Vraag ik me af. Ik heb namelijk het idee dat de zeperd hem vooral lag aan het gegeven dat Red Bull als team in vorm is en er bij Ajax net wat te veel spelers onder hun kunnen spelen. In de competitie red je het dan nog wel omdat je tegen zwakke tegenstanders speelt, maar Europees gezien zak je keihard door het ijs.quote:
Dat denk ik niet, krijgen gewoon klop van Juve ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Red Bull wint gewoon de beker, wat een goed en sterk elftal is dat..
Goeie, sterke spelers met de wil om 90 min hard te werken, zelfs in de 90ste minuut gingen ze er nog vol voor en gooiden zich voor alle ballen om Ajax te beletten te voetballen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Red Bull is lang geen favoriet manquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:29 schreef GwaiLow het volgende:
Red Bull gewoon de grote favoriet voor de EL. Geen schade als je daar hard tegen af gaat hoor
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Alleen spelen ze tegen Basel uit Zwitserland en niet tegen club X uit Rusland.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Red Bull kon er voor deze anale verkrachting helemaal niks van volgens de gemiddelde ajacied![]()
En nu is het natuurlijk DE kanshebber voor de titel.
Gaan er volgende wedstrijd gewoon af tegen club X uit Rusland joh.
Daar verliezen ze nog harder van.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen spelen ze tegen Basel uit Zwitserland en niet tegen club X uit Rusland.
Oke. Knap dat je dat nu al weet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar verliezen ze nog harder van.
Ik ben ook heel knapquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke. Knap dat je dat nu al weet.
Eens. Cruijff revolutie is duidelijk iets waar we op langere termijn vruchten van moeten gaan plukken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Red Bull is gewoon een goeie ploeg, meer niet. Ajax is gewoon een matig elftal dat dat vaak in NL kan verbloemen met redelijk positiespel en onterecht respect van de tegenstander.
Natuurlijk is een Ajax op volle sterkte dat niet in een kansloze positie stond zoals gisteren wel beter dan het dramatische zooitje van gisteren, maar dan nog is het geen geweldig elftal. Dat hoeft ook niet in NL want de rest kan er ook geen sodemieter van.
Mensen als v Rhijn en vd Hoorn gisteren leken wel op amateurs zoals ze op het veld stonden...
Het meest schrijnende was die steekbal in de 1e helft, toen volgens mij van Rhijn en Duarte 5 meter achter de verdediging stondenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Red Bull is gewoon een goeie ploeg, meer niet. Ajax is gewoon een matig elftal dat dat vaak in NL kan verbloemen met redelijk positiespel en onterecht respect van de tegenstander.
Natuurlijk is een Ajax op volle sterkte dat niet in een kansloze positie stond zoals gisteren wel beter dan het dramatische zooitje van gisteren, maar dan nog is het geen geweldig elftal. Dat hoeft ook niet in NL want de rest kan er ook geen sodemieter van.
Mensen als v Rhijn en vd Hoorn gisteren leken wel op amateurs zoals ze op het veld stonden...
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:43 schreef Planga het volgende:
Joden schaam je niet! Wees een Ajacied. Zing het anti-kakkerlakken lied!
Met Van Rhijn noem je dan ook wel iemand natuurlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het meest schrijnende was die steekbal in de 1e helft, toen volgens mij van Rhijn en Duarte 5 meter achter de verdediging stonden![]()
![]()
Dat zie je tijdens een potje reserve 4e klasse nog niet.
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:53 schreef Planga het volgende:
Tering die zelfbenoemde deskundige Verheijen gaat nu Feyenoord bashen. Weg met die vent.
Ik begreep het bij de aankoop al niet, in Jong Ajax kloot ie ook elke week aan. Frank deed gisteren wel alsof ie er nog voor ging, maar de opstelling bewees dat hij het allang als verloren beschouwde. Opzich ook wel logisch.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:47 schreef GGMM het volgende:
Zo'n Vd Hoorn kan er echt helemaal niks van. Miskoop.
Al was die vent die er naast stond ook niet veel soeps gisteren.
Kun je wel steeds gaan zeggen, maar een beter dan van Rhijn heb je ook niet. Kun je nagaan hoe slecht de rest is. Een rechtsback koop je normaal gesproken ook niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met Van Rhijn noem je dan ook wel iemand natuurlijk
Waar is die Ligeon ofzo gebleven dan? Die deed het volgens mij nog wel aardigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kun je wel steeds gaan zeggen, maar een beter dan van Rhijn heb je ook niet. Kun je nagaan hoe slecht de rest is. Een rechtsback koop je normaal gesproken ook niet.
Deze wedstrijd is niet echt een graadmeter, er viel niets meer te winnen en dat straalde ook vanaf de eerste seconde van de koppies af, ook bij Blind dus heeft volgens mij niets met zijn positie te maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:
van Rhijn baart me echt zorgen, die gast lijkt gewoon niets meer te kunnen.
En het valt me ook tegen dat Blind het niet meer op kan brengen om back te spelen, zodra je hem daar neerzet stort zijn niveau zo enorm in dat het echt een drama is. Dat is gewoon een motivatiekwestie en dat is heel kwalijk te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |