weet iemand hoe het met haar is danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok maar internet hebben ze daar toch ook.
Dat gissen we tochquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar Spuitje is dus overleden en Hondjes? weet iemand hoe het met haar is dan
Als het het zwembad in je eigen achtertuin is dan vergeet je misschien ook al snel dat er camera's meedraaien.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
in een zwembad ook niet, maar dan zijn er ook genoeg mensen om je heen.
Doe de groeten aan mootiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar ik zit in de verkeerde forum, ik zou reageren op de cos. Fijne avond iedereen verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |