Ik ga zo vleesch eeten in de zon.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:43 schreef H1N1 het volgende:
Tering, wat gaan die laatste uren langzaam zeg. Gaan er nog mensen naar de dancing vanavond?
Mirrinquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ter illustratie. Ik en mijn BBQ.![]()
[ afbeelding ]
Zodra m´n schroefjes weer vastzitten ga ik weer naar de dancing, dus niet vanavond. En ik drink geen bier, alleen water en proteine shakes. Banaan smaak, trouwens.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:48 schreef H1N1 het volgende:
Snakey, Carbonkel vraag: gaan jullie nog weleens naar de dancing? Of zuipen iig?
Swingersfeesten met poppers coke en Gquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:48 schreef H1N1 het volgende:
Snakey, Carbonkel vraag: gaan jullie nog weleens naar de dancing? Of zuipen iig?
Beenham?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm zon wife swap voor diensten is wel handig idd
RaymondK volgende zomerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ter illustratie. Ik en mijn BBQ.![]()
[ afbeelding ]
hahahha kk ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:08 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm zon wife swap voor diensten is wel handig idd
Gwn deloaden en doortrainenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:41 schreef Rozzje het volgende:
Ik heb last van mn knie maar het is niks ergs zal ik maandag rust nemen of gewoon weer trainen
Ik heb lichte pijn als ik ga zitten of de trap op loop alleen met mn linker knie
Beenham, gvd raap me opquote:
Ait zal wel beter zijn na 2 dagen hoop ik zijn geen steken ofzo alleen bij het zitten voel ik het en als ik de trap op moet lopenquote:
Robben had m gewoon moeten maken had genoeg tijd en met zn linksquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:33 schreef seto het volgende:
snakey je bent echt een landverrader dat je steeds in spanje zit
ben je Wk 2010 alweer vergeten ofzo
Voetbal kijke is echt voor schutquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:33 schreef seto het volgende:
Toen was ik uiteraard voor Spanje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:33 schreef seto het volgende:
tapi mofo hassanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voetbal kijke is echt voor schut
Ben je tokkie ofzo
Dat heb ik ook laatste tijd omdat ik zoveel probeer te eten savonds en dan kan ik in de avond niet slapenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef dreamerbulk het volgende:
ik had gisteren voor het slapen echt veel gegeten, resultaat.. van 0:30 tot 6:00 wakker geweest
ehahahaquote:
ja ik had zo'n 3000 kcal weggeslagen in een uur tijd voordat ik naar bed ging lolquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook laatste tijd omdat ik zoveel probeer te eten savonds en dan kan ik in de avond niet slapen
Ik heb een pot serious mass gekocht. Als je het afweegt ipv de scoop te gebruiken kun je het beter goed afwegen, en niet in 1x zo´n 2400kcal achterover slaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja ik had zo'n 3000 kcal weggeslagen in een uur tijd voordat ik naar bed ging lol
damn 2400 kcal in een shake ...dat vind je maag ff niet leuk neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een pot serieus mass gekocht. Als je het afweegt ipv de scoop te gebruiken kun je het beter goed afwegen, en niet in 1x zo´n 2400kcal achterover slaan.![]()
Ik heb proefondervindelijk uitgevonden dat je dan een beetje misselijk bent voor een paar uur.
Voelde je je toen echt een sick kunt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja ik had zo'n 3000 kcal weggeslagen in een uur tijd voordat ik naar bed ging lol
SIKKANTquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Voelde je je toen echt een sick kunt?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een been voor hem ergens in de kast.
HOHOHOOHHOquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
( . Y . ) absolutely disgusteningly sickening ( . Y . )
hahahahaha goeie redirect eraan vastquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
goddamn ment feels www.enjoythement.com mantears
15 euro yoloquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahahahaha goeie redirect eraan vast
Dat hairline thoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |