Jij bent pas 25 (toch?). Genoeg tijd om zelf het een en ander te ondernemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef Spongeboss het volgende:
Ps waarom geen project voor mij ik heb meer persoonlijkheden dan Madame Tussaud
Maar ik ben er erger aan toe dan Baaij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij bent pas 25 (toch?). Genoeg tijd om zelf het een en ander te ondernemen.
Gisteren was hij nog 17quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij bent pas 25 (toch?). Genoeg tijd om zelf het een en ander te ondernemen.
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef Spongeboss het volgende:
Voel je vrij om vanavond ook uit te gaan en om morgenochtend (of middag als je tot laat doorgaat) je ervaringen hier te posten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar ik ben er erger aan toe dan Baaij.
Hoe oud ben je nou echt, Spongeboss?quote:
Hij is ergens in de 30 en arbeitslosquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou echt, Spongeboss?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Voel je vrij om vanavond ook uit te gaan en om morgenochtend (of middag als je tot laat doorgaat) je ervaringen hier te posten.
[..]
Hoe oud ben je nou echt, Spongeboss?
Denk dat ik wel een paar leeftijden heb.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef Spongeboss het volgende:
In welk jaar ben je fysiek ter wereld gekomen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ik wel een paar leeftijden heb.
17 jaar geleden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
In welk jaar ben je fysiek ter wereld gekomen?
Wat doe jij hier nog? Ga je eens klaarmaken om uit te gaan!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef BaajGuardian het volgende:
fix maar een mooie jonge wulpse meid via dit topic die ik over een tijdspan van 2 dagen kan daten beetje en dan hier thuis wat zoenen en voelen en tietjes zuigen en wat meer voelen en dan wat neuken mischien, wss wel neuken maar hangt ook af van of ze niet dik is.
Joh en dan, ik zit nu thuis met koptelefoon op naar villagers te luisteren. Enige wat ik mis is een mooi meisje op mn schoot.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Ga je eens klaarmaken om uit te gaan!
Even douchen, haartjes stijlen, leuk overhemdje aan. Luchtje op. Kom op man, beetje voortmaken.
Hoi max, ga je het vanavond op de tv weer over me hebben?quote:
maandagavond pas om half 10quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoi max, ga je het vanavond op de tv weer over me hebben?
Dat meisje dat op je schoot gaat zitten gaat echt niet bij je aan de deur aanbellen, hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Joh en dan, ik zit nu thuis met koptelefoon op naar villagers te luisteren. Enige wat ik mis is een mooi meisje op mn schoot.
Het contrast is dat ik daar in een donkere ruimte sta met veel te luide miley cyrus muziek en aggressieve volgesnoven jongeren om me heen met wellicht dan ook een meisje op mn schoot die in het daglicht er niet uitziet.
Vermeld wel ff dat ik in de markt lig en een mooie penis heb.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
maandagavond pas om half 10
Ze zien me toch lopen in de stad of niet dan, of soms op een terrasje zitten, of ze fietsen langs me op de fiets, of wandelen langs me in het bos.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat meisje dat op je schoot gaat zitten gaat echt niet bij je aan de deur aanbellen, hoor.
Ga eens naar buiten man. Onderneem eens wat!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |