Zo dat is ook een makkelijke manier zeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Allemaal uit zijn verband getrokken en hier stopt deze discussie.
bedoel je niet celtic uitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:47 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Scheelde niet veel toch? Tot laatste wedstrijd meegedaan, die hadden we zelfs in eigen handen. Dortmund-uit en AC Milan-thuis te weinig gekregen.
Nee, dat jaar niet. Ook niet realistisch met die loting. Al heel knap dat we City onder ons hielden. Maar voor de rest worden we ook altijd netjes derde in de poule, vlak achter de #2. Moet een keer goed vallen, toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met de poule met Dortmund,Real en City deden we niet echt mee om overwintering in de CL natuurlijk.
Dit jaar had het echt moeten gebeuren. Tegen 10 man van Milan moet je gewoon winnen.
Hij speelt toch niet meer voor Ajax dus het is zonloos om het er over te hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo dat is ook een makkelijke manier zeg.![]()
Maar bescherm je vriendje maar, ook goed.
Maar ik had het er dus over dat we zo'n loting zouden krijgen danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Nee, dat jaar niet. Ook niet realistisch met die loting. Al heel knap dat we City onder ons hielden. Maar voor de rest worden we ook altijd netjes derde in de poule, vlak achter de #2. Moet een keer goed vallen, toch?
Boerrigter zou het op links veel beter doen dan dat Fischer dat op dit moment doet, maar dat mag je hier niet vinden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vond dat Boerrigter een goede speler was voor Ajax.
Dat zegt ook genoeg.
Geeft wel aan dat ze het bij het TH niet pikken dat soort spelers zonder zelfkritiek.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij speelt toch niet meer voor Ajax dus het is zonloos om het er over te hebben
Maakt me niet eens uit. Liever één ronde verder in de Champions League dan tot de kwartfinale in de Europa League.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik had het er dus over dat we zo'n loting zouden krijgen dan.
Als we volgend jaar qua niveau weer een poule krijgen zoals dit jaar moet je echt gewoon overwinteren. Om er daarna in de 1/8 finale waarschijnlijk kansloos af te gaan.
Dat waag ik ernstig te betwijfelen. Maar zal wel zijn omdat hij weg is gegaan dat hij opeens veel beter was in iedereen zijn gedachten. Maar Fischer heeft natuurlijk veel meer talent dan Boerrigter. Komt er alleen niet uit, maar dat zie ik wel goedkomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:53 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Boerrigter zou het op links veel beter doen dan dat Fischer dat op dit moment doet, maar dat mag je hier niet vinden.
Als je ziet welke ploegen er de laatste jaren hebben overwinterd in de Champions League zou je het toch wel eens mogen verwachten. Ajax is toch niet minder dan een APOEL Nicosia, Olympiakos, Schalke en Celtic.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Maakt me niet eens uit. Liever één ronde verder in de Champions League dan tot de kwartfinale in de Europa League.
En wat is daar mis mee? Het belangrijkste is dat ze technisch en tactisch vaardig genoeg zijn om onder zware druk er voetballend onderuit te komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zivkovic bedoel je? Of halen ze ook nog eens Ziyech erbij? Dan halen we dus nog meer lichtgewichten binnen.
Er voetballend uitkomen tegen AZ en NAC is wat anders dus dan tegen een Salzburg van vandaag en vorige week en andere topploegen, dan zijn duels onvermijdelijk als je geen Barca of Bayern heet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Het belangrijkste is dat ze technisch en tactisch vaardig genoeg zijn om onder zware druk er voetballend onderuit te komen.
Wel dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je ziet welke ploegen er de laatste jaren hebben overwinterd in de Champions League zou je het toch wel eens mogen verwachten. Ajax is toch niet minder dan een APOEL Nicosia, Olympiakos, Schalke en Celtic.
Dus moet je betere spelers hebben, spelers die tegen Salzburg wel hetzelfde kunnen laten zien. Spelers die onder druk altijd een goeie aanname hebben, handelingssnelheid hebben, die het overzicht hebben voor de juiste pass en daar naar handelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er voetballend uitkomen tegen AZ en NAC is wat anders dus dan tegen een Salzburg van vandaag en vorige week en andere topploegen, dan zijn duels onvermijdelijk als je geen Barca of Bayern heet.
Euhm nee, ik zie onze spelertjes van 18 en 19 niet in een tempo spelen die vereist is zonder fysiek als je tegen (top)ploegen speelt die er heel dicht op zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dus moet je betere spelers hebben, spelers die tegen Salzburg wel hetzelfde kunnen laten zien. Spelers die onder druk altijd een goeie aanname hebben, handelingssnelheid hebben, die het overzicht hebben voor de juiste pass en daar naar handelen.
Het gebrek aan dat alles zorgt ervoor dat je lange ballen moet spelen en duels moet uitvechten. Duarte bijvoorbeeld, was vandaag matig omdat hij overal teveel tijd voor nodig had.
Maar goed, door je voorliefde voor sterke jongens draai jij oorzaak en gevolg om.
Wat deed hij? Link.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:44 schreef Marsenal het volgende:
Die Vertonghen zeg, wat een misselijke actie.
Het gevoel bekruipt mij dat we zondag wel eens onderuit kunnen gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:26 schreef Devv het volgende:
Ajax zal zondag wel weer scherp zijn. Je kon duidelijk zien dat ze in power save mode stonden.
Achteraf maar goed ook, van dit Salzburg kon Ajax al niet winnen ondanks mijn 1-5 voorspellingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:26 schreef Devv het volgende:
Ajax zal zondag wel weer scherp zijn. Je kon duidelijk zien dat ze in power save mode stonden.
In 20 jaar heb ik me eigenlijk nog nooit zo zeker gevoeld over een overwinning. Het zou een schande zijn mocht Feyenoord thuis verliezen van dit Ajax.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gevoel bekruipt mij dat we zondag wel eens onderuit kunnen gaan.
heb geen link, maar hij ging liggen alsof hij een kopstroot kreeg nadat hij een duwtje kreeg van de tegenstanderquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In 20 jaar heb ik me eigenlijk nog nooit zo zeker gevoeld over een overwinning. Het zou een schande zijn mocht Feyenoord thuis verliezen van dit Ajax.
hmm, jammer zeg van Jantje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
heb geen link, maar hij ging liggen alsof hij een kopstroot kreeg nadat hij een duwtje kreeg van de tegenstander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |