Seriously, i cant even.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
En ja ik weet het, ik ben knap en ik kan gitaar spelen dus wtf zeik ik ik hoef alleen maar naar een club te gaan en heb zo mn hele hand vol kutten maar dat is gewoon mijn stijl niet snap je.
En waarom nooit verder gegaan?quote:
De oplossing, zeker als ze zo knap bent: Tinderquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als er nou meisjes in mn buurt waren die er open over waren dat ze zelf ook zin hadden dan had ik er wat aan.
Been there done that.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien BaajGuardian eens op het forum van Lexa of Pepper introduceren.
Onderneem je wel activiteiten buiten je werk (ik neem aan dat je op je 30ste niet meer studeert) waarbij je eventueel vrouwelijk schoon kunt ontmoeten?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als er nou meisjes in mn buurt waren die er open over waren dat ze zelf ook zin hadden dan had ik er wat aan.
Je gaat dat daar ook niet doen lamlul... Je vraag zo vlug mogelijk voor een date/telefoonnummer... Of is dat ook te eng?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Been there done that.
Ik zit zelfs op paiq en badoo
Al praat ik amper tot niet op paiq omdat ik het allemaal zo stompzinnig oppervlakkig vind, wat kan mij het verrotten wat een totale vreemdeling vandaag gedaan heeft en wat moet ik vertellen dat ik vandaag gedaan heb behalve rondlopen en met mn moeder in de supermarkt zijn.
nou, eentje was mn nicht, de ander wilde zelf verder gaan maar ik was toen facking moe, en de derde was mn ex en die heb ik mee geprobeerd te neuken maar we stopten toen het topje er net in zat en ik weet zelf ook niet waarom en toen werd ze ziek (verkoudheid) en een week later was het uit. (en een week daarna liep ze met een andere vent hand in hand, die een kind had)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:27 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En waarom nooit verder gegaan?
Ah, autistisch dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
En ja ik weet het, ik ben knap en ik kan gitaar spelen dus wtf zeik ik ik hoef alleen maar naar een club te gaan en heb zo mn hele hand vol kutten maar dat is gewoon mijn stijl niet snap je. Ik ben meer van de reservering. (nee niet hoeren, fack dat.. neuk nog liever met een dooie vogel, ik bedoel dat ik niet in een grote groep mensen wil zoenen en voelen enzo)
Datequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:29 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je gaat dat daar ook niet doen lamlul... Je vraag zo vlug mogelijk voor een date/telefoonnummer... Of is dat ook te eng?
Neef, nicht 't neukt allichtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nou, eentje was mn nicht, de ander wilde zelf verder gaan maar ik was toen facking moe, en de derde was mn ex en die heb ik mee geprobeerd te neuken maar we stopten toen het topje er net in zat en ik weet zelf ook niet waarom en toen werd ze ziek (verkoudheid) en een week later was het uit. (en een week daarna liep ze met een andere vent hand in hand, die een kind had)
Is dat echt fijn, want volgens mij spreek jij louter uit ervaring..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:20 schreef Pharkus het volgende:
Veel plezier met die stukjes kipfilet
Jij hebt een onderkant van een lego, ik de bovenkant. We kunnen samen iets maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:28 schreef BlueJeans het volgende:
Ik hoor het al, jij gaat het helemaal maken.
Hallo.. hij heeft nog gewoon 10 jaar hoor, doe eens rustig man.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Neef, nicht 't neukt allichtIk heb wel een filmtip voor je: The 40 year old virgin
Nou, misschien moet je dat eens gaan oefenen dan ipv. lopen mauwen dat je het nog nooit hebt gedaan... Alsof je een meid platneukt de eerste keer ofzo? Is dat ook een reden om maar niet te neuken? Want dan kan er hier een slotje op...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Date
real..
Alsof ik een date ga doen, heb in mn hele leven nognooit een date gehad en zou niet weten wtf ik dan moet doen behalve ergens zitten praten over dingen waar ik niks over te zeggen heb en mischien dat ze de kale plek op mn achterhoofd dan ziet
Niet veel, mischien per toeval als ik ga skeeleren in de lente.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Onderneem je wel activiteiten buiten je werk (ik neem aan dat je op je 30ste niet meer studeert) waarbij je eventueel vrouwelijk schoon kunt ontmoeten?
Is ook meer als "shock" bedoeldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hallo.. hij heeft nog gewoon 10 jaar hoor, doe eens rustig man.
Vraag F1978 eens om advies. Menig vrouwmensch verslonden hier op Fok!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Spongeboss het volgende:
Maar wat is het probleem als jij geilt wordt kan je toch gewoon rukken dat is wat ik ook doe? En ik hoef gaar geen seks. Soms verval ik in de vreemde fantasie dat ik een naaktfoto van een meid kan hosselen. Maar hey dat is gewoon flauwekul dat lukt mij gewoonweg niet.
Mn ex kwam 3 a 4 keer klaar zei ze zelf en had nognooit zoiets gevoeld door een ander.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:31 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nou, misschien moet je dat eens gaan oefenen dan ipv. lopen mauwen dat je het nog nooit hebt gedaan... Alsof je een meid platneukt de eerste keer ofzo? Is dat ook een reden om maar niet te neuken? Want dan kan er hier een slotje op...
Ga hobby's zoeken! Paardrijden lopen altijd veel meiden rond...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niet veel, mischien per toeval als ik ga skeeleren in de lente.
Ik ga niet naar plekken waar veel mensen samenkomen oid nee.
Heb wel laatst een leuk meisje ontmoet op de internets maar die wil pas over 2 mnd me ontmoeten.
En daar heb ik niet sexuele drang bij (ookal is ze heel erg mooi, ik bedoel niet als opzet) maar vind ik gewoon erg leuk en aardig. (niet verliefd nog oid).
Maar ik heb het hier expliciet over geil zijn als je 30 jarige forever alone maagd bent.
Daar heb je dus geen diepe kont aan he.
Sommige mensen verlangen naar menselijk (seksueel) contact. Ben je enigszins bekend met dit fenomeen, al ervaar je het zelf niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Spongeboss het volgende:
Maar wat is het probleem als jij geilt wordt kan je toch gewoon rukken dat is wat ik ook doe? En ik hoef gaar geen seks. Soms verval ik in de vreemde fantasie dat ik een naaktfoto van een meid kan hosselen. Maar hey dat is gewoon flauwekul dat lukt mij gewoonweg niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |