Zo klopt iequote:Op maandag 3 maart 2014 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou het? Ik had Miss Escobar op bezoek en we keken BNW-filmpjes en hebben de sterren van de hemel gen****t.
mooiquote:Op maandag 3 maart 2014 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo.
Prima, beetje werken, beetje gamen, beetje FOK!ken ondertussen, gaat lekker.
Dank u . Je neemt me de woorden uit de mond.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mooi
wel weer lief doen tegen inso
groeten,
tjacka
bnw-mod
quote:
Ja toch? Je gaat toch geen BNW -filmpjes kijken met je bloedmooie vriendin? Dan doe je heel andere dingen lijkt mijquote:
Ik zal onze relatie niet verder uitspinnen maar ik gun je je fantasieen en laat je in deze zoete Antioquiaanse waan.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja toch? Je gaat toch geen BNW -filmpjes kijken met je bloedmooie vriendin? Dan doe je heel andere dingen lijkt mij.
Wat is Antioquiaans ?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zal onze relatie niet verder uitspinnen maar ik gun je je fantasieen en laat je in deze zoete Antioquiaanse waan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik ga deze discussie niet aan. Bang om wat doms te zeggen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Realiseer je je dat dat niet bestaat?
Je bent of tegen of voor. Of voor een alternatief, maar dat is hetzelfde als tegen.
Wat ga je stemmen in mei?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet aan. Bang om wat doms te zeggen.
Geen probleem.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dank u . Je neemt me de woorden uit de mond.
Juist NU heb je de kans de geschiedenis te veranderen. Het is het moment om te kiezen tussen:quote:Op maandag 3 maart 2014 22:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk niet dat ik ga stemmen. Weet vrijwel niks van politiek.
informeren erg matig jaquote:Op maandag 3 maart 2014 22:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is me ook niet echt duidelijk waar ik op kan stemmen hier
objectief uitgelegd zegquote:Op maandag 3 maart 2014 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist NU heb je de kans de geschiedenis te veranderen. Het is het moment om te kiezen tussen:
- uitbreiding van de Federale Staten van Europa, het een volk, een rijk, een leider idee
- terug naar zelfbeschikkingsrecht en vrije handel met wie maar wil over de hele wereld
Je hoeft niet zoveel van politiek te weten om te weten of je MEER bevoegdheden verder van je af wil (optie 1) of juist zoveel mogelijk controle over je land (optie 2).
Wat bedoel je met "objectief"?quote:
Ja dan is de keuze snel gemaakt:quote:Op maandag 3 maart 2014 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist NU heb je de kans de geschiedenis te veranderen. Het is het moment om te kiezen tussen:
- uitbreiding van de Federale Staten van Europa, het een volk, een rijk, een leider idee
- terug naar zelfbeschikkingsrecht en vrije handel met wie maar wil over de hele wereld
Je hoeft niet zoveel van politiek te weten om te weten of je MEER bevoegdheden verder van je af wil (optie 1) of juist zoveel mogelijk controle over je land (optie 2).
en d66quote:Op maandag 3 maart 2014 22:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
VVD, SPD, Gemeentebelangen en Progressief Drechterland zo uit m'n hoofd.
Of zijn er meer
stem vvdquote:Op maandag 3 maart 2014 22:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
VVD, SPD, Gemeentebelangen en Progressief Drechterland zo uit m'n hoofd.
Of zijn er meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |