Heb nog steeds 211k en dat gaat vrij aardig ja.quote:
Dus ik kan/moet weer naar twee wapens toe?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn monk build (Let niet op de gear, ben hem momenteel nog aan het levelen
Dat de gear nogal kut wasquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:40 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dus ik kan/moet weer naar twee wapens toe?En geen idee wat er mis moet zijn met je gear
.
Dat je je gear kut vond snapte ik, maar volgens mij is mijn gear (waar ik toch moeite in gestoken had) nog vele malen kutterquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat de gear nogal kut was(inmiddels is t al wat geupgrade, kan nu torment 2 aan, toen nog net master)
Vind zelf 2 hands wel fijn
Heb m'n monk ook weer uit het stof getrokken, vond redelijk snel al een toffe Daibo met een +13% op Sweeping Wind... dus Sweeping Wind maar neergezet als primary attack en de rest daarop aangepast. erg leukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:53 schreef Holyme het volgende:
Ik gebruik nu ook een 2h op m'n monkNet eindelijk wat +dmg gear gevonden, bleef maar toughness krijgen, leuk maar m'n dmg bleef best wel achter
Wel wat gear met +dmg op specifieke skills, ik vind het echt een stuk leuker nou dat je je build meer kan aanpassen op je gear
Dacht dat ik wiz of misschien DH als eerste zou gaan lvlen in RoS, maar monk bevalt me ook weer goed.
Ik heb nog wel iets anders voor je dat je met twee handen moet vastpakken....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:53 schreef Holyme het volgende:
Ik gebruik nu ook een 2h op m'n monkNet eindelijk wat +dmg gear gevonden, bleef maar toughness krijgen, leuk maar m'n dmg bleef best wel achter
Wel wat gear met +dmg op specifieke skills, ik vind het echt een stuk leuker nou dat je je build meer kan aanpassen op je gear
Dacht dat ik wiz of misschien DH als eerste zou gaan lvlen in RoS, maar monk bevalt me ook weer goed.
Oh gawd...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets anders voor je dat je met twee handen moet vastpakken....
[ afbeelding ]
Te kansloos.....![]()
Ik heb nou een build met SW en Seven-Sided Strike, ook gekozen door +dmg gear voor die 2, bevalt hier ook primaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb m'n monk ook weer uit het stof getrokken, vond redelijk snel al een toffe Daibo met een +13% op Sweeping Wind... dus Sweeping Wind maar neergezet als primary attack en de rest daarop aangepast. erg leuk
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te kansloos.....![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te kansloos.....![]()
Zie mijn eerdere postquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef Slip het volgende:
net geen 400k maar nu moet ik een nieuwe wizard build hebben archon is raped.
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#UcSTjm!Wec!ZcYcZc Deze build is een stuk beter
Storm armor kan je vervangen voor andere armors(5crit/niet meer dan 35% life eraf per hit etc)
Archon kan teleport als je alles snel sloopt en het niet nodig heb
Ik heb nu nog een andere build. Met meteor (in plaats van Arcane Orb) en Slow Time (in plaats van Hydra).quote:
Nee hoor, CETquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
PST, ja.
En ik dacht dat het nu was, ik kan nl. niet connecten.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:10 schreef Holyme het volgende:
[..]
Nee hoor, CETEn ik ben gewoon ingame nu?
Haha, ach ja kan je iig spelen nuquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet kunnen connecten zal wel aan mij liggen dan.
Edit: hij switchte naar de Amerikaanse versie, geen wonder.
Scan & Repair al geprobeerd in de launcher?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Interessante foutmelding wel aangezien die patch net toch echt gedownload is en dus ook niet opnieuw gaat gebeuren
Weet iemand waar ik precies de laatste doorgevoerde patch kan verwijderen?
Stelt niks te vinden... Nu maar in zijn geheel opnieuw aan het installeren. Ik kon de patches niet afzonderlijk vinden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:07 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Scan & Repair al geprobeerd in de launcher?
Dit vind ik dus zo jammer he, had echt een paar epische dingen nu gevonden, helemaal blij enzo....maarja over 20 dagen nutteloosquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Leuke gear tegenwoordig. Al heb je er niks meer aan zodra RoS er is.
Jup, die pak ik dan ook op.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:27 schreef Cornelis83 het volgende:
Kennelijk kun je witte items nu ook salvagen.
grijs ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:27 schreef Cornelis83 het volgende:
Kennelijk kun je witte items nu ook salvagen.
Dus zelfs die is minder waardeloosquote:
ik salvage gewoon alles, had amper mats tot vorige weekquote:
Als je mats nodig heb moet je roepenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik salvage gewoon alles, had amper mats tot vorige week
then again was ik vrijwel kaal tot vorige week, en heb nu heerlijke gear
blijft sickquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je mats nodig heb moet je roepenik heb nog 10k tears/demonic essences en 5k van die andere essences
als je machines heb primaquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blijft sick![]()
Zullen we morgen weer een hellfire run doen? Denk opzich niet dat mn monk t al aankan, maar die heeft wel een goede ring nodig (alleen wat zijn de drop % van die mats kut geworden zeg!!)
Ga ik morgen de mats even farmen, keys zijn zo gevonden.quote:
Oh da's goed om te weten, dacht alleen white. Op andere chars even gebruik van maken, m'n monk heeft nu 'n goblin met een verschrikkelijk lachje die alles jatquote:
Yup, paragon lvls zijn tegenwoordig gekoppeld aan je account en niet meer aan specifieke characters. Dat maakt het switchen tussen characters ook veel makkelijker. Voor de patch was het irritant om je para lvl 20 character te spelen als je er ook één op 90 had, want dan leverde je een hele berg MF in. Nu heeft elke character dezelfde paragon lvl.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:41 schreef Egberts het volgende:
Ola,
Heb ik goed begrepen dat met de nieuwe patch je onmogelijk je HC paragon lvls kan verliezen?
Heb nog geen geschikte plek voor mijn pc gevonden in m'n nieuw huis, en op de laptop met wireless internet spelen op HC (waar ik ergens tussen P95 en P100 zit) leek mij de afgelopen maanden een slecht idee.
kewl. welk niveau speel je? ik heb nog niets boven de 1200DPS tegengekomen voor mijn hunter.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:40 schreef Cornelis83 het volgende:
Lol @ rechter item naam:
[ afbeelding ]
En doet ook nog precies hetzelfde als in WoW
Nee, is ook RoS itemquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
kewl. welk niveau speel je? ik heb nog niets boven de 1200DPS tegengekomen voor mijn hunter.
*teleurgesteld*quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:44 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Nee, is ook RoS itemDie item komt in het filmpje in dit bericht voor:
Tijdelijke ervaringbonus in Diablo III
dat toughness !!quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:40 schreef Cornelis83 het volgende:
Lol @ rechter item naam:
[ afbeelding ]
En doet ook nog precies hetzelfde als in WoW
Vond gisteren een Unganogwattes boog met 1350 dps, maar die was minder dan m'n 2socket Manticore met 1090 DPS.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
kewl. welk niveau speel je? ik heb nog niets boven de 1200DPS tegengekomen voor mijn hunter.
ik heb een 1 socket manti, maar alles wat ik vind is minder dan dat ding. terwijl ik de rest van m 'n gear (afgezien van m'n schoeisel en 1 ring) inmiddels al wel geupgrade heb.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vond gisteren een Unganogwattes boog met 1350 dps, maar die was minder dan m'n 2socket Manticore met 1090 DPS.
Heb het antwoord al gevonden:quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:16 schreef Holyme het volgende:
Ik neem aan dat de ubers nu gewoon een % kans hebben om te droppen (of moet je nog iets anders doen ipv NV buff?), iemand enig idee hoeveel % kans je dan hebt op elke Torment? Of is dat simpel 0-20-40-60-80-100? Wou iemand helpen maar denk niet dat we hoge T kunnen doen, weet niet of 't dan wel zin heeft
En Thunderfuryquote:At Torment 1 your chances of finding an organ or key is 25%, and that scales up to 50% at Torment VI.
Je kan altijd wel iemand vinden om mee te spelenquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:32 schreef Thormodo het volgende:
Gisteren een tijdje (2 uur o.i.d.) gespeeld en gelijk al vele upgrades gevonden (2 one handers, shoulders, ring, boots, chest en legendary head). Het spel is toch veel leuker als het boeit wat voor items er droppen (i.p.v. dat je gold verzamelt voor de AH).
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel een keertje partyen, maar ik neem aan dat mijn items daar nog te kut voor zijn.
Na een uurtje spelen heb ik er ook al weer een set ring (The compass rose) en een legendary amulet (Rondal's locket) bij, dus ik kom er sowieso welquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan altijd wel iemand vinden om mee te spelen
welke t?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
Iemand zin om zo mats te gaan farmen voor de inferno machines?
skill Spirit Walk met Honored Guest. je hebt Grave Injustice al, dus die cooldown is heel snel weer over.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:46 schreef Necrodeath het volgende:
Iemand een beetje een leuke WD build?
Sinds 2.0, wat ik ook doe, ik raak in de mana problemen.
Gebruik nu zoiets, met echt bijna alles op mana gericht, en nog zit ik veel te vaak in de mana struggles![]()
http://eu.battle.net/d3/e(...)or#afZdXT!UTb!bYbacY
Heb je nu ook die achievements, waarbij je de acts binnen 1 uur moet completen? Act IV is een makkie natuurlijk, anderen lijkt me al een stukje moeilijker.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef Jimbo het volgende:
0-60 geboost in 1uur 33 min, Wie gaat dit verbeteren? (screenshot komt zo ;P) Misschien een leuk wedstrijdje tot aan ROS
Ik weet dat het sneller kan, geien ik als booster ook stukjes slackte
We zijn begonnen op Torment VI en tegen het eind overgeschakeld naar IV.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:27 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Heb je nu ook die achievements, waarbij je de acts binnen 1 uur moet completen? Act IV is een makkie natuurlijk, anderen lijkt me al een stukje moeilijker.
En heb je alles op Torment IV difficulty gedaan?
hmm denk het niet,heb geen een Q colledig uitgespeeld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:27 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Heb je nu ook die achievements, waarbij je de acts binnen 1 uur moet completen? Act IV is een makkie natuurlijk, anderen lijkt me al een stukje moeilijker.
En op welke difficulty heb je dit gedaan?
neuh gewoon verschillende gepakt, betere desity en XP enzoquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:34 schreef Cornelis83 het volgende:
Oh, je hebt je in verschillende acts laten boosten.
Vorige week met eerste chest 2 minutenquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef Jimbo het volgende:
0-60 geboost in 1uur 33 min, Wie gaat dit verbeteren? (screenshot komt zo ;P) Misschien een leuk wedstrijdje tot aan ROS
Ik weet dat het sneller kan, geien ik als booster ook stukjes slackte
Zo dus?quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vorige week met eerste chest 2 minuten
Had iemand geboost niet mijzelf dus kan het niet laten zien
quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:03 schreef Pheno het volgende:
En dan Jimbo die trots is op zijn anderhalf uur
Ik doe heul niets. Mijn RoS-beta realm is dichtgegooid, dus ik moet weer wachten op verder te kunnen met mijn crusader. Oh wacht, die is ook weggeflikkerd, kan straks opnieuw beginnenquote:
Die had ik gedaan jaquote:
Gewoon gezellig met zn allen levelenquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe heul niets. Mijn RoS-beta realm is dichtgegooid, dus ik moet weer wachten op verder te kunnen met mijn crusader. Oh wacht, die is ook weggeflikkerd, kan straks opnieuw beginnen
Ach, dat was zonder exploit. Ik geloof dat Blizzard van plan is om die chest issue te verhelpen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:03 schreef Pheno het volgende:
En dan Jimbo die trots is op zijn anderhalf uur
t is al wegquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat was zonder exploit. Ik geloof dat Blizzard van plan is om die chest issue te verhelpen.
Ja dat was vrij snel verholpenquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t is al weganders hadden we nu al parragon 300
Heyquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t is al weganders hadden we nu al parragon 300
Nou laten we doenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hey281 hier en en zijn nog chest runs
quote:
Kun je het zelf doen.quote:1) A1 Q3 - The Royal Crypts 2) Take Cathedral Level 3 Wp 3) Run downwards towards Cathedral Level 2 (At this point you will get the Checkpoint right before entering Cath 2 4) Enter Cath 2 and run downwards again, and the Cursed Chest spawn downstairs 4a) If you cannot run downwards after entering Cath 2, TP back to town and restart 4b) There is only ONE map layout that the Cursed Chest will spawn 4c) If you are in the correct layout, the Cursed Chest is still a random spawn 5) No need to restart or change quest, just TP back to town, Resume game, enter Cath 2 (from your Checkpoint) rinse and repeat. 6) Happy XP farming!
zag t gister jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hey281 hier en en zijn nog chest runs
Yup.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zag t gister jabizar
Maar hoe level je nu zo snel dan? Gewoon tor 6 met een leuke grp pakken of iets?
Niet echt hetzelfde vind ikquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Egberts het volgende:
hoe verhouden de tor lvls zich tot de oude MPL lvls?
Ik vind Torment 2 vergelijkbaar met mpl 3-4 en Torment 3 met mpl 6. Dat is op basis van mijn Monk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:57 schreef Egberts het volgende:
hoe verhouden de tor lvls zich tot de oude MPL lvls?
Hmm net mijn Monk toch ander gevoel. Waar ik in groepsverband op mp 7 amper dood ging. ..ga ik nu op T2 met vergelijkbare groep nog aardig wat doodquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:48 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik vind Torment 2 vergelijkbaar met mpl 3-4 en Torment 3 met mpl 6. Dat is op basis van mijn Monk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |