mijn overbuurman kan ook 150k gereden hebben, toch kan ie niet inparkeren zonder bij mij de stoep op te rijdenquote:
TS heeft (verplicht) antwoord gegeven op vragen die hem gesteld zijn in het kader van een controlebevoegdheid.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:48 schreef Life2.0 het volgende:
Is TS überhaupt de cautie gegeven, dat je zo veel waarde hecht aan zijn verklaring?
Klopt maar je kunt denk wel aannemen iemand die 5000 km rijd minder gevoel heeft voor het verkeer dan iemand die 150k heeft gereden, lijkt mij .quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mijn overbuurman kan ook 150k gereden hebben, toch kan ie niet inparkeren zonder bij mij de stoep op te rijden
in hoeverre het aantal gereden km dus een maatstaf zou zijn voor behendigheid, ik weet het niet
Jou naam doet je eer aan, hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
TS heeft (verplicht) antwoord gegeven op vragen die hem gesteld zijn in het kader van een controlebevoegdheid.
De cautie komt pas om de hoek kijken i.g.v. opsporingsbevoegdheden.
En verder ben je gewoon, zoals gewoonlijk, een irritante troll.
kun je doen, maar dat blijft een kneuzige aannamequote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:39 schreef tilly013 het volgende:
[..]
Klopt maar je kunt denk wel aannemen iemand die 5000 km rijd minder gevoel heeft voor het verkeer dan iemand die 150k heeft gereden, lijkt mij .
dan kun je onmogelijk ts vervolgen volgens de wvwquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
TS heeft (verplicht) antwoord gegeven op vragen die hem gesteld zijn in het kader van een controlebevoegdheid.
Dat is nogal een aanname.... maar wie rijdt er hier dan 5.000 km per jaar?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:39 schreef tilly013 het volgende:
[..]
Klopt maar je kunt denk wel aannemen iemand die 5000 km rijd minder gevoel heeft voor het verkeer dan iemand die 150k heeft gereden, lijkt mij .
Niet ?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:41 schreef Life2.0 het volgende:
Dan kun je TS onmogelijk vervolgen volgens de WVW.
Domme trollhomo.
bewijzen van spreken tochquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nogal een aanname.... maar wie rijdt er hier dan 5.000 km per jaar?
Da's een (mogelijk) gevolg.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
je hebt het antwoord al gegeven hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's een (mogelijk) gevolg.
Ik vroeg om een reden, dan wel oorzaak. (sleutelwoord: 'waarom')
Oftewel; een schoolvoorbeeld van een antwoord op een ongestelde vraag.
Welke van de stemmen in je hoofd heeft je wijsgemaakt dat een vraag hetzelfde is als toestemming ?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef Life2.0 het volgende:
Hoezo, voel je je zo onzeker zonder mijn toestemming?
ik rij fantastisch, denk dat ik ga soliciteren voor een baan als chaffeur van poetin ofzoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je doet dus maar wat aannames als vergelijking voor je eigen fantastische rijvaardigheid?
dat stemmetje van die jochie die aan mijn broek trok en vroeg of ik papa was, jijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Welke van de stemmen in je hoofd heeft je wijsgemaakt dat een vraag hetzelfde is als toestemming ?
Ben jij Bent u zó'n ouwe lul ?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:24 schreef Life2.0 het volgende:
Dat stemmetje van dat jochie dat aan mijn broek trok en vroeg of ik papa was; jij
jaja, net als die helden die beweren dat ze met 6 bier op beter rijden dan nuchterquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:18 schreef tilly013 het volgende:
[..]
geloof me de wereld zou beter worden met mij achter het stuur van een auto dan met jou. Merk nu dus ook dat hier weinig mensen zitten die blowen.. en zich daardoor niet kunnen inbeelden dat een blower beter rijd met een stickie op dan zonder maar goed
In de wet staat dat het verboden is om onder invloed van een stof een voertuig te besturen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Als een paar bier drink en blaas een P is er niets aan de hand, doch ben ik onder invloed. Ik mag weer verder rijden.
Als 10 bier drink en sterke drank en ik blaas een A of F, krijg ik een bloedcontrole en kom ik er vanaf met een boete in de meeste gevallen, of alcohol cursus.
Als er echter een vermoeden is van drugsgebruik, in dit geval een wietlucht en een gedoofde peuk in de asbak is het vermoeden van de agent al voldoende om de CBR in te schakelen. Niks meeting of en hoe erg in onder invloed ben.
Vervolgens het onderzoek van CBR. Als ik dagelijks alcohol drink is er niets aan de hand zolang ik niet (meer) drink als ik moet rijden.
Echter in het geval van drugs, moet je een urine check doen en gesprek met een psychiater. Als blijkt dat je regelmatig drugs gebruikt, mag je nooit meer rijden.
Het is meten met 2 maten en de bewijsvoering klopt gewoon niet.
Kijk nu komt de aap uit de mouw. Als je al eens eerder zo dom bent geweest om een lema te krijgen dan snap ik wel dat de politie niet zo begripvol was naar jou toe.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef tilly013 het volgende:
nee klopt ook, heb 1 x een lema cursus gehad voor drank.. maarja was alleen nieuwschierig over het onderzoek omdat ik over het algemeen best wel van un biertje hou.. niet dat ik daar ga zitten en zeggen ze ja alles is in orde maar we verdenken je van alcohol misbruik en dat ik daardoor een rij ontzegging krijg ..
Door te liegen? Lijkt me niet. Gewoon niet die rotzooi in je auto hebben en al helemaal niet in je asbak (wat waarschijnlijk ook betekent dat er in je auto geblowt wordt?).quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:45 schreef tilly013 het volgende:
ja idd ik had het slimmer kunnen aanpakken..op dat moment had ik niet verwacht dat het zo zou lopen... van 1 hijs werd ik niet eens meer stoned..maar goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |