Joh dat jij met clownschoenen wilt lopen in de zomerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef housesoftheholy het volgende:
Moet je maar geen sandalen dragen
Wie is? F1978 En ik heb dan liever Emmerich voor tips qua vrouwen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vraag F1978 eens om advies. Menig vrouwmensch verslonden hier op Fok!
Dus jij gelooft dat een meid 3 a 4x klaar komt omdat je met haar tongt? Maagdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mn ex kwam 3 a 4 keer klaar zei ze zelf en had nognooit zoiets gevoeld door een ander.
(ja jonge, je leert wat op de internetten met je tong)
Ja maar ik zeg dat ts een paar ballen kan groeien en gewoon kan rukken dat neemt geilheid ook w eg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Sommige mensen verlangen naar menselijk (seksueel) contact. Ben je enigszins bekend met dit fenomeen, al ervaar je het zelf niet?
Ja na het fappen heb je vaak zoiets van 'lol vrouwen, riiight'quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Spongeboss het volgende:
Maar wat is het probleem als jij geilt wordt kan je toch gewoon rukken dat is wat ik ook doe? En ik hoef gaar geen seks. Soms verval ik in de vreemde fantasie dat ik een naaktfoto van een meid kan hosselen. Maar hey dat is gewoon flauwekul dat lukt mij gewoonweg niet.
Echte players gaan altijd alleenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef Copthorne het volgende:
TS, het is vrijdagavond. Ga vanavond nog uit, desnoods alleen. Ga een beetje dansen ergens op een dansvloer en spreek dan casual en playful wat dames aan.
Beschrijf je ervaringen morgen hier.
Je kunt wel meer locaties beroeren met je tong dan enkel haar tong, wie is hier nou maagdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dus jij gelooft dat een meid 3 a 4x klaar komt omdat je met haar tongt? Maagd
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja na het fappen heb je vaak zoiets van 'lol vrouwen, riiight'
maar lijkt me toch wel leuk weer eens een wam lichaam tegen me aan te voelen en aan tietjes te sabbelen.
nog steeds jijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je kunt wel meer locaties beroeren met je tong dan enkel haar tong, wie is hier nou maagd
Ja, dat heb je niet gezegd hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je kunt wel meer locaties beroeren met je tong dan enkel haar tong, wie is hier nou maagd
Misschien eens een keer de principes opzij zetten en gewoon slap mee lullen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Been there done that.
Ik zit zelfs op paiq en badoo
Al praat ik amper tot niet op paiq omdat ik het allemaal zo stompzinnig oppervlakkig vind, wat kan mij het verrotten wat een totale vreemdeling vandaag gedaan heeft en wat moet ik vertellen dat ik vandaag gedaan heb behalve rondlopen en met mn moeder in de supermarkt zijn.
Sowieso.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Echte players gaan altijd alleen
Koop dat een opblaaspop.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja na het fappen heb je vaak zoiets van 'lol vrouwen, riiight'
maar lijkt me toch wel leuk weer eens een wam lichaam tegen me aan te voelen en aan tietjes te sabbelen.
Is fucking chill juistquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Echte players gaan altijd alleen
Nee het is veel makkelijker om te zeggen 'ik ga me niet verlagen.' en ondertussen gewoon huilie huilie te doen. Omdat je weet dat je niet met ze mee kan doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien eens een keer de principes opzij zetten en gewoon slap mee lullen.
Fucking hell, dansen op die halve dubstep / kanye west gaylord zooi.. ik dans nog liever op draai-orgelmuziek dan de troep die ze in clubs draaien tegenwoordig. Daarnaast kan ik niet dansen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef Copthorne het volgende:
TS, het is vrijdagavond. Ga vanavond nog uit, desnoods alleen. Ga een beetje dansen ergens op een dansvloer en spreek dan casual en playful wat dames aan.
Beschrijf je ervaringen morgen hier.
Nee, moet je weer biertjes mee gaan halen enzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Sowieso.Tijdens het hosselen geen tijd voor het gelul van vrienden.
Ah nee, natuurlijk. Zegt de man die een chick laat staan waarmee hij aan het tongen was om een biertje te halen met zijn vriendje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Sowieso.Tijdens het hosselen geen tijd voor het gelul van vrienden.
Tja ik denk dat je alle potentiëlen chicks weg hebt gejaagd met het feit dat je je afspiegelt als een halve gare op FOK! tv.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Fucking hell, dansen op die halve dubstep / kanye west gaylord zooi.. ik dans nog liever op draai-orgelmuziek dan de troep die ze in clubs draaien tegenwoordig. Daarnaast kan ik niet dansen.
(alleen thuis, als niemand het ziet en ik naar de keuken reis)
Verder ben ik al 15 jaar ofzo niet uitgeweest en heb geen zin tussen messen trekkende dronken marokkanengroepjes te staan die hun apenstatus gedeukt achten als je ze alleen gedag knikt.
Dat vriendje gaf vast goeie handjobs.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah nee, natuurlijk. Zegt de man die een chick laat staan waarmee hij aan het tongen was om een biertje te halen met zijn vriendje._
Daar krijg je toch leukemie van man..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien eens een keer de principes opzij zetten en gewoon slap mee lullen.
Trek een achterlijk costuum aan dat niemand je kent en ga carnaval vierenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Fucking hell, dansen op die halve dubstep / kanye west gaylord zooi.. ik dans nog liever op draai-orgelmuziek dan de troep die ze in clubs draaien tegenwoordig. Daarnaast kan ik niet dansen.
(alleen thuis, als niemand het ziet en ik naar de keuken reis)
Verder ben ik al 15 jaar ofzo niet uitgeweest en heb geen zin tussen messen trekkende dronken marokkanengroepjes te staan die hun apenstatus gedeukt achten als je ze alleen gedag knikt.
Dat is ernstig, ik dacht wel laatst aan het kopen van een anale vibrator maar dat zou gay opgevat worden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |