quote:Arnhem meet:
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:10 schreef muhahaha het volgende:
Kwestie van tijd voordat faxie's worst op de grill gaat.
Sws.quote:
Ik doe altijd meets in Leiden, anders durf ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga maar naar The Stairway dan.
Jaja grappig. Heb daar niet echt zin in nu.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:10 schreef muhahaha het volgende:
Kwestie van tijd voordat faxie's worst op de grill gaat.
Kusje erop?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja grappig. Heb daar niet echt zin in nu.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja grappig. Heb daar niet echt zin in nu.
Snel naar de sportschool dan, voor een badwaardig lichaam. Als ik er nu inspring vliegt alle knoflooksaus eruit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:
Ik ga met Feer in bad.Nee, je kan dit niet afwijzen, Feer.
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:
Ik ga met Feer in bad.Nee, je kan dit niet afwijzen, Feer.
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Snel naar de sportschool dan, voor een badwaardig lichaam. Als ik er nu inspring vliegt alle knoflooksaus eruit.Ik hou van je zoals je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Snel naar de sportschool dan, voor een badwaardig lichaam. Als ik er nu inspring vliegt alle knoflooksaus eruit.je moet je doos ook even uit laten lekken na de daad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Onderwerp volgen of anders je mond houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:17 schreef perro. het volgende:
[..]
je moet je doos ook even uit laten lekken na de daad.
Veel plezierquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan ga ik op vakantie
komt goed, halverwege de vakantie vermoord ik mn zus en ga even met een bootje een stukje van de kust om dr lijk te dumpenquote:
dexterstyle.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
komt goed, halverwege de vakantie vermoord ik mn zus en ga even met een bootje een stukje van de kust om dr lijk te dumpen
Ondankbaar krengquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
komt goed, halverwege de vakantie vermoord ik mn zus en ga even met een bootje een stukje van de kust om dr lijk te dumpen
Goedenavond!!quote:
Dexterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:38 schreef perro. het volgende:
[..]
dexter is de bay harbor butcher, niet joran.
vrouwen mogen geen bier drinkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goedenavond!!
Heb ik verdomme meer dan genoeg bier in huis vergeet ik het koud te zetten
Het is nog steeds niet zeker of ik wel een vrouw benquote:
oh ik dacht dat je al met veel fokkers geneukt hadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet zeker of ik wel een vrouw ben
ik heb je tieten gezien. en je flamoes. zelfs je badjas. dus ik denk het wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet zeker of ik wel een vrouw ben
Wederom bewijs dat mannen niet moeten denkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je al met veel fokkers geneukt had
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:59 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb je tieten gezien. en je flamoes. zelfs je badjas. dus ik denk het wel.
mag ik dan de eerste zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wederom bewijs dat mannen niet moeten denken
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mag ik dan de eerste zijn
maakt niet uit of je stiekem een man bent![]()
Zo erg dat het niet is geluktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:02 schreef perro. het volgende:
[..]
zo wilde jij me in jouw bed lokken heh.
uhh. daar moet ik eens even over nadenken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo erg dat het niet is gelukt![]()
Wat kan ik doen om wel succesvol te zijn?![]()
Zulks een afwijzingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:04 schreef perro. het volgende:
[..]
uhh. daar moet ik eens even over nadenken.
Je bent ook helemaal niet subtiel he? Geweldigquote:
Hier voor de deur staat een boom al vol in bloei!!quote:
Vrolijke vogeltjes 's en zoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier voor de deur staat een boom al vol in bloei!!
Door het zien van die boom kreeg ik ook zin in alle typische zomerdingen
Krolse Julesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrolijke vogeltjes 's en zo
Geen idee hoe het hier is, kan ik ook niet zien nu want ik ben net thuis
oh je haat mij dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent ook helemaal niet subtiel he? Geweldig![]()
Ja, maar jou niet
Nee hoorquote:
Kat lenen?quote:
Pizzaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, ik twijfel
- pizza
- döner
- friet
...
Dan hoort het voor vandaag al niet eens op het lijstje te staanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar ik heb gisteren ook al pizza gehad
Nee
Jawel, want ik heb al een paar biertjes opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hoort het voor vandaag al niet eens op het lijstje te staan
32 cmquote:
Uhm op beide sites?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:20 schreef perro. het volgende:
thuisbezorgd bij dominos ligt eruit hier.
nu moet ik de deur uit om te gaan pinnen.
Ik ben nog steeds verrast dat jij bier drinktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb al een paar biertjes opEn daar pizza bij is
Hier in het dorp kan ik via thuisbezorgd.nl en via de site van dominos zelf bestellen en betalenquote:
Wacht.. Wat?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verrast dat jij bier drinkt
Ja door nichtje van Engel ofzo drinkt hij eindelijk bierquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verrast dat jij bier drinkt
Ik mis iets geloof ik..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja door nichtje van Engel ofzo drinkt hij eindelijk bier
Jij mist zoveelquote:
dominos online geen ideal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier in het dorp kan ik via thuisbezorgd.nl en via de site van dominos zelf bestellen en betalen
Wel want ik bestel ook altijd via dominos onlinequote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mist zoveel![]()
Is al maanden zo
quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mist zoveel![]()
Is al maanden zo
Lach niet, jij mist ook meer dan genoeg jongemanquote:
Boobz are powerfulquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vreemde invloed heeft dat nichtje op je gehad dan
I know.. Ik zit te bedenken om Spaans te gaan leren.. FMLquote:
You're pussywhipped my dearquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I know.. Ik zit te bedenken om Spaans te gaan leren.. FML
Mwoah, valt wel mee tochquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vreemde invloed heeft dat nichtje op je gehad dan
So truequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lach niet, jij mist ook meer dan genoeg jongeman
Ik keek ergens anders naarquote:
Ze had een cameltoe?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoah, valt wel mee toch
[..]
So true
[..]
Ik keek ergens anders naar
Jawohlquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das een stapje erger, of niet?
Geen idee, te lang geleden ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En Engel heeft je niet gesnapt?
Crapquote:
Whehe, true, truequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, te lang geleden ook.
Sowieso kijk ik waar ik wil kijken
Ga naar de kroeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil een gezellige avond vanavond
Misschienquote:
Ik ga VI kijken! Biertje erbijquote:
Ik heb mezelf helemaal opgemeten voor het wetsuit, en ik voldoe voor 95% aan de opgegeven afmetingen. Maar toch is het nog afwachten...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:56 schreef muhahaha het volgende:
Waarom luister ik nooit naar mezelf. 'nah, opmeten hoeft niet'.
Het past niet.
Kan ik weer terug om te ruilen.
Goh, het zal eens niet (dat je VI kijkt)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga VI kijken! Biertje erbij
Wat past niet ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:56 schreef muhahaha het volgende:
Waarom luister ik nooit naar mezelf. 'nah, opmeten hoeft niet'.
Het past niet.
Kan ik weer terug om te ruilen.
harde struggels meid. Heb met je te doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef Myraela het volgende:
Eten staat klaar, wacht tot twi terug is van zijn vrijmibo. /huisvrouw.
Kruis zit te strakquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goh, het zal eens niet (dat je VI kijkt)
[..]
Wat past niet ?
Zondag de klassieker!! Natuurlijk moet ik dan nu VI kijkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goh, het zal eens niet (dat je VI kijkt)
[..]
Wat past niet ?
Het is van half 9 tot laat. 3 afleveringen achter elkaar geloof ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat ! Althans deels. Want een stukje van everybody dance now kijken met S.
Ik niet snap.quote:
Ik niet snap.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zondag de klassieker!! Natuurlijk moet ik dan nu VI kijken
Dat weet ik. Ik kijk vaker top gearquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is van half 9 tot laat. 3 afleveringen achter elkaar geloof ik
[..]
Ik niet snap.
[..]
Ik niet snap.
Ik wist niet dat het zo vaak wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik kijk vaker top gear
Oh dat is niet erg handigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rolgordijn, had de 80cm gepakt ipv de 60cm.
Y. zn breakdanceleraar doet meequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat ! Althans deels. Want een stukje van everybody dance now kijken met S.
Het is de breedte en ik ben daar niet handig inquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is niet erg handig
Je kan 'm ook inkorten
Dat is cool. Ook al de eerste aflevering?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Y. zn breakdanceleraar doet mee
Als het goed is wel, hij werd van de week ook besproken bij RTL late night, en hij zit in de promofilmpjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is cool. Ook al de eerste aflevering?
Ik vind er niet zo veel aan. Tis dat S. Op mag blijven om een deel te kijken
Pak een zaag en een schaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is de breedte en ik ben daar niet handig in
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ik je komen helpen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ghehequote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en dan ligt het ophangsysteem eraf.
Dat wordt standaard al los geleverdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en dan ligt het ophangsysteem eraf.
Hoor ik een meet aankomen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Trouwens, ik heb eindelijk ook een lamp voor in de keuken![]()
Geen ideequote:
Kom je morgen?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe
Trouwens, ik heb eindelijk ook een lamp voor in de keuken![]()
Hm leek alsof het vast zat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wordt standaard al los geleverd
Vorige keer lukte dat ook tochquote:
Is meestal niet zo volgens mijquote:
Ja daaromquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorige keer lukte dat ook toch
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga VI kijken! Biertje erbij
Zal morgen eens kijken alhoewel ruilen toch wel de voorkeur heeft aangezien ik toch die kant op moet voor het toetsenbord want daar kan ik echt helemaal niks mee.quote:
Wut? Verkoopt een pc zaak ook al rolgordijnen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal morgen eens kijken alhoewel ruilen toch wel de voorkeur heeft aangezien ik toch die kant op moet voor het toetsenbord want daar kan ik echt helemaal niks mee.
Momentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Meestal staat het op de verpakking of je het kan inkorten
Nee, ik was eerst langs de mediamarkt en daarna naar de ikea gegaan in Eindhoven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Verkoopt een pc zaak ook al rolgordijnen?
Ooh vandaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moment
[..]
Nee, ik was eerst langs de mediamarkt en daarna naar de ikea gegaan in Eindhoven.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik spring morgen bij C_M in de auto.
Uiteraardquote:
Haha, Johan Boskamp is sowieso een geweldige kerel, een man waarmee je letterlijk kan lullen over voetbal maar hij is ook nog geïnteresseerd in de tweede wereld oorlog !quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Grmbl ik vind die gast die er nu bij zit dus helemaal niets, ik had liever gehad dat de klassieker werd besproken met Jan Boskamp
En wat een held die van Gaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Grmbl ik vind die gast die er nu bij zit dus helemaal niets, ik had liever gehad dat de klassieker werd besproken met Jan Boskamp
Ik vind dat wel zo'n kwalbakquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En wat een held die van Gaal.
Gewoon een persconferentie over zichzelf....![]()
Ik geniet ook altijd wel als ze Hansie Hansie weer eens over de zeik aan het helpen zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Haha, Johan Boskamp is sowieso een geweldige kerel, een man waarmee je letterlijk kan lullen over voetbal maar hij is ook nog geïnteresseerd in de tweede wereld oorlog !
1: Ik vond dat eerst ook, maar nu doet hij de zaken express om de media wat te treiteren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat wel zo'n kwalbak
[..]
Ik geniet ook altijd wel als ze Hansie Hansie weer eens over de zeik aan het helpen zijn
Nah, ik blijf het een kwalbak vindenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ik vond dat eerst ook, maar nu doet hij de zaken express om de media wat te treiteren.
Ik hou daar wel van. Ik bedoel wees eerlijk, Van Gaal kan ook echt niets goed doen volgens de media he.
2: Haha, ja inderdaad.
Al heb ik wel ernstig het gevoel dat dat wel wat geacteerd is.
Lekker dingquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Vorige week mocht ik geen VI kijken van scharrel
Maar maar maar VIquote:
1: Ach, die arrogantie is ook een soort masker he. Dat moet je wel hebben als vrijwel de gehele media tegen je is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah, ik blijf het een kwalbak vinden![]()
Van Gaal is een goede trainer maar ook veel te vol van zichzelf, zo jammer!
Afgelopen maandag had ik ook wel ff het idee dat Hansie Hansie weg zou lopen
Maar de media is tegen hem door die arrogantie natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ach, die arrogantie is ook een soort masker he. Dat moet je wel hebben als vrijwel de gehele media tegen je is.
2: Haha, inderdaad...
Met zijn jasje..
1: Dat is zo inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar de media is tegen hem door die arrogantie natuurlijk.
Hans en zijn jasje, epic
zap naar een willekeurige zender en je ziet iets leukers.quote:
Voetbal > seks!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
zap naar een willekeurige zender en je ziet iets leukers.
Of vermaak je met je scharrel.
Dan stoppen met huilen als Y. zorgt dat je gewoon VI kunt kijken.quote:
Die regel heb je al eens verbroken... Het is een neerwaarts spiraal..quote:
De vrijdag was het kind wegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan stoppen met huilen als Y. zorgt dat je gewoon VI kunt kijken.
Gewoon 2 wedstrijden in 1 bezoekje hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die regel heb je al eens verbroken... Het is een neerwaarts spiraal..
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vrijdag was het kind weg
[..]
Gewoon 2 wedstrijden in 1 bezoekje he![]()
Heb wel zitten volgen op mn VI-app
quote:
quote:
quote:
Tijd voor elektroshocktherapie.quote:
Gemakkelijker dan je denktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef theunderdog het volgende:
Hoe combineer je trouwens seks, BBQ en knoflooksaus?
Want?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tijd voor elektroshocktherapie.
Vertel !quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gemakkelijker dan je denkt
[..]
Want?
Neuken terwijl je wacht tot je hamburger gaar is en knoflooksaus als glijmiddel gebruikenquote:
En de hamburger eet je gewoon op tijdens de daad?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuken terwijl je wacht tot je hamburger gaar is en knoflooksaus als glijmiddel gebruiken
Gerustquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En de hamburger eet je gewoon op tijdens de daad?
quote:
Ik moest toch iets verzinnen!quote:
Ik laat me gewoon likken als ik het vleesch omdraai en in mijn andere hand een biertje drink.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef theunderdog het volgende:
Hoe combineer je trouwens seks, BBQ en knoflooksaus?
Skills, jij hebt zequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon likken als ik het vleesch omdraai en in mijn andere hand een biertje drink.
Ah, soort quasi femdom idee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon likken als ik het vleesch omdraai en in mijn andere hand een biertje drink.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar staat de laptop al zodat er geFOK!t kan wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon de bbq op haar rug zetten natuurlijk.
FOK!ken doe je maar op een andere meet, 1 van JNG bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar staat de laptop al zodat er geFOK!t kan worden
WHAHAHAquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
FOK!ken doe je maar op een andere meet, 1 van JNG bijvoorbeeld.
Die foto is gewoon uit de verkeerde hoek genomen want hij heeft verder een lekker lichaamquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Help mij even!!
Kan zijn dat mijn begrijpend lezen skills achteruit zijn gegaan maar volgens mij wordt er net geroepen dat ik jaloers ben op een paar mannentieten in het kpd herentopic
Dat sowieso!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die foto is gewoon uit de verkeerde hoek genomen want hij heeft verder een lekker lichaam
Ik heb nog geen bbq meet georganiseerd. Dus geen idee?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja? Ik heb weer liggen slapen op een meet?![]()
Weer?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja? Ik heb weer liggen slapen op een meet?![]()
Er zijn wel meer dingen die daar ontbreken :wink wink:quote:
+1!quote:
Gelukkig geen aarsen meer.quote:
+1!!!quote:
Wanneer post jij je penis weer, of was dat eenmalig?quote:
Heb ik wat gemist.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:29 schreef Fascination het volgende:
Wanneer post jij je penis weer, of was dat eenmalig?
Wanneer ga jij uit de kast komen?quote:
Jij had Vin zn pener willen zien?quote:
Ik zit niet in een kast.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer ga jij uit de kast komen?
Het is toch een beetje als pissen bij een urinoir; onwillekeurig wil je toch constateren dat die van jou dikker/langer is dan van je buurman.quote:
Je vergeet lachen erbij te vermelden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is toch een beetje als pissen bij een urinoir; onwillekeurig wil je toch constateren dat die van jou dikker/langer is dan van je buurman.
Dan pas je het urinoir regelement niet toe.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is toch een beetje als pissen bij een urinoir; onwillekeurig wil je toch constateren dat die van jou dikker/langer is dan van je buurman.
Zo jammer dat er niet zoiets in het vrouwentoilet is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur een foto en ik kan je het antwoord op die vraag gevenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet dat ik jou geen plezier met foto's van stijve pikken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Stuur een foto en ik kan je het antwoord op die vraag geven
Die tijd is geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer post jij je penis weer, of was dat eenmalig?
En dat is?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef muhahaha het volgende:
Dan pas je het urinoir regelement niet toe.
Klopt!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet dat ik jou geen plezier met foto's van stijve pikken.
Boobs.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo jammer dat er niet zoiets in het vrouwentoilet is.
Voeten, aars?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
Ik vind dat het lelijkste aan een mannenlichaam
Voor tieten dan? Welke de stevigste/mooiste zijn? Man wat ik zou ik dan graag de hele dag in het vrouwentoilet bivakkeren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef Fascination het volgende:
Zo jammer dat er niet zoiets in het vrouwentoilet is.
Klopt de nummer 3 en 2quote:
Geef even door welk toilet je dan zit, zorg ik dat ik daar ook benquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor tieten dan? Welke de stevigste/mooiste zijn? Man wat ik zou ik dan graag de hele dag in het vrouwentoilet bivakkeren.Nou ja, behalve in het bejaardentehuis en bij de lokale buurtbingo natuurlijk.
Ik probeer altijd een urinoir te kiezen waardoor een volgende er niet aan ontkomt naast een ander te gaan staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:34 schreef muhahaha het volgende:
Minimaal 1 lege urinoir naast je en altijd voor je blijven kijken als dat echt niet lukt.
Jij gaat wel heel ver om te beoordelen of antwoord te geven op die langer/dikker vraag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Geef even door welk toilet je dan zit, zorg ik dat ik daar ook ben
Dan heb ik slecht nieuws voor je. Nouja slecht, slecht is het niet. Meer levensveranderend.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer altijd een urinoir te kiezen waardoor een volgende er niet aan ontkomt naast een ander te gaan staan.
Nee, ik wil gewoon betast worden door jouquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat wel heel ver om te beoordelen of antwoord te geven op die langer/dikker vraag.
WOWW!1111quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon betast worden door jou
En terecht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, ik wil gewoon betast worden door jou
Too forward?quote:
Duidelijk, which is good.quote:
Duidelijkheid FTW!quote:
Slow but hard pleasequote:
quote:
Daaromquote:
quote:
Bij wcseks denk ik aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ook nog
Maar bij wcseks denk ik aan vluggertjes
Vrijdag geilheid!quote:
Soms is de nood hoogquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij wcseks denk ik aanOH HELL NO!
geld?quote:
quote:
Nee, gewoon neequote:
Neuh, daar heb ik meer dan genoeg van. Je lichaam natuurlijk.quote:
Als je een punani hebt, ben je van harte welkom.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, daar heb ik meer dan genoeg van. Je lichaam natuurlijk.
Hoiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je een punani hebt, ben je van harte welkom.
Ik ben er getrouwd met een, telt dat ook? Dan kijk ik wel toe, en doe stiekem een beetje mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
Als je een punani hebt, ben je van harte welkom.
Jij bent toch niet van de vrouwenliefde?quote:
WHAHAHAHAquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent toch niet van de vrouwenliefde?
Ze is idd meer van de porno.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:48 schreef Fascination het volgende:
Jij bent toch niet van de vrouwenliefde?
Wat is dezenquote:
Ik dacht dat het wel bekend was dat ik niet vies ben van een beetje vrouwenliefdequote:
Dat is zij ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt op Donna van 70's show
Een beetjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel bekend was dat ik niet vies ben van een beetje vrouwenliefde
Ghehequote:
Is het ook..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt op Donna van 70's show
Wissik nie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel bekend was dat ik niet vies ben van een beetje vrouwenliefde
Keihard scharen enzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrouwen kunnen ook aan keiharde porno doen hoor
Bij dezenquote:
Dat komt ook naar voren in m'n biwijfjes-essay dat ik nu aan het schrijven ben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij dezen![]()
Ik zal nooit echt volledig zonder piemel kunnen maar een vrouw op zijn tijd
Vertel eens meer over die essay?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat komt ook naar voren in m'n biwijfjes-essay dat ik nu aan het schrijven ben.
Ik heb een voorproefje:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel eens meer over die essay?
quote:Onder de groep mensvrouwen bestaat een niet geringe subgroep bekend onder de wetenschappelijke naam ‘biwijfjes’. Deze in essentie homogene groep berokkent aanzienlijke schade aan een andere subgroep binnen de mensvrouwen; de lesbovrouwen, vandaar dit wetenschappelijke stuk om eerstgenoemde groep nader te analyseren en te herkennen.
Verhalen zijn wel jouw ding?quote:
Ja, dat werk ik nog nader uit.quote:
Soms maar nu ben ik gewoon nieuwsgierig naar het hoe, wat en waarom van de essayquote:
Hmm hmmquote:
Ik zie dat de term 'essay' met enige ironie moet worden gelezen.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat de term 'essay' met enige ironie moet worden gelezen.
Heeft ongetwijfeld te maken met mijn cynische wereldblik.quote:
Wij krijgen dit nog te lezen of hou je het verder privéquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat werk ik nog nader uit.
Ik zal het tzt wel plaatsen hier.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij krijgen dit nog te lezen of hou je het verder privé
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal het tzt wel plaatsen hier.
Nee want GvE is niet van de vrouwenliefdequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef Fascination het volgende:
Huppelmuts, zou je GvE's taco eten?
Hypothetisch goftedomme!11quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want GvE is niet van de vrouwenliefde
Oh hypothetisch !!quote:
Wat let jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:20 schreef DaMook het volgende:
Ik wil gaan skiën. Dat deed ik vroeger als jongetje tijdens carnaval en nu ik al die verklede mensen langs zie lopen wil ik vluchten
.
Geld en werkquote:
Nou inderdaadquote:
Wat is deze?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef Fascination het volgende:
Huppelmuts, zou je GvE's taco eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |