Als kan je wel weglaten, jammer genoeg eigenlijk wel. Een sterke competitie zou beter voor de ontwikkeling zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als we het maar worden, het liefst zo snel mogelijk uiteraard
Bij afwezigheid van Schone en Serero lijkt dat me een prima opstelling. Blind heb je hard nodig linksback en kan daar aanvallend ook zijn bijdrage leveren en Poulsen kun je in dit soort wedstrijden ook best gebruiken, ook al is het voetballend geen wonder.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; Kishna, de Jong en Bojan.
Zondag zo maar denk ik hé.
Hopelijk wel Bojan op links en Kishna rechts. Bojan heeft nog geen goede wedstrijd op rechts gespeeldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; Kishna, de Jong en Bojan.
Zondag zo maar denk ik hé.
Op links wel (buiten die paar minuten afgelopen zondag) ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk wel Bojan op links en Kishna rechts. Bojan heeft nog geen goede wedstrijd op rechts gespeeld
Blind voetbalt in de competitie ook zo makkelijk en met veel vertrouwen dat hij regelmatig zijn plek verlaat. Daar kan het nog wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van Schone en Serero lijkt dat me een prima opstelling. Blind heb je hard nodig linksback en kan daar aanvallend ook zijn bijdrage leveren en Poulsen kun je in dit soort wedstrijden ook best gebruiken, ook al is het voetballend geen wonder.
Zo schrijf ik het ook op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk wel Bojan op links en Kishna rechts. Bojan heeft nog geen goede wedstrijd op rechts gespeeld
Jawel hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op links wel (buiten die paar minuten afgelopen zondag) ?
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 19:16:24Opstelling Jong Ajax: Van der Hart, Ligeon, Tete, Vd Boomen, Kuipers, Bazoer, El Hasnaoui, Lobotka, Becker, Meleg, Sana #AvondjeAjax #ajadbo reageer retweet
twitter:
Poulsen geeft Pelle gewoon een ram in de 1ste minuut en die komt daarna niet meer in de wedstrijd. Lijkt me mooiquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van Schone en Serero lijkt dat me een prima opstelling. Blind heb je hard nodig linksback en kan daar aanvallend ook zijn bijdrage leveren en Poulsen kun je in dit soort wedstrijden ook best gebruiken, ook al is het voetballend geen wonder.
Tete centraal?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 19:16:24Opstelling Jong Ajax: Van der Hart, Ligeon, Tete, Vd Boomen, Kuipers, Bazoer, El Hasnaoui, Lobotka, Becker, Meleg, Sana #AvondjeAjax #ajadbo reageer retweet
twitter:
Op fox te zien?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:
Ja, komt puur door Ligeon & het beste team willen opstellen. Blijft gewoon een rechtsback.quote:
Nee.quote:
SPOILER: Jong Ajax - Den Bosch tweetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 20:58:27Vroege wissel al bij Ajax: Bazoer eraf en Sinan Keskin erin. Blessure. Gaat met de dokter mee naar binnen. #ajadbo reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 21:48:212-1! Dejan Meleg schiet Ajax weer naar een voorsprong. Boem. #ajadbo reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 21:51:41Oei. Rode kaart voor Van den Boomen. Komt ook wel heel erg hard in. Onbesuisde actie. #ajadbo reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 21:56:503-1! Loepzuivere counter! Sheraldo Becker zit op de brommer en schuift de bal langs doelman Appels. #ajadbo reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 22:01:543-2. Gaat rap dit. Zeldenrust in de bovenhoek, terwijl Ajax kansen kreeg om de voorsprong te vergroten. #ajadbo reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 22:02:47En nu moet ook Den Bosch met zn tienen verder. Aanvoerder Van den Broek krijgt rood. Natrappen. Beetje. Beetje dom ook. #ajadbo reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 22:06:18En weer rood! Weer voor Den Bosch. Boddaert kan t niet hebben dat de jonge Ajacieden er keer op keer langsglippen. Gestrekt been. #ajadbo reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 22:21:51Over en uit! Jong Ajax wint van Den Bosch. Dat is niet alleen knap en goed, het was een fraai schouwspel. 3-2 in de Arena! #ajadbo reageer retweet
Is er binnen Ajax al nieuws over Lobotka? Ik neem aan dat ze hem wel een contract willen aanbieden.quote:
Zal om 23.00 uur wel op FOX te zien zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat dit niet te zien is. Als ik het zo lees laat Keskin het gelijk zien! Meleg weer bijzonder effectief en ook mooi dat Becker zich profileert.
Toch lees ik vaak twijfelachtige berichten over hem...gaat hij het redden?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:42 schreef Gruisman het volgende:
Meleg weer gescoord zie ik, goed nieuws
En een assist.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:42 schreef Gruisman het volgende:
Meleg weer gescoord zie ik, goed nieuws
Als we daar bij elke speler antwoord op wisten....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toch lees ik vaak twijfelachtige berichten over hem...gaat hij het redden?
Nee maar ik kan mij niet voorstellen dat ze hem terugsturen naar Trencin.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is er binnen Ajax al nieuws over Lobotka? Ik neem aan dat ze hem wel een contract willen aanbieden.
Becker en van den Boomen zijn op dit moment over 4 maanden transfervrij, ben benieuwd of ze een nieuw contract krijgen. Moet toch haast wel, het kan beide nog wat worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat dit niet te zien is. Als ik het zo lees laat Keskin het gelijk zien! Meleg weer bijzonder effectief en ook mooi dat Becker zich profileert.
Honk natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:13 schreef Catch22- het volgende:
Weet iemand een cafe in amsterdam waar je de wedstrijd tussen enigszins normale mensen kan kijken?
Sportcafe op de Wallen of het Honk. En wat bedoel je met normale mensen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:13 schreef Catch22- het volgende:
Weet iemand een cafe in amsterdam waar je de wedstrijd tussen enigszins normale mensen kan kijken?
We zullen het vandaag wel horen denk ik. Ik denk dat alleen Serero mee kan doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Lees nu pas dat Schöne en Serero er bij kúnnen zijn morgen. Als ze het maar niet te gehaast doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |