Hoezo onzin? Je kunt gewoon opzoeken hoeveel er betaald is voor een spelerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen maar dat betekent niet dat het geen onzin opmerking is
Reb Bull stuurde een maandje geleden Bayern nog met 3-0 naar huis. Dan heb je gewoon een goeie ploeg, ook al zou Bayern op 50% spelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Red Bull kon er voor deze anale verkrachting helemaal niks van volgens de gemiddelde ajacied![]()
En nu is het natuurlijk DE kanshebber voor de titel.
Gaan er volgende wedstrijd gewoon af tegen club X uit Rusland joh.
Denk er maar eens rustig over na.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Je kunt gewoon opzoeken hoeveel er betaald is voor een speler![]()
Dat was een oefenwedstrijd manquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Reb Bull stuurde een maandje geleden Bayern nog met 3-0 naar huis. Dan heb je gewoon een goeie ploeg, ook al zou Bayern op 50% spelen
Dat maakt toch geen slechte ploeg? Ik was echt onder de indruk de eerste wedstrijd tegen Ajaxquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat was een oefenwedstrijd man![]()
Bij deze heb je je verlaagt tot het niveau van de sportkijkende amerikaan, die denkt dat de ML Soccer wat voorstelt als ze eens in de zoveel tijd een oefenduelletje winnen in de voorbereiding. Gefeliciteerd.
De aankopen van Ajax zijn inderdaad zeer kut. Overigens hebben de teams van PSV en vooral Twente nog voor meer miljoenen spelers op het veld staan. Nog dramatischer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:10 schreef hafcfan het volgende:
Het basis team van Salzburg heeft ze nog geen 15 miljoen gekost... Dat geeft echt te denken over de aankopen van Ajax.
Duarte op het middenveld is een zeer goed alternatief. Schone op rechtsbuiten is wel erg belangrijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou wel een ontzettende meevaller zijn als Serero en Schone er zondag weer bijzijn.
Serero brengt wel inzet, en met ruimte kan hij redelijk meekomen, maar echt een speler voor druk is het niet nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef stoeltafel het volgende:
Heb liever Duarte dan Serero. Serero brengt aanvallend zelden iets
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serero brengt wel inzet, en met ruimte kan hij redelijk meekomen, maar echt een speler voor druk is het niet nee.
Wat is deze? Je hebt zojuist Siggy omschrevenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serero brengt wel inzet, en met ruimte kan hij redelijk meekomen, maar echt een speler voor druk is het niet nee.
Hahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik toch één speler moest kiezen die ik er graag tegen Salzburg bij had gehad is het Sereroquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lukokiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ik toch één speler moest kiezen die ik er graag tegen Salzburg bij had gehad is het Serero
Schone, zonder twijfel. Al had het weinig uit gemaakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ik toch één speler moest kiezen die ik er graag tegen Salzburg bij had gehad is het Serero
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zelf aan voetballen toekomt wel, maar zoals het gisteren ging had je ook vrij weinig aan hem gehad geloof ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schone, zonder twijfel. Al had het weinig uit gemaakt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2014 15:56:28 ]
PSV valt mee toch. 3 mil voor Bruma, en 8 ton voor arias, 8 ton voor schaars.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De aankopen van Ajax zijn inderdaad zeer kut. Overigens hebben de teams van PSV en vooral Twente nog voor meer miljoenen spelers op het veld staan. Nog dramatischer.
Ik zou ze op dit moment beiden willen ruilen voor een fitte Boilesen. Want Blind > Poulsen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou wel een ontzettende meevaller zijn als Serero en Schone er zondag weer bijzijn.
Ruizquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
PSV valt mee toch. 3 mil voor Bruma, en 8 ton voor arias, 8 ton voor schaars.
Ik bedoelde de huidige selectie. Dus ook bijvoorbeeld (Maher, 8 miljoen), Wijnaldum (5 miljoen), Matavz (5 miljoen), Tyton (3 miljoen), Narsingh (5 miljoen).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
PSV valt mee toch. 3 mil voor Bruma, en 8 ton voor arias, 8 ton voor schaars.
Narsingh en Gini zijn goede aankopen geweest. Matavz kut. Tyton kut. Maher kut, maar die kan nog veranderen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik bedoelde de huidige selectie. Dus ook bijvoorbeeld (Maher, 8 miljoen), Wijnaldum (5 miljoen), Matavz (5 miljoen), Tyton (3 miljoen), Narsingh (5 miljoen).
We dwalen af hierquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Narsingh en Gini zijn goede aankopen geweest. Matavz kut. Tyton kut. Maher kut, maar die kan nog veranderen.
Maher kan er geen kut van.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Narsingh en Gini zijn goede aankopen geweest. Matavz kut. Tyton kut. Maher kut, maar die kan nog veranderen.
tyton vond ik wel een goede aankoop, is alleen wat matig mee omgegaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als we het maar worden, het liefst zo snel mogelijk uiteraardquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:35 schreef Pedroso het volgende:
In welk weekend zullen we dit jaar kampioen worden ? Valt me tegen dat het niet in Maart zal zijn maar April is ook goed te doen.
Als kan je wel weglaten, jammer genoeg eigenlijk wel. Een sterke competitie zou beter voor de ontwikkeling zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als we het maar worden, het liefst zo snel mogelijk uiteraard
Bij afwezigheid van Schone en Serero lijkt dat me een prima opstelling. Blind heb je hard nodig linksback en kan daar aanvallend ook zijn bijdrage leveren en Poulsen kun je in dit soort wedstrijden ook best gebruiken, ook al is het voetballend geen wonder.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; Kishna, de Jong en Bojan.
Zondag zo maar denk ik hé.
Hopelijk wel Bojan op links en Kishna rechts. Bojan heeft nog geen goede wedstrijd op rechts gespeeldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; Kishna, de Jong en Bojan.
Zondag zo maar denk ik hé.
Op links wel (buiten die paar minuten afgelopen zondag) ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk wel Bojan op links en Kishna rechts. Bojan heeft nog geen goede wedstrijd op rechts gespeeld
Blind voetbalt in de competitie ook zo makkelijk en met veel vertrouwen dat hij regelmatig zijn plek verlaat. Daar kan het nog wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van Schone en Serero lijkt dat me een prima opstelling. Blind heb je hard nodig linksback en kan daar aanvallend ook zijn bijdrage leveren en Poulsen kun je in dit soort wedstrijden ook best gebruiken, ook al is het voetballend geen wonder.
Zo schrijf ik het ook op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk wel Bojan op links en Kishna rechts. Bojan heeft nog geen goede wedstrijd op rechts gespeeld
Jawel hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op links wel (buiten die paar minuten afgelopen zondag) ?
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 19:16:24Opstelling Jong Ajax: Van der Hart, Ligeon, Tete, Vd Boomen, Kuipers, Bazoer, El Hasnaoui, Lobotka, Becker, Meleg, Sana #AvondjeAjax #ajadbo reageer retweet
twitter:
Poulsen geeft Pelle gewoon een ram in de 1ste minuut en die komt daarna niet meer in de wedstrijd. Lijkt me mooiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van Schone en Serero lijkt dat me een prima opstelling. Blind heb je hard nodig linksback en kan daar aanvallend ook zijn bijdrage leveren en Poulsen kun je in dit soort wedstrijden ook best gebruiken, ook al is het voetballend geen wonder.
Tete centraal?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 19:16:24Opstelling Jong Ajax: Van der Hart, Ligeon, Tete, Vd Boomen, Kuipers, Bazoer, El Hasnaoui, Lobotka, Becker, Meleg, Sana #AvondjeAjax #ajadbo reageer retweet
twitter:
Op fox te zien?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:
Ja, komt puur door Ligeon & het beste team willen opstellen. Blijft gewoon een rechtsback.quote:
Nee.quote:
SPOILER: Jong Ajax - Den Bosch tweetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 20:58:27Vroege wissel al bij Ajax: Bazoer eraf en Sinan Keskin erin. Blessure. Gaat met de dokter mee naar binnen. #ajadbo reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 21:48:212-1! Dejan Meleg schiet Ajax weer naar een voorsprong. Boem. #ajadbo reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 21:51:41Oei. Rode kaart voor Van den Boomen. Komt ook wel heel erg hard in. Onbesuisde actie. #ajadbo reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 21:56:503-1! Loepzuivere counter! Sheraldo Becker zit op de brommer en schuift de bal langs doelman Appels. #ajadbo reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 22:01:543-2. Gaat rap dit. Zeldenrust in de bovenhoek, terwijl Ajax kansen kreeg om de voorsprong te vergroten. #ajadbo reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 22:02:47En nu moet ook Den Bosch met zn tienen verder. Aanvoerder Van den Broek krijgt rood. Natrappen. Beetje. Beetje dom ook. #ajadbo reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 22:06:18En weer rood! Weer voor Den Bosch. Boddaert kan t niet hebben dat de jonge Ajacieden er keer op keer langsglippen. Gestrekt been. #ajadbo reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 22:21:51Over en uit! Jong Ajax wint van Den Bosch. Dat is niet alleen knap en goed, het was een fraai schouwspel. 3-2 in de Arena! #ajadbo reageer retweet
Is er binnen Ajax al nieuws over Lobotka? Ik neem aan dat ze hem wel een contract willen aanbieden.quote:
Zal om 23.00 uur wel op FOX te zien zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat dit niet te zien is. Als ik het zo lees laat Keskin het gelijk zien! Meleg weer bijzonder effectief en ook mooi dat Becker zich profileert.
Toch lees ik vaak twijfelachtige berichten over hem...gaat hij het redden?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:42 schreef Gruisman het volgende:
Meleg weer gescoord zie ik, goed nieuws
En een assist.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:42 schreef Gruisman het volgende:
Meleg weer gescoord zie ik, goed nieuws
Als we daar bij elke speler antwoord op wisten....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toch lees ik vaak twijfelachtige berichten over hem...gaat hij het redden?
Nee maar ik kan mij niet voorstellen dat ze hem terugsturen naar Trencin.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is er binnen Ajax al nieuws over Lobotka? Ik neem aan dat ze hem wel een contract willen aanbieden.
Becker en van den Boomen zijn op dit moment over 4 maanden transfervrij, ben benieuwd of ze een nieuw contract krijgen. Moet toch haast wel, het kan beide nog wat worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat dit niet te zien is. Als ik het zo lees laat Keskin het gelijk zien! Meleg weer bijzonder effectief en ook mooi dat Becker zich profileert.
Honk natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:13 schreef Catch22- het volgende:
Weet iemand een cafe in amsterdam waar je de wedstrijd tussen enigszins normale mensen kan kijken?
Sportcafe op de Wallen of het Honk. En wat bedoel je met normale mensen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:13 schreef Catch22- het volgende:
Weet iemand een cafe in amsterdam waar je de wedstrijd tussen enigszins normale mensen kan kijken?
We zullen het vandaag wel horen denk ik. Ik denk dat alleen Serero mee kan doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Lees nu pas dat Schöne en Serero er bij kúnnen zijn morgen. Als ze het maar niet te gehaast doen..
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:50 schreef Vermecelli het volgende:
Wat heeft Schone nou precies dan? Ik heb nooit iets gelezen over de ernst van zijn blessure. Maar als er een kans is dat ie er morgen weer bij is dan lijkt het wel mee te vallen
quote:Lasse Schöne heeft een blessure aan een enkelband van zijn linkervoet opgelopen. De Deen hoopt vrijdag duidelijkheid te krijgen over de ernst van zijn kwetsuur. Hij lijkt voorlopig uitgeschakeld.
Schöne liep de blessure donderdag op tijdens de warming up van het thuisduel van Ajax met Red Bull Salzburg in de Europa League. Trainer Frank de Boer kon in die wedstrijd ook niet beschikken over de geblesseerde Nicolai Boilesen en Thulani Serero.
De Boer verwacht dat hij Schöne enige tijd moet missen. 'Hij hoorde iets knakken, dat is geen goed teken', zei hij. 'We moeten afwachten, maar ik vrees het ergste.'
Haha dat tweede filmpje.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:37 schreef RensAjacied het volgende:
Voor de liefhebbers. Pi Alfa heeft weer zijn filmpjes geüpload.
Wat een stelletje gekkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:37 schreef RensAjacied het volgende:
niet tussen de doorgesnoven gekkies.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sportcafe op de Wallen of het Honk. En wat bedoel je met normale mensen?
-->quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vraag me werkelijk af of zoiets nou nooit normaal kan. Die supporters beginnen steeds meer op die van Feyenoord te lijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:37 schreef RensAjacied het volgende:
Tjongejongequote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:37 schreef RensAjacied het volgende:
Dat ligt wel voor de hand ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:13 schreef Shreyas het volgende:
Ben benieuwd met welke elf spelers Ajax zal spelen in de Klassieker. Ik dacht zelf aan zoiets.
Cillessen
Van Rhijn - Veltman - Moisander - Blind
Klaassen - Poulsen - Serero/Duarte
De Sa/Schöne - S. de Jong - Kishna
Ajax zal zeker overlopen worden. Feyenoord zal vanaf minuut één fors druk zetten. Maar je zal moeten proberen je daar onderuit te voetballen. Als je op achterstand komt gaat het heel moeilijk worden. Als je met twee goals verschil achter staat zullen we niet meer winnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:18 schreef Scorpie het volgende:
Morgen zullen we de eerste 20 minuten overlopen worden. Scoort Feyenoord 2x, vallen ze in de 60e minuut terug waarna Ajax in de 87e minuut de gelijkmaker maakt.
Het zal me niks verbazen als je gewoon 2 of 3 om de oren krijgt. Red Bull heeft laten zien hoe je Ajax kan oprollen, Koeman weet dat ook wel. Zet er vervolgens 50k aan doorgeschoven schuimbekkende IQ loze havenslaven bij en je weet dat het lastig gaat worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax zal zeker overlopen worden. Feyenoord zal vanaf minuut één fors druk zetten. Maar je zal moeten proberen je daar onderuit te voetballen. Als je op achterstand komt gaat het heel moeilijk worden. Als je met twee goals verschil achter staat zullen we niet meer winnen.
Dit is dan weer grote onzin. Red Bull Salzburg heeft veel meer kwaliteit dan Feyenoord en bovendien zijn ze conditioneel ook veel beter dan Feyenoord. Zoals Red Bull Salzburg speelde tegen Ajax kan alleen maar omdat ze kwalitatief beter zijn. Dat hebben ze goed gedaan. Ze hun kwaliteit maximaal benut tegen Ajax. Maar zet ditzelfde Red Bull Salzburg tegen Barcelona/Real Madrid en ze worden met 3 goals verschil ingemaakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als je gewoon 2 of 3 om de oren krijgt. Red Bull heeft laten zien hoe je Ajax kan oprollen, Koeman weet dat ook wel. Zet er vervolgens 50k aan doorgeschoven schuimbekkende IQ loze havenslaven bij en je weet dat het lastig gaat worden.
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 13:44:43Herstelde Thulani Serero terug in wedstrijdselectie voor Klassieker: http://t.co/LI5Md5shw5 #feyaja reageer retweet
quote:Thulani Serero is hersteld van zijn liesblessure en zit tegen Feyenoord voor het eerst weer bij de wedstrijdselectie. Ten opzichte van de midweekse Europese wedstrijd tegen FC Salzburg ontbreekt Mike van der Hoorn in de 18-koppige wedstrijdselectie voor de Klassieker. Verder zijn er geen wijzigingen.
Voor de herstellende Lasse Schöne (enkel) komt het duel in De Kuip nog te vroeg. Net als de geblesseerde Viktor Fischer en Nicolai Boilesen (beiden hamstring) ontbreekt hij.
Wedstrijdselectie Feyenoord - Ajax:
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Lerin Duarte
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Bojan
Joël Veltman
Lucas Andersen
Daley Blind
Davy Klaassen
Jasper Cillessen
Stefano Denswil
Thulani Serero
Lesly de Sa
Jairo Riedewald
Ricardo Kishna
Feyenoord - Ajax begint zondag om 14:30 uur.
Als feyenoord het gaat proberen gaan ze er met 5-0 af.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:27 schreef Monolith het volgende:
Het blijft verbazingwekkend hoe weinig mensen snappen dat je niet zo maar 'gewoon even zo als Salzburg' kan spelen.
Precies, mensen doen net of het gewoon een tactiekje is, maar er is veel meer voor nodig.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Als feyenoord het gaat proberen gaan ze er met 5-0 af.
Vergt veel training en als er 1 te laat is wordt je simpel uitgespeeld. Feyenoord speelt dit nooit, dus ik hoop dat ze het doen.
Proberen? Ze hebben geen keus. Slopen de handel. Over de reclameborden ermee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vergt veel training en als er 1 te laat is wordt je simpel uitgespeeld. Feyenoord speelt dit nooit, dus ik hoop dat ze het doen.
Daarom is het zo knap wat ze doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies, mensen doen net of het gewoon een tactiekje is, maar er is veel meer voor nodig.
Ze mogen van mij Blind, Klaassen en Serero/Duarte wel vast proberen te zetten hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daarom is het zo knap wat ze doen.
Je zag dat de achterste 5 van ajax heel vaak tegen zeker 5 van red bull stonden. Ik zie pelle dat niet een hele wedstrijd volhouden. Wel verwacht ik dat ze het middenveld vroeg vast gaan zetten. Is makkelijker vol te houden en toch een beetje daar waar het gebeurt bij Ajax.
Nog een beetje conditie ook nog maar ze kunnen het sowieso nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |