Omdat ik toen nog wat jonger was en lol trapte met alles. Nu wil ik me richten op wat minder imago schaden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar het getuigd niet van hoog niveau. Kijk als jij je daar als een idioot kan voordoen, waarom kan dat in de club niet. Dat is wat ik graag wil weten.
Ik scherm er dus niet mee, maar ik vraag me dat enkel heel zwaar af.
Ja zonder mana.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ben je al tot tovenaar benoemd, ts?
Komt op mn bank-afschrift te staan en mn moeder ziet diequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
internet winkels.... Of kwam dat nooit bij je op meneer van hoog niveau?
FOK! tv? En waar kun je dat hier bekijken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tja ik denk dat je alle potentiėlen chicks weg hebt gejaagd met het feit dat je je afspiegelt als een halve gare op FOK! tv.
Dat mag, dat dient ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar ik denk dat 90% hier denkt dat jij juist het IQ van een baksteen hebt. Ik bedoel je hebt niet echt iets van je genialiteit laten doorschemeren. Je lijkt meer op een relkloon. Dat zijn slechts mijn observaties.
Girls just wanna have funquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog wat jonger was en lol trapte met alles. Nu wil ik me richten op wat minder imago schaden.(ookal was het geacteerd, je zegt het zelf, en ik hoor het zo vaak dat mensen dat niet zo opvatten en denken dat ik echt zo ben, of denken dat ik alles wat ik op fok tiep 100% meen, kijk, dit topic heeft ook wel wat lichte zelfridiculisaties maar de kern is gewoon oprecht en geen getroll, maar mensen denken wel vaak dat ik alleen maar loop te trollen oid. Dat is gewoon pertinent onwaar, een aanname. Je zult me nu niet meer zien acteren omdat ik liever oprecht ben naar mensen, en ook zo overkom. In het echte leven zal je me wss nieteens aan mn gedrag herkennen als je me inschat als op fok. Ik ben heel beleefd en sociaal met mensen altijd.
Tja je komt niet slim over mijn excuses. Als ik je moest inschatten qua je posts. Dan bij het hoopje 'Denkt dat hij meer dan Henk en Ingrid is, en staat er misschien een cm of 5 boven.'quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog wat jonger was en lol trapte met alles. Nu wil ik me richten op wat minder imago schaden.(ookal was het geacteerd, je zegt het zelf, en ik hoor het zo vaak dat mensen dat niet zo opvatten en denken dat ik echt zo ben, of denken dat ik alles wat ik op fok tiep 100% meen, kijk, dit topic heeft ook wel wat lichte zelfridiculisaties maar de kern is gewoon oprecht en geen getroll, maar mensen denken wel vaak dat ik alleen maar loop te trollen oid. Dat is gewoon pertinent onwaar, een aanname. Je zult me nu niet meer zien acteren omdat ik liever oprecht ben naar mensen, en ook zo overkom. In het echte leven zal je me wss nieteens aan mn gedrag herkennen als je me inschat als op fok. Ik ben heel beleefd en sociaal met mensen altijd.
Kijk hier komt je idiote troll gedrag weer omhoog.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Komt op mn bank-afschrift te staan en mn moeder ziet die
Dan mag ik daar niet meer langskomen want ze haat homo's en draagt ook een mauser bij zich voor het geval dat ze iemand tegenkomt die homosexualiteit pleegt.
Heb je niet genoeg chickies met carnaval? Neem die ook mee, dos ze uit als scholiertjes en ik spring er zo met mn lul door die trein.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar jou komen?Ga je chickie's voor me regelen?
Je moeder kijkt je bankafschriften na?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan mag ik daar niet meer langskomen want ze haat homo's en draagt ook een mauser bij zich voor het geval dat ze iemand tegenkomt die homosexualiteit pleegt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef Copthorne het volgende:
Hulp is onderweg, jongen: Project BaajGuardian.
Laat dan een nieuwe FOK! tv editie maken waar je normaal doet dan begrijpen we het, nu lijk je gewoon op een troll..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat mag, dat dient ook.
Maar is niet met de echte ik te vergelijken.
Als je internetbankieren hebt, kun je ook gewoon linkje naar postbrieven uitzetten en dan krijg je niet eens bankafschriften meer. Hallelujah!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik woon waarschijnlijk 1.500km verderop jongen... En hier was het 2 weken geleden carnavalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg chickies met carnaval? Neem die ook mee, dos ze uit als scholiertjes en ik spring er zo met mn lul door die trein.
Als je sexuele interesse in mij hebt moet je dat dus niet kijken want het is vergelijkbaar met hoe steve carell zich gedraagd in the office, terwijl hij in het echt ook een fatsoenlijke meneer is met een vrij redelijke penis.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:53 schreef Miss.X het volgende:
[..]
FOK! tv? En waar kun je dat hier bekijken?
Leer het scheiden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:53 schreef Spongeboss het volgende:
Kijk hier komt je idiote troll gedrag weer omhoog.
Doe niet aan internetbankieren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:54 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Als je internetbankieren hebt, kun je ook gewoon linkje naar postbrieven uitzetten en dan krijg je niet eens bankafschriften meer. Hallelujah!
dafuck, bedoel je nu 1 en een halve km of duizend vijfhonderd km? :squote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:54 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik woon waarschijnlijk 1.500km verderop jongen... En hier was het 2 weken geleden carnaval
Nee jij zegt dat je niet meer zou trollen en dan doe je het alsnog. Op dat moment verlies jij al je geloofwaardigheid en krediet, en sta je inderdaad bekend als een kerel met het IQ van een baksteen een autistisch wereldbeeld en een idioten manier van handelen.quote:
Oh ik oordeel mensen er niet zo snel op als ze maf doen, vind het wel geinig. Maar waar kan ik het zien?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je sexuele interesse in mij hebt moet je dat dus niet kijken want het is vergelijkbaar met hoe steve carell zich gedraagd in the office, terwijl hij in het echt ook een fatsoenlijke meneer is met een vrij redelijke penis.
duizend vijfhonderdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dafuck, bedoel je nu 1 en een halve km of duizend vijfhonderd km? :s
http://frontpage.fok.nl/s(...)aajguardian-1-3.htmlquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:00 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Oh ik oordeel mensen er niet zo snel op als ze maf doen, vind het wel geinig. Maar waar kan ik het zien?
Ik zeg dat ik niet constant loopt te trollen, en dat ik zelfridiculisaties maak, in bijna elk topic. Soms als een sarcastische reactie op iemand anders domme post, soms omdat ik niet alles hyperserieus neem. Ik leg wel vaker uit dat mijn posts 50/50 zijn, 50% waarheid, 50% het in het ridicule trekken, dus overal ietsje overdrijven, of expres dingen posten die wel waar zijn maar toch niet geloofd worden omdat ze zo vreemd zijn voor de algemene 'geboorte, school, werk, graf' mens.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee jij zegt dat je niet meer zou trollen en dan doe je het alsnog. Op dat moment verlies jij al je geloofwaardigheid en krediet, en sta je inderdaad bekend als een kerel met het IQ van een baksteen een autistisch wereldbeeld en een idioten manier van handelen.
Daarom acht ik de kans dan ook zeer laag dat jij gaat hosselen, tenzij je het op de lokale PAAZ-afdeling probeert.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
fokcribsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:00 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Oh ik oordeel mensen er niet zo snel op als ze maf doen, vind het wel geinig. Maar waar kan ik het zien?
50/50% dat betekend dus dat je totaal niet te vertrouwen bent.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik niet constant loopt te trollen, en dat ik zelfridiculisaties maak, in bijna elk topic. Soms als een sarcastische reactie op iemand anders domme post, soms omdat ik niet alles hyperserieus neem. Ik leg wel vaker uit dat mijn posts 50/50 zijn, 50% waarheid, 50% het in het ridicule trekken, dus overal ietsje overdrijven, of expres dingen posten die wel waar zijn maar toch niet geloofd worden omdat ze zo vreemd zijn voor de algemene 'geboorte, school, werk, graf' mens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |