Dat zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Je mag mij niet uitlachen.

Ik gok op Glen Tallochquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Je mag mij niet uitlachen.

Had ik gelijk?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Vanaf nu met meer mate aangezien ik Battlestar Galactica nu al niet meer begrijp.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:11 schreef Cavaliers het volgende:
Kennen we Alexander Östlund nog?KadsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh.
Oh.

Kennen we Alexander Östlund nog?Wel een stuk minder homoseksueel inmiddels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kennen we Alexander Östlund nog?Mensen met baarden zijn gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."

stylo ik wil graag mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag tijdens curvefeverquote:

Ik jaloers?quote:
 ...............beetje.
 ...............beetje. 
Jouw baard.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 weken. Moet mij echt hoognodig scheren, straks word ik nog aangezien voor je imam

Helemaal gemist.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
stylo ik wil graag mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag tijdens curvefever
jij mag van mij blijven in dit land

Haha, jij hebt geen baardgroei.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik jaloers?...............beetje.

T is verschrikkelijk. Alleen Roda onder je houden moet lukken. En die Play ofs zullen ze dan nog wel overleven, maar wat een treurnis. Verveel me wekelijks dood.quote:

En die Jan Smit nog roepen dat jullie voor Europees voetbal konden gaanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
T is verschrikkelijk. Alleen Roda onder je houden moet lukken. En die Play ofs zullen ze dan nog wel overleven, maar wat een treurnis. Verveel me wekelijks dood.
 .
. 

ik speel al.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar niemand heeft zin in een potje?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |