oke, maar kan je ook programma's en apps blokkeren op die manier?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zit gewoon een proxy tussen, dus je kunt elke website apart blokken als je wilt. Youtube is ook geblokkeerd.
Kun je nu in Istanbul die kaarten op het vliegveld kopen?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Istanbul: ongeveer 5 euro borg voor een chipkaart
Lissabon: 50 cent voor een papieren chipkaart die 1 jaar geldig is
Die papieren chipkaarten zijn voor zover ik weet ook technisch een stuk simpeler en daarom goedkoper.
Geen idee, ik ben nooit daar op het vliegveld geweest.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:12 schreef bork het volgende:
[..]
Kun je nu in Istanbul die kaarten op het vliegveld kopen?
Apps zijn niet meer dan grappige client side snelkoppelingen die hun data (videootjes, podcasts whatever) ook gewoon van het betreffende domein halenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
oke, maar kan je ook programma's en apps blokkeren op die manier?
#weetdaarhelmaalniksvan
Hoe stel je je dat voor? Met je laptop een VPNtunnel naar bv je werk bouwen met het NS Wifi en dan daarlangs video gaan streamen? Zou op zich moeten kunnen, maar je blijft met al die data langs die verbinding moeten dus dan trek je de boel zwaar dicht natuurlijk. Maar zelf heb je er ook niks aan want ook zonder dat jij het op die manier dichttrekt is de capaciteit al belachelijk veel te kort. In de praktijk heb je er gewoon helemaal niks aan. Blijkt ook wel als je je wifi aan zet in de trein: je ziet niet 1 maar 30 netwerken. Iedereen heeft zijn eigen hotspot in gebruik.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:10 schreef dcm360 het volgende:
VPN opzetten en je bent er ook weer langs. En je zit meteen ook niet meer onbeveiligd data door de lucht te gooien.
oh, ff veranderenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:20 schreef Yreal het volgende:
Altijd even kijken als ik zo'n hotspot zie of het wachtwoord nog op 0123446789 staat
Ik stel voor dat we een paar plan V's reviseren en verbouwen tot tokkie-trein. Allemaal waterdichte elektra erin en vandalismeproof meubilair zodat de schoonmaakploeg gewoon met de hogedrukreiniger door de trein heen kan.quote:
hoop dat die rotterdammers afgemaakt wordenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:06 schreef V2 het volgende:
mag best een beetje koud zijn, worden ze rustiger van.
Parijs heeft ook hele handige 1-3-5 etc dagenkaarten.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Istanbul: ongeveer 5 euro borg voor een chipkaart
Lissabon: 50 cent voor een papieren chipkaart die 1 jaar geldig is
Die papieren chipkaarten zijn voor zover ik weet ook technisch een stuk simpeler en daarom goedkoper.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:22 schreef Ireyon het volgende:
Pas nadat ik aan de kassa een jaarabonnement heb gekocht
Dus eerst ¤70 dokken voor entree, om daarna een jaarabbo te kopen?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
kan trouwens niet aan de kassa, alleen bij een aparte balie in het park
Je kan 'm aan de kassa alvast kopen, je moet nog wel langs Bureau Passport Annuel om te laten maken inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
kan trouwens niet aan de kassa, alleen bij een aparte balie in het park
die entreeprijs wordt gewoon afgetrokken van de kosten van het jaar abboquote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Dus eerst ¤70 dokken voor entree, om daarna een jaarabbo te kopen?
ik was in de veronderstelling dat alleen in het bureau passport annuel het paspoort gekocht kon worden..quote:Op zondag 2 maart 2014 14:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je kan 'm aan de kassa alvast kopen, je moet nog wel langs Bureau Passport Annuel om te laten maken inderdaad
Of dat, of je koopt een dagkaart en koopt in het park een jaarkaart met de entreeprijs eraf getrokken.
Mogen achtbaantreinen ook in dit topic trouwens? Anders heb ik geen TR voor jullie straks
http://www.ns.nl/reizigers/ovchipkaart/reizen/klassewissel.htmlquote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef JDude het volgende:
Heuj ik reis met een persoonlijke chipskaart op saldo en met altijd voordeel. Hoe werkt het dan als ik incidenteel eerste klas wil reizen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |