Je hebt de afgelopen 6 maanden niet gekeken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:18 schreef Tyron het volgende:
van rhijn gaan beoordelen op de wedstrijd tegen salzburg uit vind ik een beetje makkelijk, dan kan je het beste iedereen weg doen, ook blind
dan snap ik de roep om ligeon niet zo, van rhijn deed het de laatste wedstrijden telkens beterquote:
heb je onder een steen geleefd ofzo???????????quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt de afgelopen 6 maanden niet gekeken?.
Nee, die van jou snijden hout. v Rhijn is al maanden volkomen en dan ook echt volkomen kut.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb je onder een steen geleefd ofzo???????????
dit soort opmerkingen
Nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die van jou snijden hout. v Rhijn is al maanden volkomen en dan ook echt volkomen kut.
Wel, en dan ook echt dramatisch tot op het bot kut.quote:
Blijkbaar niet, mensen die denken dat Frankie "vriendjes" heeft die hij blijft opstellen kan ik niet serieus nemen, als Ligeon echt beter was speelde hij wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als Ligeon evenveel kansen zou krijgen als Van Rhijn kan hij het toch moeilijk slechter doen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel, en dan ook echt dramatisch tot op het bot kut.
Deels geloof ik dat ook idd, maar soms heb ik toch het idee dat Frank te lang mensen krediet geeft. Ikga niet beweren dat ik Ligeon verder veel heb zien spelen, maar toen in het eerste deed hij het best ok. Met als grootste verschil dat het hem ene moer leek te boeien, dit itt de houding van v Rhijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, mensen die denken dat Frankie "vriendjes" heeft die hij blijft opstellen kan ik niet serieus nemen, als Ligeon echt beter was speelde hij wel.
Wij zien alleen de wedstrijden en dat lange krediet geven vind ik soms ook wel eens maar iemand die er dicht op zit zoals De Boer zal het toch beter weten denk ik dan en zijn kampioenschappen bewijzen dat ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels geloof ik dat ook idd, maar soms heb ik toch het idee dat Frank te lang mensen krediet geeft. Ikga niet beweren dat ik Ligeon verder veel heb zien spelen, maar toen in het eerste deed hij het best ok. Met als grootste verschil dat het hem ene moer leek te boeien, dit itt de houding van v Rhijn.
Frank is niet foutloos zoals we vorige week gezien hebben. Maar natuurlijk heb je een punt, maar ik stoor me echt al maanden aan v Rhijn, die gast lijkt er zo klaar mee te zijn. Verdedigend is het echt dramatisch en vooruit is het echt een niveau Manolev.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij zien alleen de wedstrijden en dat lange krediet geven vind ik soms ook wel eens maar iemand die er dicht op zit zoals De Boer zal het toch beter weten denk ik dan en zijn kampioenschappen bewijzen dat ook
Dat klopt, dat van Duarte mag hij zich aanrekenen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Frank is niet foutloos zoals we vorige week gezien hebben. Maar natuurlijk heb je een punt, maar ik stoor me echt al maanden aan v Rhijn, die gast lijkt er zo klaar mee te zijn. Verdedigend is het echt dramatisch en vooruit is het echt een niveau Manolev.
Bij balverlies voorin blijft ie gewoon staat kijken hoe ze het achterin oplossen, heb je het tempo gezien waarin Red Bull gisteren 90 min op allen en iedereen liep? DAT wil ik zien bij spelers, niet dat lakse gesjok.
Ik heb bij veel het idee dat ze met veels te veel vertrouwen spelen, ze hebben (hadden mag ik hopen) echt het idee dat ze geweldig waren, want ze staan toch met een voorsprong op plek 1 in NL?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt, dat van Duarte mag hij zich aanrekenen.
Van Rhijn speelt zonder vertrouwen en is al teveel met balverlies bezig op het moment dat het nog niet zover is, daardoor "hangt" hij er vaak tussen
Blind heeft niet de snelheid om een goede buitenspeler te stoppen. Hij is beter als middenvelder.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:
van Rhijn baart me echt zorgen, die gast lijkt gewoon niets meer te kunnen.
En het valt me ook tegen dat Blind het niet meer op kan brengen om back te spelen, zodra je hem daar neerzet stort zijn niveau zo enorm in dat het echt een drama is. Dat is gewoon een motivatiekwestie en dat is heel kwalijk te noemen.
Ja, klopt, maar je ziet toch aan hem dat hij stukken minder speelt, ook vooruit als hij back gezet wordt. Dat zag je bij Emanuelson ook als hij weer eens op een kutpositie (voor hem dan) neergezet werd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:23 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Blind heeft niet de snelheid om een goede buitenspeler te stoppen. Hij is beter als middenvelder.
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 12:21:17Ook Lasse Schöne van de partij bij uitlooptraining #Ajax reageer retweet
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Feyenoord kan er echt helemaal geen reet van. Ajax is dan wel te klein voor Europa maar Feyenoord moet een makkie zijn.
Lesje geleerd? Hand in eigen boezem? Stukje nederigheid? Nee hoor. We gaan door met bord-op-schoot scouting, roepen namen van usual suspects, betalen vier miljoen en bestempelen hem een half jaar later tot miskoop. Het blijft gewoon Ajax natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:47 schreef GGMM het volgende:
Zo'n Vd Hoorn kan er echt helemaal niks van. Miskoop.
Al was die vent die er naast stond ook niet veel soeps gisteren.
Onzin natuurlijk. Spelers voor het niveau Heerenveen/Groningen scouten is iets heel anders dan voor clubs als Ajax. Daar is het niveau veel hoger, krijgen ze te maken met druk en meer van dat soort zaken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:31 schreef huffderobot het volgende:
Idee: neem de scouts van Groningen en Heerenveen over in plaats van hun spelers. Scheelt knaken.
Bovendien, bij Heerenveen hebben ze door de jaren heen net zoveel miskopen gedaan als bij Ajax, misschien nog wel meer. Debiele opmerking.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Spelers voor het niveau Heerenveen/Groningen scouten is iets heel anders dan voor clubs als Ajax. Daar is het niveau veel hoger, krijgen ze te maken met druk en meer van dat soort zaken.
Dat laatste zeker, waarom heerenveen en groningen het zo enorm goed doen verbaast me al jaren. Waarom heeft Ajax Suarez zelf niet ontdekt? Zlatan was een enorme mazzel natuurlijk, maar voor de rest valt het vaak heel zwaar tegen. En types als Machlas en Sulejmani waren behoorlijke miskopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:31 schreef huffderobot het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lesje geleerd? Hand in eigen boezem? Stukje nederigheid? Nee hoor. We gaan door met bord-op-schoot scouting, roepen namen van usual suspects, betalen vier miljoen en bestempelen hem een half jaar later tot miskoop. Het blijft gewoon Ajax natuurlijk.![]()
Idee: neem de scouts van Groningen en Heerenveen over in plaats van hun spelers. Scheelt knaken.
Precies dit wil men dus liever niet horen. Want dan moet er eerder en beter gescout worden. En op één of andere manier lukt dat de scouts van Ajax niet. Die van Groningen, AZ, Heerenveen, Twente en Vitesse bijvoorbeeld wel. Wie zijn er eigenlijk scout bij Ajax? Hebben die weleens functioneringsgesprekken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vinden jullie er eigenlijk van dat die Soriano maar voor 7 ton en Sane "maar" voor 4 miljoen zijn overgenomen en Ajax nu weer 3 miljoen gaat neerleggen voor een jeugdspelertje met 2 leuke wedstrjiden in de Micky Mouse liek?
Moet ik nu echt Sulejmani zeggen? Het punt is dat je geen 16 miljoen neerlegt voor een speler die je een jaar of twee eerder voor een paar ton had kunnen halen. Gasten als Strootman voetballen gewoon onder je neus in Nederland, die had je kunnen hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bovendien, bij Heerenveen hebben ze door de jaren heen net zoveel miskopen gedaan als bij Ajax, misschien nog wel meer. Debiele opmerking.
Je kunt simpelweg niet ieder talent dat in Nederland loopt binnen krijgen. Dat lijkt me zelfs voor een Tukker geen hogere wiskunde.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:38 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Moet ik nu echt Sulejmani zeggen? Het punt is dat je geen 16 miljoen neerlegt voor een speler die je een jaar of twee eerder voor een paar ton had kunnen halen. Gasten als Strootman voetballen gewoon onder je neus in Nederland, die had je kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |