Ja, luister je me af ofzo? Godver toch maar zo'n blackphone bestellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:13 schreef goed_volk het volgende:
Dus je belde E-On en die zeiden dat je een topic op FOK! moest openen?
Dit is in ieder geval een stuk goedkoper en snellerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:13 schreef goed_volk het volgende:
Dus je belde E-On en die zeiden dat je een topic op FOK! moest openen?
3 weken zal wel een normale tijd zijn dat zo'n computer erover doet om het uit te rekenen tegenwoordig idd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:31 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kreeg 'm drie weken na de verhuizing, bij Essent dan
Mooi, dat is morgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:25 schreef hottentot het volgende:
Even voor je gekeken TS.
Je krijgt 450,- terug. Aangezien het nu Vrijdag is zitten we al aan het bier, volgende maand versturen we je brief nog wel een keer.
En overmorgen, en komende donderdag en.. en..quote:
Maakt niet uit, 450 is iig lekker, rekende op 300, dus we gaan dit weekend alvast even een hotelletje pakken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
En overmorgen, en komende donderdag en.. en..
Kijk, goed bezigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Maakt niet uit, 450 is iig lekker, rekende op 300, dus we gaan dit weekend alvast even een hotelletje pakken.
Geen 'gratis' iPad?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kijk, goed bezig
Blij dat we je zo tot dienst kunnen zijn. Als goede klant wil ik je graag nog deze fantastische aanbieding doen: 45% fantastische korting als je tekent voor 45 fantastische jaren bij ons.
TS kan natuurlijk zoals het hoort de fantastische korting laten vervallen, en krijgt dan 45 fantastische jaren lang elke kerst een fantastische iPad van ons.quote:
Bij Ziggo krijgen we ook al zo'n kansloos kado, Galaxy Tab ofzo, man man, hele huis ligt vol tabs, alles gaat op MP.quote:
Ik 'krijg' nooit wat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Bij Ziggo krijgen we ook al zo'n kansloos kado, Galaxy Tab ofzo, man man, hele huis ligt vol tabs, alles gaat op MP.
Op de dag van vertrek foto's maken van alle meterstanden. Het liefst met een krant van die dag in beeld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:08 schreef JDx het volgende:
Ik heb 18 februari mijn meterstanden doorgegeven, nou gaan we binnenkort verhuizen en hangt het eigenlijk een beetje af van de jaarafrekening of we bij E.ON blijven of overstappen.
Hoe snel krijg je meestal de jaarafrekening in de bus? Ik kan het van vorig jaar niet meer herinneren, maar toen was er ook iets fout gegaan dus duurde het 2 maanden ofzo.
Vorig jaar overgestapt van Essent naar E.ON, kreeg in de 10e maand 275 euro gestort en ben goedkoper uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:34 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik 'krijg' nooit wat.
Komt waarschijnlijk omdat ik nooit overstap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |