Ja hij is gek joh. Die Uth al helemaal wat een mishuur.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die Jan Smit nog roepen dat jullie voor Europees voetbal konden gaan.
Ach dat krijg je als al je beste spelers weggaan. Het houdt een keer op natuurlijk.
Die doet het toch wel goed daar?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja hij is gek joh. Die Uth al helemaal wat een mishuur.
Nee miste weer een 100% kans. Hadden in de laatste 3 potten zo 5 punten meer kunnen hebben als hij niet steeds faalde. Zoals bij PSV uit. Vorige week voor open goal zelfsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die doet het toch wel goed daar?
Van wat ik meekrijg soms uit de samenvattingen.
Ach het zou me verbazen als hij slechter is dan een Sigthorsson of Bojanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee miste weer een 100% kans. Hadden in de laatste 3 potten zo 5 punten meer kunnen hebben als hij niet steeds faalde. Zoals bij PSV uit. Vorige week voor open goal zelfs
Bojan voorblijven lukt hem nog wel jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het zou me verbazen als hij slechter is dan een Sigthorsson of Bojan
ah oké. Ik vind het nog steeds raar dat er in die hoek van Nederland ook aan het feest wordt gedaan.quote:
Mwoah, bier drinken is hier uitgevonden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ah oké. Ik vind het nog steeds raar dat er in die hoek van Nederland ook aan het feest wordt gedaan.
Ja, doe ik ook. Al kijk ik iets anders.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hmm zal ik doorhalen om House of Cards af te kijken...
Wat kijk jij dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook. Al kijk ik iets anders.
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel leuk trouwens, doordat ik bijna altijd gebukt/gehurkt loop/zit bestaat toch zeker zo'n 30% van m'n kills uit groin shots
Aan de andere kant zijn er ook domme dingen. Ik heb soms alleen een pistol en een sniper, maar Lt. Powell has to take point! Kunnen de mannen met Thompsons en BARs lekker achteraan lopen
Ooh, ik ben meer fan van ketchup.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben aan het genieten van Curry.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh, ik ben meer fan van ketchup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |