abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2014 @ 01:56:18 #251
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137262363
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 01:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het kwam niet echt uit....
Fax, voor vrouwen maak je toch tijd?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137262371
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 01:56 schreef yats het volgende:

[..]

Fax, voor vrouwen maak je toch tijd?
Niet als ik de volgende dag om 5 uur eruit moet en er een uur voor moet rijden.

Dat had ik 5 jaar geleden misschien nog gedaan, maar dat feest gaat dus even niet meer door he.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 01:59:51 #253
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137262408
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 01:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet als ik de volgende dag om 5 uur eruit moet en er een uur voor moet rijden.

Dat had ik 5 jaar geleden misschien nog gedaan, maar dat feest gaat dus even niet meer door he.
Tja, ik heb daar weinig problemen mee eerlijk gezegd. Al scheelt het misschien dat ik sowieso weinig slaap nodig heb.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_137262432
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 01:59 schreef yats het volgende:

[..]

Tja, ik heb daar weinig problemen mee eerlijk gezegd. Al scheelt het misschien dat ik sowieso weinig slaap nodig heb.
Ik heb m'n slaap wel nodig.
pi_137262522
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 20:50 schreef Fascination het volgende:

[..]

Sletje ontmaskerd. :)
LOOOOOOOOOOOOOOOL

Sletje? oO<
Met mijn vriendjes liet ik mij echt gaan ~O> . Aangezien ik nu vrijgezel ben, geniet ik om regelmatig in de winkel te gaan achter mijn "batterijtjes" voor de lekkere werking van mijn op punt gestelde dildo O+. Ziezo, dat ik niet steeds aandacht nodig heb van anderen om mij te laten verleiden aangezien ik aan mijzelf de nodige aandacht kan schenken. Zoals men zegt in het frans "on n'est pas mieux servi que par soi même".
Ik wens hiermee de sexshop & partners te bedanken voor de heerlijke samenwerking _O_
Wie weet zal hierna mijn volgend vriendje mij lekker diep nemen na een voorspelletje met mijn hightech speelgoed.
Vergeet niet dat een ideale vrouw een goede kookster en een lekker minnares in bed moet zijn :9

Succes gegarandeerd ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_137262541
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 02:06 schreef complicate het volgende:

[..]

LOOOOOOOOOOOOOOOL

Sletje? oO<
Met mijn vriendjes liet ik mij echt gaan ~O> . Aangezien ik nu vrijgezel ben, geniet ik om regelmatig in de winkel te gaan achter mijn "batterijtjes" voor de lekker werking van mijn op punt gestelde dildo O+. Ziezo, dat ik niet steeds aandacht nodig heb van anderen om mij te laten verleiden aangezien ik aan mijzelf de nodige aandacht kan schenken. Zoals men zegt in het frans "on n'est pas mieux servi que par soi même".
Ik wens hiermee de sexshop & partners te bedanken voor de heerlijke samenwerking _O_
Wie weet zal hierna mijn volgend vriendje mij lekker diep nemen na een voorspelletje met mijn hightech speelgoed.
Vergeet niet dat een ideale vrouw een goede kookster en een lekker minnares in bed moet zijn :9

Succes gegarandeerd ^O^
Ik stel m'n fornuis beschikbaar
pi_137262590
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef Godshand het volgende:
complicate zijn ook weer weggeplukt uit het vrijgezellenbestaan... :Y
Ben je gek? Waarom zou ik mijn vrijgezellenbestaan opgeven? Denk je dat ik thuis geen fornuis heb :{w
pi_137262615
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 02:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik stel m'n fornuis beschikbaar
:o
pi_137262632
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 02:12 schreef complicate het volgende:

[..]

:o
;)
pi_137262660
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Complicate is dan ook gewoon awesome dus niet zo gek dat ze zoveel aandacht krijgt (van zowel de mannen ( :9~ ) alsook de vrouwen ( :( )) en daar heb je meteen de constante factor :P

En sowieso heb ik van de meeste mannen niet zo'n hoge pet op :P
Daarom zijt gij mijn mentor ^O^ .
pi_137262718
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef Godshand het volgende:

Maar eerlijk is eerlijk, vrijgezel zijn heeft ook zo zijn leuke kanten dus mooie hosselverhalen lees ik graag :)
Dan zal ik met veel plezier een topic starten over " vrijgezel en welzijn" *O*
  zaterdag 1 maart 2014 @ 09:59:24 #262
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_137264687
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 02:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja zo een topic moet er komen. Een topic met alle sterke en toffe verhalen over versierervaringen. Dat gaat mooie verhalen opleveren.
pi_137266699
Vanavond carnaval.
Ik spreek nooit meiden aan, ik weet niet wat ik dan moet zeggen.
Ik wil dit vanavond wel doen.
Hebben jullie tips/ normale openingszinnen?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_137266824
quote:

[..]

LOOOOOOOOOOOOOOOL

Sletje? oO<
Met mijn vriendjes liet ik mij echt gaan ~O> . Aangezien ik nu vrijgezel ben, geniet ik om regelmatig in de winkel te gaan achter mijn "batterijtjes" voor de lekkere werking van mijn op punt gestelde dildo O+. Ziezo, dat ik niet steeds aandacht nodig heb van anderen om mij te laten verleiden aangezien ik aan mijzelf de nodige aandacht kan schenken. Zoals men zegt in het frans "on n'est pas mieux servi que par soi même".

Succes gegarandeerd ^O^
Waarom zo krampachtig? Je vindt een man toch niet alleen aantrekkelijk om zijn penis? Waarom niet met een man naar bed gaan als je een smakelijk exemplaar tegenkomt?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137269431
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 02:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee de verhalen van versier pogingen door yats enzo zijn leuker :)

Jou lukt het toch wel...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_137269561
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 11:31 schreef Miniem het volgende:
Vanavond carnaval.
Ik spreek nooit meiden aan, ik weet niet wat ik dan moet zeggen.
Ik wil dit vanavond wel doen.
Hebben jullie tips/ normale openingszinnen?
Carnaval, dan is iedereen toch verkleed?

Genoeg aanknopingspunten dan toch?

"Hey roodkapje, de boze wolf al gespot? "
"Altijd van sappige sinaasappels gehouden, mag ik in je bijten? "
"Prinsesje, waar is je erwt? "

Etc, etc. Als wat ga je zelf?
  zaterdag 1 maart 2014 @ 14:35:52 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137271255
quote:

[..]

LOOOOOOOOOOOOOOOL

Sletje? oO<

Succes gegarandeerd ^O^
Soms ben ik echt jaloers op vrouwen. :@

Was het overigens niet : een zorgzame moeder, een dame aan tafel en een hoer in bed waaraan de ideale vrouw moet voldoen?
  zaterdag 1 maart 2014 @ 14:36:49 #268
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137271276
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee de verhalen van versier pogingen door yats enzo zijn leuker :)

Jou lukt het toch wel...
Ik weet niet of ik me nu vereerd moet voelen of juist niet.
pi_137274255
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Carnaval, dan is iedereen toch verkleed?

Genoeg aanknopingspunten dan toch?

"Hey roodkapje, de boze wolf al gespot? "
"Altijd van sappige sinaasappels gehouden, mag ik in je bijten? "
"Prinsesje, waar is je erwt? "

Etc, etc. Als wat ga je zelf?
:')___!
pi_137278555
Wil iemand mij helpen? :)

Ik ben 22 en heb nog nooit een vriendin gehad (of gezoend). De keren dat ik een meisje leuk vind zijn op een hand te tellen. De laatste keer dat ik verliefd werd, in 2011, heb ik een half jaar achter haar aan gelopen wat op niets uitliep. Dat was een kwelling.

Nu is er een meisje die dezelfde opleiding doet als ik. Ik zie haar echter nooit, het is dat we 8 weken in dezelfde werkgroep zaten (heb haar nummer dan ook door want er was een groepswhatsapp). Nu kwam ik haar gisteravond toevallig tegen in het openbaar vervoer wat een leuk gesprek opleverde. Ik merkte dat ik haar toch wel erg leuk vind.

Ik weet niet of ik haar nog vaak tegenkom op de opleiding. Het gebeurt ongetwijfeld, vroeg of laat, of ik moet weer met haar samenwerken ofzo. Maar dat kan maanden duren. Wat moet ik doen? Eigenlijk wil ik toch wel actie ondernemen maar ik heb wel vaker dingen gezegd tegen crushes die nog done waren dus hoe pak ik dit het beste aan? Ik heb er gewoon geen verstand van.

Ik ben ook redelijk negatief doordat ik alleen maar afwijzingen ken en meisjes mij gewoon niet leuk lijken te vinden wat betreft een date of relatie.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 18:30:50 #271
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137278766
Geen squat-TT. Tegenvaller.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_137278788
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 18:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wil iemand mij helpen? :)

Ik ben 22 en heb nog nooit een vriendin gehad (of gezoend). De keren dat ik een meisje leuk vind zijn op een hand te tellen. De laatste keer dat ik verliefd werd, in 2011, heb ik een half jaar achter haar aan gelopen wat op niets uitliep. Dat was een kwelling.

Nu is er een meisje die dezelfde opleiding doet als ik. Ik zie haar echter nooit, het is dat we 8 weken in dezelfde werkgroep zaten (heb haar nummer dan ook door want er was een groepswhatsapp). Nu kwam ik haar gisteravond toevallig tegen in het openbaar vervoer wat een leuk gesprek opleverde. Ik merkte dat ik haar toch wel erg leuk vind.

Ik weet niet of ik haar nog vaak tegenkom op de opleiding. Het gebeurt ongetwijfeld, vroeg of laat, of ik moet weer met haar samenwerken ofzo. Maar dat kan maanden duren. Wat moet ik doen? Eigenlijk wil ik toch wel actie ondernemen maar ik heb wel vaker dingen gezegd tegen crushes die nog done waren dus hoe pak ik dit het beste aan? Ik heb er gewoon geen verstand van.

Ik ben ook redelijk negatief doordat ik alleen maar afwijzingen ken en meisjes mij gewoon niet leuk lijken te vinden wat betreft een date of relatie.
Ga met haar whatsappen, toon interesse, maar niet teveel. Uiteindelijk als de gesprekken allemaal goed lopen, kun je haar op een gegeven moment mee uit vragen. Dit kan je het beste in een tijdbestek van een week doen, dus niet te snel of te langzaam.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 19:09:15 #273
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_137280060
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 18:31 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Ga met haar whatsappen, toon interesse, maar niet teveel. Uiteindelijk als de gesprekken allemaal goed lopen, kun je haar op een gegeven moment mee uit vragen. Dit kan je het beste in een tijdbestek van een week doen, dus niet te snel of te langzaam.
Precies! Nothing to lose.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_137280891
Dat zal ik maar doen dan. :) Ben vaak erg onzeker met die dingen, door het gebrek aan ervaring vooral.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_137280959
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 19:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dat zal ik maar doen dan. :) Ben vaak erg onzeker met die dingen, door het gebrek aan ervaring vooral.
Wat zijn de leeftijden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')