keep on dreamingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef Cue_ het volgende:
[quote]
Nog even en Fas, Cue_ en complicate zijn ook weer weggeplukt uit het vrijgezellenbestaan...
wordt het niet eens tijd voor jou? je wordt er ook niet jonger opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef Godshand het volgende:
Benzin aan de vrouw, yats een date...
Lente in de lucht?
Nog even en Fas, Cue_ en complicate zijn ook weer weggeplukt uit het vrijgezellenbestaan...
Alweer 2 jaar geleden van de barkruk afgetrokken door een leuke blondequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:58 schreef perro. het volgende:
[..]
wordt het niet eens tijd voor jou? je wordt er ook niet jonger op
of ben je inmiddels voorzien? een lekker zustertje wellicht?
Sinds ik op fok zit ben ik vrijgezel geworden. Tis de schuld van fok! Kan ik ergens schadevergoeding krijgen?quote:
bij danny.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds ik op fok zit ben ik vrijgezel geworden. Tis de schuld van fok! Kan ik ergens schadevergoeding krijgen?
Ik post nog mee om af en toe hier ongezouten kritiek te leveren en wat van mijn kleine hosseltruukjes mee te delen...quote:
dan zit je in het verkeerde topic.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik post nog mee om af en toe hier ongezouten kritiek te leveren en wat van mijn kleine hosseltruukjes mee te delen...
Maar eerlijk is eerlijk, vrijgezel zijn heeft ook zo zijn leuke kanten dus mooie hosselverhalen lees ik graag
Valt mee hoor, verhalen zoals die van Benzin zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef perro. het volgende:
[..]
dan zit je in het verkeerde topic.
Dat zeg je wel. Maar als je geen hosselaar/versierder bent dan verandert er weinig volgens mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, vrijgezel zijn heeft ook zo zijn leuke kanten dus mooie hosselverhalen lees ik graag
Hij heeft zeker wel een punt. Het is alleen wanneer je constant ongewild vrijgezel bent, dat het dan kan gaan knagen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zeg je wel. Maar als je geen hosselaar/versierder bent dan verandert er weinig volgens mij.
Iedereen kan leren een beetje te versieren...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zeg je wel. Maar als je geen hosselaar/versierder bent dan verandert er weinig volgens mij.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Iedereen kan leren een beetje te versieren...
Een Don Juan wordt ik ook nooit maar het is beter dan toen ik groen was....
Geen vieze he?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:34 schreef Fascination het volgende:
Ik gooi er gewoon wat grapjes in, dat doet het meestal wel goed.
Ik ken wel een leuke:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:34 schreef Fascination het volgende:
Ik gooi er gewoon wat grapjes in, dat doet het meestal wel goed.
Anale sex?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuke:
Wat is vies en lekker tegelijk?
Een frikandel speciaalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuke:
Wat is vies en lekker tegelijk?
Dates hebben zegt bij mij niet zoveel he?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef Godshand het volgende:
Benzin aan de vrouw, yats een date...
Lente in de lucht?
Hoe ging de date vandaag dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dates hebben zegt bij mij niet zoveel he?Ik heb ze niet vaak, maar het is niet dat ik ze nooit heb.
Het kwam niet echt uit....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha hij was welkom toen in Rotterdam
Nou ja, wat is vroeg? Had je verwacht dat ik meteen zou blijven pitten? Dat is me in mijn hele leven nog niet gebeurt, en vandaag is geen uitzondering.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe ging de date vandaag dan?
Je bent wel vroeg terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |