MOHAAquote:

Ik ga met je mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, half 4 alweer... ik ga maar eens naar bed

Je bent zelf carnavalpubliek.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Non-Stop was een goede film
Carnaval publiek in Den Bosch

Goed bezig voor een PSV-er, Buitendam.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:47 schreef Buitendam het volgende:
Carnaval. Dat gaan er eens even lekker overslaan.

Is dat z'n zusje?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
RIP LANS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik ben de enige. De rest van de jongens wil niet naar Deventer, maar blijven zuipen in de stad. Kan ik vanavond de wedstrijd alleen op de bank kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed bezig voor een PSV-er, Buitendam.

Met de rest bedoel je die linkse of die rechtse?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben de enige. De rest van de jongens wil niet naar Deventer, maar blijven zuipen in de stad. Kan ik vanavond de wedstrijd alleen op de bank kijken

Kowet uit altijd lastigquote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben de enige. De rest van de jongens wil niet naar Deventer, maar blijven zuipen in de stad. Kan ik vanavond de wedstrijd alleen op de bank kijken

Wat een homos.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]

Dat plaatje begint de status van '40-45'fopjes te evenaren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met de rest bedoel je die linkse of die rechtse?
[ afbeelding ]

Ik kan er weinig aan doen dat jij ongesteld bentquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat plaatje begint de status van '40-45'fopjes te evenaren.

Het is ook gewoon een heel leuk plaatjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat plaatje begint de status van '40-45'fopjes te evenaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |