Joh dat jij met clownschoenen wilt lopen in de zomerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef housesoftheholy het volgende:
Moet je maar geen sandalen dragen
Wie is? F1978 En ik heb dan liever Emmerich voor tips qua vrouwen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vraag F1978 eens om advies. Menig vrouwmensch verslonden hier op Fok!
Dus jij gelooft dat een meid 3 a 4x klaar komt omdat je met haar tongt? Maagdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mn ex kwam 3 a 4 keer klaar zei ze zelf en had nognooit zoiets gevoeld door een ander.
(ja jonge, je leert wat op de internetten met je tong)
Ja maar ik zeg dat ts een paar ballen kan groeien en gewoon kan rukken dat neemt geilheid ook w eg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Sommige mensen verlangen naar menselijk (seksueel) contact. Ben je enigszins bekend met dit fenomeen, al ervaar je het zelf niet?
Ja na het fappen heb je vaak zoiets van 'lol vrouwen, riiight'quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Spongeboss het volgende:
Maar wat is het probleem als jij geilt wordt kan je toch gewoon rukken dat is wat ik ook doe? En ik hoef gaar geen seks. Soms verval ik in de vreemde fantasie dat ik een naaktfoto van een meid kan hosselen. Maar hey dat is gewoon flauwekul dat lukt mij gewoonweg niet.
Echte players gaan altijd alleenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef Copthorne het volgende:
TS, het is vrijdagavond. Ga vanavond nog uit, desnoods alleen. Ga een beetje dansen ergens op een dansvloer en spreek dan casual en playful wat dames aan.
Beschrijf je ervaringen morgen hier.
Je kunt wel meer locaties beroeren met je tong dan enkel haar tong, wie is hier nou maagdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dus jij gelooft dat een meid 3 a 4x klaar komt omdat je met haar tongt? Maagd
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja na het fappen heb je vaak zoiets van 'lol vrouwen, riiight'
maar lijkt me toch wel leuk weer eens een wam lichaam tegen me aan te voelen en aan tietjes te sabbelen.
nog steeds jijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je kunt wel meer locaties beroeren met je tong dan enkel haar tong, wie is hier nou maagd
Ja, dat heb je niet gezegd hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je kunt wel meer locaties beroeren met je tong dan enkel haar tong, wie is hier nou maagd
Misschien eens een keer de principes opzij zetten en gewoon slap mee lullen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Been there done that.
Ik zit zelfs op paiq en badoo
Al praat ik amper tot niet op paiq omdat ik het allemaal zo stompzinnig oppervlakkig vind, wat kan mij het verrotten wat een totale vreemdeling vandaag gedaan heeft en wat moet ik vertellen dat ik vandaag gedaan heb behalve rondlopen en met mn moeder in de supermarkt zijn.
Sowieso.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Echte players gaan altijd alleen
Koop dat een opblaaspop.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja na het fappen heb je vaak zoiets van 'lol vrouwen, riiight'
maar lijkt me toch wel leuk weer eens een wam lichaam tegen me aan te voelen en aan tietjes te sabbelen.
Is fucking chill juistquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Echte players gaan altijd alleen
Nee het is veel makkelijker om te zeggen 'ik ga me niet verlagen.' en ondertussen gewoon huilie huilie te doen. Omdat je weet dat je niet met ze mee kan doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien eens een keer de principes opzij zetten en gewoon slap mee lullen.
Fucking hell, dansen op die halve dubstep / kanye west gaylord zooi.. ik dans nog liever op draai-orgelmuziek dan de troep die ze in clubs draaien tegenwoordig. Daarnaast kan ik niet dansen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef Copthorne het volgende:
TS, het is vrijdagavond. Ga vanavond nog uit, desnoods alleen. Ga een beetje dansen ergens op een dansvloer en spreek dan casual en playful wat dames aan.
Beschrijf je ervaringen morgen hier.
Nee, moet je weer biertjes mee gaan halen enzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Sowieso.Tijdens het hosselen geen tijd voor het gelul van vrienden.
Ah nee, natuurlijk. Zegt de man die een chick laat staan waarmee hij aan het tongen was om een biertje te halen met zijn vriendje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Sowieso.Tijdens het hosselen geen tijd voor het gelul van vrienden.
Tja ik denk dat je alle potentiëlen chicks weg hebt gejaagd met het feit dat je je afspiegelt als een halve gare op FOK! tv.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Fucking hell, dansen op die halve dubstep / kanye west gaylord zooi.. ik dans nog liever op draai-orgelmuziek dan de troep die ze in clubs draaien tegenwoordig. Daarnaast kan ik niet dansen.
(alleen thuis, als niemand het ziet en ik naar de keuken reis)
Verder ben ik al 15 jaar ofzo niet uitgeweest en heb geen zin tussen messen trekkende dronken marokkanengroepjes te staan die hun apenstatus gedeukt achten als je ze alleen gedag knikt.
Dat vriendje gaf vast goeie handjobs.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah nee, natuurlijk. Zegt de man die een chick laat staan waarmee hij aan het tongen was om een biertje te halen met zijn vriendje._
Daar krijg je toch leukemie van man..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien eens een keer de principes opzij zetten en gewoon slap mee lullen.
Trek een achterlijk costuum aan dat niemand je kent en ga carnaval vierenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Fucking hell, dansen op die halve dubstep / kanye west gaylord zooi.. ik dans nog liever op draai-orgelmuziek dan de troep die ze in clubs draaien tegenwoordig. Daarnaast kan ik niet dansen.
Verder ben ik al 15 jaar ofzo niet uitgeweest en heb geen zin tussen messen trekkende dronken marokkanengroepjes te staan die hun apenstatus gedeukt achten als je ze alleen gedag knikt.
Dat is ernstig, ik dacht wel laatst aan het kopen van een anale vibrator maar dat zou gay opgevat worden.quote:
Met die mentaliteit is die ontmaagding nog ver weg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee seksuele handelingen met een andere man is gay, dingen in je kont stoppen niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is ernstig, ik dacht wel laatst aan het kopen van een anale vibrator maar dat zou gay opgevat worden.
Links of rechtsom ben je gewoon een flikker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat vriendje gaf vast goeie handjobs.
Je hebt nogal wat gradaties, het type clubmeisje kan er (met make up op in het donker) doenbaar uitzien maar ik heb liever een sexy meisje dat van iets hoger niveau is waar je naast de sex ook nog een beetje mee kunt socializen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee het is veel makkelijker om te zeggen 'ik ga me niet verlagen.' en ondertussen gewoon huilie huilie te doen. Omdat je weet dat je niet met ze mee kan doen.
Helemaal stuk hier.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, moet je weer biertjes mee gaan halen enzoSorry maar echt vet open doel
Dat lijkt niet erg te zijn in Nederland. #acceptatie en al die onzin.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Links of rechtsom ben je gewoon een flikker.
Ik kan me iets herinneren met een voorbind dildo en een keeper van FC Utrecht en zijn vrouwquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee seksuele handelingen met een andere man is gay, dingen in je kont stoppen niet.
Wat heb jij dan dat je van een hoger niveau bent, wat ik tot nu toe van je heb gezien kwam niet in de buurt van mannen als. Super Drufus, Hostimeister, Frank_Drebin of andere die hier blijkbaar hoog in het vaandel staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat gradaties, het type clubmeisje kan er (met make up op in het donker) doenbaar uitzien maar ik heb liever een sexy meisje dat van iets hoger niveau is waar je naast de sex ook nog een beetje mee kunt socializen.
Och jongen ga je daar nogsteeds mee schermenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tja ik denk dat je alle potentiëlen chicks weg hebt gejaagd met het feit dat je je afspiegelt als een halve gare op FOK! tv.
Stefan Postma.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik kan me iets herinneren met een voorbind dildo en een keeper van FC Utrecht en zijn vrouw
-EDIT-
't was ADO
Moet er eerst carnaval gehouden worden in friesland.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Trek een achterlijk costuum aan dat niemand je kent en ga carnaval vieren
Er bestaan van die dingen die over rails bewegenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Moet er eerst carnaval gehouden worden in friesland.
Ja maar het getuigd niet van hoog niveau. Kijk als jij je daar als een idioot kan voordoen, waarom kan dat in de club niet. Dat is wat ik graag wil weten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tja ik denk dat je alle potentiëlen chicks weg hebt gejaagd met het feit dat je je afspiegelt als een halve gare op FOK! tv.
[quote] Och jongen ga je daar nogsteeds mee schermenHoevaak moet ik nog herhalen dat ik 1: 90% van die hele 'documantaire' zat te acteren en 2: er uberhaupt niet zo uitzie. Ik heb goddomme fotos in mn fobo die recent zijn, je ziet het dan toch zelf..
Joh, moet ik ten eerste door de koue regen fietsen, er zijn wel wat matties die uitgaan en die het wel tof ozuden vinden als ik mee zou gaan maar ik blijf dus erbij dat ik het type clubmeisje liever niet aanraak, die hebben wss zoveel soas dat hun kut zo opgezet is dat het een pik lijkt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Met die mentaliteit is die ontmaagding nog ver weg.![]()
Gooi eens je "trots" opzij, man. Denk je dat iedereen in die clubs kan dansen als Michael Jackson ofzo? In een hele tent kunnen er misschien 3 echt dansen. Daar gaat het ook helemaal niet om, het gaat erom om plezier te maken.
En als je 15 jaar niet uit bent gegaan, dan wordt het hoog tijd dat je weer eens gaat.
Weet ik wel maar ik bedoel om dat ding te kopen, zal daar in de sekswinkel aan de kassa staan en opeens staan je buren naast je oid terwijl je net die anale vibrator op de toonbank legt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee seksuele handelingen met een andere man is gay, dingen in je kont stoppen niet.
internet winkels.... Of kwam dat nooit bij je op meneer van hoog niveau?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Weet ik wel maar ik bedoel om dat ding te kopen, zal daar in de sekswinkel aan de kassa staan en opeens staan je buren naast je oid terwijl je net die anale vibrator op de toonbank legt.
Daarom is hij ook nog gaaf, schoon, soavrij en zonder schaafplekken, knobbels of vlekken... Het een houdt het ander in standquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Joh, moet ik ten eerste door de koue regen fietsen, er zijn wel wat matties die uitgaan en die het wel tof ozuden vinden als ik mee zou gaan maar ik blijf dus erbij dat ik het type clubmeisje liever niet aanraak, die hebben wss zoveel soas dat hun kut zo opgezet is dat het een pik lijkt.
Mijn piemel is helemaal gaaf en schoon, soavrij, geen schaafplekken niks, geen knobbels of vlekken.
Perfecte piemel gewoon.
Alleen niemand die van de piemel zn bestaan weet, dat is t em.
Ik ben klassiek componist, ik heb achtergrond filosofie en geschiedenisleer. En zo nog een stuk of 10 dingen wat goede gespreksstof is met iemand die zelf niet het iq heeft van een kastje digitale tv van upc.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat heb jij dan dat je van een hoger niveau bent, wat ik tot nu toe van je heb gezien kwam niet in de buurt van mannen als. Super Drufus, Hostimeister, Frank_Drebin of andere die hier blijkbaar hoog in het vaandel staan.
Ja dus kom dan naar heerenveen met je carnaval.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Er bestaan van die dingen die over rails bewegen
Oh, ik lees het al... Niks is goed genoeg voor deze heerschapij maar dan wel klagen dat ie maagd is...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben klassiek componist, ik heb achtergrond filosofie en geschiedenisleer. En zo nog een stuk of 10 dingen wat goede gespreksstof is met iemand die zelf niet het iq heeft van een kastje digitale tv van upc.
Maar ik denk dat 90% hier denkt dat jij juist het IQ van een baksteen hebt. Ik bedoel je hebt niet echt iets van je genialiteit laten doorschemeren. Je lijkt meer op een relkloon. Dat zijn slechts mijn observaties.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben klassiek componist, ik heb achtergrond filosofie en geschiedenisleer. En zo nog een stuk of 10 dingen wat goede gespreksstof is met iemand die zelf niet het iq heeft van een kastje digitale tv van upc.
Ja pas op hij is de Nikola Tesla van klassieke muziek, filosofie en historie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:48 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Oh, ik lees het al... Niks is goed genoeg voor deze heerschapij maar dan wel klagen dat ie maagd is...
Waarom zou ik naar jou komen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja dus kom dan naar heerenveen met je carnaval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |