Ah, mijn felste tegenstanderquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iron Maiden Rock in Rio. Geen twijfel over mogelijk.
AC/DC - Let there be rock/Live in Paris '79quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:33 schreef rulerofdeath het volgende:
om nou te zeggen dat je de concerten zo ontzettend kunt vergelijken, neuh.
S&M is met een klassieke noot er in. dat vind ik op zich wel tof.
En Iron maiden is toch een ander slag metal dan Iced earth.
Ik wou net zeggen, Rock in Rio is niet eens het beste live album van Maiden, laat staan in het algemeen.quote:
Ook een ontzettend fijne plaat jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, Rock in Rio is niet eens het beste live album van Maiden, laat staan in het algemeen.
Persoonlijk zou ik gaan voor mede omdat Live and Dangerous van Thin Lizzy zoveel in de studio opgepoetst schijnt te zijn.
Ok sorry man \m/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook een ontzettend fijne plaat ja
Heel mooi dat iedereen met een andere favoriet aan komt zetten, maar het was toch echt Iron Maiden vs Iced Earth vs Metallica
Driewerf eenschquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:33 schreef cafca het volgende:
Irish Tour '74 van Rory Gallagher vind ik persoonlijk toch ook wel een heel sterk live album
Of Hungarian Rhapsody - Queen Live in Budapest '86. Zelfde tour, maar wat mij betreft superieur aan Wembley.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Laten we (ok iets rustiger) Queen live at Wembley niet vergeten.
Och die is ook verschrikkelijk goed zegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:57 schreef IAmKloot het volgende:
moet iets van Neil Young zijn, live at massey hall ofzo
Alsof Jimmy Page verstand heeft van Led Zeppelinquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:26 schreef drWho het volgende:
How the west was won - Led Zeppelin op zijn allerbest (volgens Jimmy Page zelf)
Dat was Jeff Beckquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:18 schreef drWho het volgende:
[..]
Sorry, weet ook niet waarom ik de gitarist van The Yardbirds er bij haal.
Juist.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:10 schreef Gewas het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Vooral tof omdat Paul Baloff tussen de nummers door de grootste onzin tegen het publiek verkondigt... En omdat het gewoon snoeiharde thrash metal is.
Dat je de verkeerde 3 albums gekozen hebtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er heerst nogal verdeeldheid over welk live-album het beste is. De een zegt Iron Maiden's Rock in Rio, de ander Metallica's S&M en een derde Iced Earth's Alive in Athens (European 3-Disc Edition).
Zelf kies ik voor optie 3: Alive in Athens.
Wat vindt headbangend Fok! er van?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat je de verkeerde 3 albums gekozen hebt
Ditquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat je de verkeerde 3 albums gekozen hebt
Dat album van Ten Years After is waanzinnig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:45 schreef Gehenna het volgende:
Deze 3 ben ik eigenlijk mee opgegroeid:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mjaquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Komakie het volgende:
Wel grappig dat hij 3 mogelijkheden heeft en iedereen over andere concerten begint
Anyway
Rock in Rio zonder twijfel
Dit album heb ik dus gister binnengekregen... Echt awesome.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |