Ja.quote:
nice broh! nu je t zegt .. ik zag 1x vlug een post voorbij komen in de ment waarin ik die url in sig zagquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja.
Maar man, wat heb ik genoten zeg van Jason's verjaardag. Was echt leuk en af en toe ook best emotioneel.
uit eten vids, die waren echt feelsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ja mooi ook hoe blij hij was met die lightsaber en die lifting belt.
en "enjoy the meat"
Ik vermoed dat je geen aids heb maar Hiv.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:32 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ait zal wel beter zijn na 2 dagen hoop ik zijn geen steken ofzo alleen bij het zitten voel ik het en als ik de trap op moet lopen
wat is het ergste wat ik kan hebben ?
Die moet ik nog zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
uit eten vids, die waren echt feels
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
goddamn ment feels www.enjoythement.com mantears
Vriend, hij pakt je zusjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
situation heeft wel een oude kop gekregen, zeg
but he always skips legdayquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, hij pakt je zusje
[ afbeelding ]
lol ranzigquote:
lol, dat was geen amerikaans gipswandje, maar puur steen, whahahhaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet nog steeds lachen wanneer ik denk aan toen the Situation zijn hoofd in de muur drukte.
Hahahaha ja, wat een mongool.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, dat was geen amerikaans gipswandje, maar puur steen, whahahha
Blijf lachenquote:
looolquote:
DM danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:28 schreef Dimachaerus het volgende:
gebruikt iemand hier snapchat
ik heb nog wel wat usernames voor geile stories
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |