Stiekem wel. Maar Knut wa voor huis gade kijke dan kut?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een heel leuk plaatje
Nieuwbouwprojectje in Rotterdamquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stiekem wel. Maar Knut wa voor huis gade kijke dan kut?
Nice. 2onder1kap?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nieuwbouwprojectje in RotterdamBijna 2 keer zo groot als wat we nu hebben, tuin op het zuiden alles.
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 09:43:27Guus Hiddink heeft bevestigd dat hij bondscoach vh Nederlands elftal wordt met assistent Blind, v Nistelrooij, Jaap Stam, v Bronckhorst #NOS reageer retweet
Allemaal jonge gozers lekker aan de Red Bull en de hele wedstrijd 110% gevenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft geen nut om hier op te hangen want dat krijg je 'als als als'. Ze hadden er nog niet mee gewonnen maar het was wel wat beter verlopen denk ik ja.
Siem, Sigthorsson en Poulsen spelen hier over 4 maanden niet meer hoop ik. Bojan zal ook wel voorbij zijn indien ze alles zonder hem dubbel bezet kunnen krijgen.
Fischer-----?--------Kishna
?--------Zivkovic-------Muric
Hopelijk. Leeftijd heb ik niet zoveel mee, kwaliteit wel.
Dat is toch een aderlating voor zowel Ajax als Feyenoord, of blijven ze dat erbij doen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 09:43:27Guus Hiddink heeft bevestigd dat hij bondscoach vh Nederlands elftal wordt met assistent Blind, v Nistelrooij, Jaap Stam, v Bronckhorst #NOS reageer retweet
Die hebben wel wat sterkers nodig dan Red Bullquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Allemaal jonge gozers lekker aan de Red Bull en de hele wedstrijd 110% geven
Kan natuurlijk makkelijk, maar Stam had anders toch wel naar Milan vertrokken dus ach...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch een aderlating voor zowel Ajax als Feyenoord, of blijven ze dat erbij doen?
Je Red Bull grap is na 450 keer nog steeds leuk!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Allemaal jonge gozers lekker aan de Red Bull en de hele wedstrijd 110% geven
Ik vond 'm na 40-45 keer wat minder wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je Red Bull grap is na 450 keer nog steeds leuk!
Je mag niet meer schelden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:46 schreef Doublepain het volgende:
Kanjer mag niet meer zie ik?
Wat kinderachtig zeg.
Kankersneu idd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:46 schreef Doublepain het volgende:
Kanjer mag niet meer zie ik?
Wat kinderachtig zeg.
Heb ik ook vaak last van, maar het is wel een kanker telefoon!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kankersneu idd.
M'n iPhone maakt van kankersneu kankertanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |