Jij bent pas 25 (toch?). Genoeg tijd om zelf het een en ander te ondernemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef Spongeboss het volgende:
Ps waarom geen project voor mij ik heb meer persoonlijkheden dan Madame Tussaud
Maar ik ben er erger aan toe dan Baaij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij bent pas 25 (toch?). Genoeg tijd om zelf het een en ander te ondernemen.
Gisteren was hij nog 17quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij bent pas 25 (toch?). Genoeg tijd om zelf het een en ander te ondernemen.
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef Spongeboss het volgende:
Voel je vrij om vanavond ook uit te gaan en om morgenochtend (of middag als je tot laat doorgaat) je ervaringen hier te posten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar ik ben er erger aan toe dan Baaij.
Hoe oud ben je nou echt, Spongeboss?quote:
Hij is ergens in de 30 en arbeitslosquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou echt, Spongeboss?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Voel je vrij om vanavond ook uit te gaan en om morgenochtend (of middag als je tot laat doorgaat) je ervaringen hier te posten.
[..]
Hoe oud ben je nou echt, Spongeboss?
Denk dat ik wel een paar leeftijden heb.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef Spongeboss het volgende:
In welk jaar ben je fysiek ter wereld gekomen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ik wel een paar leeftijden heb.
17 jaar geleden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
In welk jaar ben je fysiek ter wereld gekomen?
Wat doe jij hier nog? Ga je eens klaarmaken om uit te gaan!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef BaajGuardian het volgende:
fix maar een mooie jonge wulpse meid via dit topic die ik over een tijdspan van 2 dagen kan daten beetje en dan hier thuis wat zoenen en voelen en tietjes zuigen en wat meer voelen en dan wat neuken mischien, wss wel neuken maar hangt ook af van of ze niet dik is.
Joh en dan, ik zit nu thuis met koptelefoon op naar villagers te luisteren. Enige wat ik mis is een mooi meisje op mn schoot.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Ga je eens klaarmaken om uit te gaan!
Even douchen, haartjes stijlen, leuk overhemdje aan. Luchtje op. Kom op man, beetje voortmaken.
Hoi max, ga je het vanavond op de tv weer over me hebben?quote:
maandagavond pas om half 10quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoi max, ga je het vanavond op de tv weer over me hebben?
Dat meisje dat op je schoot gaat zitten gaat echt niet bij je aan de deur aanbellen, hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Joh en dan, ik zit nu thuis met koptelefoon op naar villagers te luisteren. Enige wat ik mis is een mooi meisje op mn schoot.
Het contrast is dat ik daar in een donkere ruimte sta met veel te luide miley cyrus muziek en aggressieve volgesnoven jongeren om me heen met wellicht dan ook een meisje op mn schoot die in het daglicht er niet uitziet.
Vermeld wel ff dat ik in de markt lig en een mooie penis heb.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
maandagavond pas om half 10
Ze zien me toch lopen in de stad of niet dan, of soms op een terrasje zitten, of ze fietsen langs me op de fiets, of wandelen langs me in het bos.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat meisje dat op je schoot gaat zitten gaat echt niet bij je aan de deur aanbellen, hoor.
Ga eens naar buiten man. Onderneem eens wat!
En je verwacht dat ze je ineens bespringen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ze zien me toch lopen in de stad of niet dan, of soms op een terrasje zitten, of ze fietsen langs me op de fiets, of wandelen langs me in het bos.
Dat zijn meestal niet de knapste kan ik uit ervaring vertellen...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:41 schreef arjan1112 het volgende:
Zal wel leuk zijn als je gewoon ergens zit en er een meisje op je afkomt en zegt: jij bent nu mijn vriend
Nee maar ze kunnen me aanspreken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:40 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En je verwacht dat ze je ineens bespringen?
Ja en in die ideale wereld groeit het geld ook nog eens aan de bomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee maar ze kunnen me aanspreken.
Dat doen ze zo goed als niet. Of jouw aanblik moet ze wel heel erg laten soppen...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee maar ze kunnen me aanspreken.
Ik zat gewoon op de markt, bij een kraampje van een kennis. Kinderen kwamen wel luisteren, maar het waaide wat en ik had mn oude gitaar met me mee die heeft minder akkoestiek dus hoor je niet zo duidelijk.. maar ok.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja en in die ideale wereld groeit het geld ook nog eens aan de bomen.
P.S. als jij met je gitaar in de kroeg gaat staan snap je het sowieso niet helemaal geloof ik
Die van de snackbar? Ja, die had mn friendreq geaccepteerd maar toen ik dat dus zag stond ze al niet meer in mn lijst dus die had me wss gechecked en weer geboot.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Solo14 het volgende:
Ts, heb je die meid nog gevonden van vorige week?
Misschien moet je je daar dan op gaan focussenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kinderen kwamen wel luisteren
Ik ben geen fucking singer songwriter.. tieft op met die homoterm.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:48 schreef arjan1112 het volgende:
Singer songwriters met een gitaar zijn toch uber uber popi jopi bij de vrouwen ?
Been there done that, had niet echt resultaat verder.. ik mag de kinderdisco ook niet in overigensquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Misschien moet je je daar dan op gaan focussen
Singer songwriter dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben geen fucking singer songwriter.. tieft op met die homoterm.
Ik ben extensief componist en redelijk instrumentalist. (teksten schrijf ik alleen voor mn chiptune operas, en die zijn te kort om in het openbaar op te dragen.)
Koop een doos lego en bouw een leven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Mislukte singer songwriter dus![]()
Aldus de maagdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Koop een doos lego en bouw een leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drakire op 28-02-2014 21:26:30 ]
En zelfs dan nog, ook de grootste walvis met een kop als een grindtegel zal het waarschijnlijk bij een beetje lafjes aandacht vragen laten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:42 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat zijn meestal niet de knapste kan ik uit ervaring vertellen...
Hier ben ikquote:
Dude...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ze zien me toch lopen in de stad of niet dan, of soms op een terrasje zitten, of ze fietsen langs me op de fiets, of wandelen langs me in het bos.
Ik vind dat het van beiden kanten moet komen, weet niet of daar tegenwoordig krampachtig over gedaan word maar zo ben ik opgevoed. Je spreekt iemand aan, maar hun mogen ook wel laten blijken of ze je aardig vinden of niet en niet passief blijven staan tot ze 'versierd' zijn oid.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dude...![]()
Meisjes maken vrijwel nooit de eerste stap. Daar ben je toch inmiddels wel achter, hoop ik?
De meeste meisjes blijven niet passief staan totdat ze versierd zijn. Een gesprek is altijd een samenspel en je merkt meestal snel genoeg of de dame eventueel geïnteresseerd is of niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind dat het van beiden kanten moet komen, weet niet of daar tegenwoordig krampachtig over gedaan word maar zo ben ik opgevoed. Je spreekt iemand aan, maar hun mogen ook wel laten blijken of ze je aardig vinden of niet en niet passief blijven staan tot ze 'versierd' zijn oid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |