Gewoon laptop en opslaanquote:
Maar hij schrijft niet op A4 dus dat kan nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gio is gewoon een brief aan het schrijven.
Toen hij aan tafel ging zitten had hij alleen maar kaartjes en brieven/foto's bij zich.
Op dit moment schrijft hij helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar hij schrijft niet op A4 dus dat kan niet
Als hij net zoveel te melden heeft wat hij doet, kan het ook op de achterkant van de postzegel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar hij schrijft niet op A4 dus dat kan niet
Maak dat Tayu maar wijsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als hij net zoveel te melden heeft wat hij doet, kan het ook op de achterkant van de postzegel.
Emil?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:02 schreef Stratotanker het volgende:
Weet iemand mee over het gerucht dat er een pedo in het huis zou zitten?
Blijkbaar had hij niets te melden, want alles wat hij op dat A5 had weggepend heeft hij verfrommeld en weggegooid. Een postzegel was ruim voldoende geweestquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:02 schreef Stratotanker het volgende:
Weet iemand mee over het gerucht dat er een pedo in het huis zou zitten?
En wij maar denken dat hij heel belangrijke administratie aan het doen wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:03 schreef Tayu het volgende:
[..]
Blijkbaar had hij niets te melden, want alles wat hij op dat A5 had weggepent heeft hij verfrommeld en weggegooid. Een postzegel was ruim voldoende geweest
En wij maar denken dat hij heel belangrijke administratie aan het doen wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar had hij niets te melden, want alles wat hij op dat A5 had weggepent heeft hij verfrommeld en weggegooid. Een postzegel was ruim voldoende geweest
Kans 1 op 15quote:
Nog steeds welquote:
Daarom wil Jimmy Andrea er in houden zodat hij er uit gestemd kan worden. De plaats van Emil innemen was mislukt,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is het toch al een beetje? Ze willen bijna allemaal naar huis, maar dat kan niet want dat zijn ze hun borg kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zorgen om AndreaTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Bedoel je achter..?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:40 schreef zwellever het volgende:
"Men" ,met Jim voorop vind dat Dreetje er volgende ronde niet uit gestemd moet worden want de buitenwereld zou te hard zijn voor haar![]()
![]()
![]()
![]()
Meer levenservaring, en heel veel ellende meegemaakt. Daar wordt men hard van, ohja je kan ook 7 pammetjes nemenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:48 schreef Dotteke het volgende:
Nou dreetje ligt nog lekker te slapen, zowie zo al knap dat iemand die 'zo verdrietig' is zo kan slapen, is mij nooit gelukt als ik in en in verdrietig was.
Ja want er staan hordes met hooivorken en fakkels buiten de poort haar op te wachten. Onzin is het inderdaad. Beter voor de camera's van heet Nederland dan thuis in alle rust bijkomen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:40 schreef zwellever het volgende:
"Men" ,met Jim voorop vind dat Dreetje er volgende ronde niet uit gestemd moet worden want de buitenwereld zou te hard zijn voor haar![]()
![]()
![]()
![]()
Er klopt gewoon iets niet aan dit verhaal, Het rammelt voor mij gevoel aan alle kanten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:53 schreef Thom2802 het volgende:
[..]
Meer levenservaring, en heel veel ellende meegemaakt. Daar wordt men hard van, ohja je kan ook 7 pammetjes nemen![]()
Ze is allang blij dat de bewoners haar weer volop steunen en warmte geven. Vandaag gaan we weer schilderen, allemaal voor sofia
Zo jammer dat alleen Andrea is gevolgd tijdens de streamlockquote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:27 schreef Brabopapa het volgende:
Zo ik ben er weer * Brabopapa rekt zich uit , isa is aan het mijmeren bji de kopeien,, heb ik er wel goed aangedaan... Natuurlijk meid, je hent nu eindelijk eens de knuppel in het hoenderhok gegooid,, Zit nu al een half uur cos na te lezen, Ik heb schijnbaar h'eél véél gemist. \intressant het aansluiten lukt niet, nadat bief gemolken is na drie keer aanleggen lukt het pas Als stuk klaar is vraagt isa zich af wat de dag allemaal gaat brengen, drama drama en nog ens drama, En ik moet weer koeien melken kazen draaien en biomarkt regelen, en in de gaten houden dat de mensen geen gekke dingen doen,,Vinden ze het gek dat ik hiervan doodmoe wordt. Ik wilde dat ik de rol van Lot had, een hele dag kraaltjes rijgen, en verder de diva spelen, ze kapt haar keteltje leeg in de tank en gaat terug naar de loods (zonder schoon te maken) Isa is duidelijk moe denk ik.
+1quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja want er staan hordes met hooivorken en fakkels buiten de poort haar op te wachten. Onzin is het inderdaad. Beter voor de camera's van heet Nederland dan thuis in alle rust bijkomen?
Bovendien is de volgende stemronde nog ver weg. Hoeft nu nog helemaal niet over gesproken te worden.
Larens witch trial, gelijk verbranden die heksquote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja want er staan hordes met hooivorken en fakkels buiten de poort haar op te wachten. Onzin is het inderdaad. Beter voor de camera's van heet Nederland dan thuis in alle rust bijkomen?
Bovendien is de volgende stemronde nog ver weg. Hoeft nu nog helemaal niet over gesproken te worden.
Ha ha dat heeft er niets mee te maken natuurlijk. Joe is degene die hem weg heeft gestemd en dat zei hij al voor Andrea de drama woorden dat hij dat zou gaan doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:53 schreef Hunter het volgende:
Hakim: 'Andrea kostte mij de kop'
Hakim kijkt met gemengde gevoelens terug op zijn laatste week in Utopia. ‘Er veranderde veel toen Andrea terugkeerde nadat ze bij haar zieke partner Anton was geweest’, vertelt de Utopia-inwoner die eerder deze week werd weggestemd. ‘Ze zei dat ik schuld had aan zijn hartproblemen. En daarop werd ik door een groot gedeelte van de groep afgerekend en uiteindelijk weggestuurd. Dat is natuurlijk verschrikkelijk zuur.’
Televaag
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Er ligt vlees buiten omdat de koelkast vol zit?
Lekker hè Martend. Eet smakelijk![]()
Dat lijkt ij ook wel een goede optie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:40 schreef zwellever het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik baalde zo. Ik hoorde Vanessa in de achtergrond ontploffen en keek of een andere stream het in beeld had... alles weg. Daar zat ik nu juist op te wachten. Vooral omdat het eerder nog leek dat Vanessa snel naar bed ging om buiten de situatie te blijven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer dat alleen Andrea is gevolgd tijdens de streamlock
Had ook graag gehoord wat er allemaal door Vanessa is gezegd buiten tegen die meiden.
Maar durfde ook niet om te schakelen naar een andere stream omdat vele een streamlock hadden.
Ben ook heel benieuwd hoe ze dit gedraai en gelieg van Andrea in beeld gaan brengen.
Net voordat ze boel gingen laten ontploffen stonden Pail Vanes en Isa buiten te beslissen hoe dat ze het zouden doen, Vanes gaf duidelijk aan even te wachten, Isa naar Paul doe jij het dan? Toen gingen ze even mongolen,, en daarna stprmde Paul naar binnen zogenaamd woest op isa, dat was de tigger van de avond neem ik aan, je moet wat, als er voetbal op stream 9 isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik baalde zo. Ik hoorde Vanessa in de achtergrond ontploffen en keek of een andere stream het in beeld had... alles weg. Daar zat ik nu juist op te wachten. Vooral omdat het eerder nog leek dat Vanessa snel naar bed ging om buiten de situatie te blijven.
En ook heel kenmerkend voor Hakimquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:20 schreef Rica het volgende:
Dat van Hakim, ach het is wel begrijpelijk een incident als excuus aan te grijpen dan te kijken naar zijn eigen gedrag van de afgelopen twee maanden. Is wel menselijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |