Vergelijkbaar. Die stunt hebben ze met diazepam uitgehaald met mij toen ik mijn keelamandelen moest laten verwijderen en ik met paniekaanvallen naar de ok gebracht werd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:13 schreef brabomiep het volgende:
Ik ben drie weken geleden geopereerd, kreeg voor de schrik een oxaepam een uurtje voor de operatie, nou al hadden ze gezegd, we gaan je benen eraf zagen had ik er niks om gegeven![]()
is dat ongeveer hetzelfde als diazepam?
Heeft die kat ook een goeie avond net als wijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:18 schreef blanket het volgende:
Er ligt vlees buiten in het zonnetje ipv in de koelkast...nee ok...smakelijk eten Martend![]()
![]()
Whahaha, lekker kipfiletje lol.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Er ligt vlees buiten omdat de koelkast vol zit?
Lekker hè Martend. Eet smakelijk![]()
Die gaat pas 9 maart.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:18 schreef blanket het volgende:
Er ligt vlees buiten in het zonnetje ipv in de koelkast...nee ok...smakelijk eten Martend![]()
![]()
Paul gooit het wel ff centraalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:19 schreef martend het volgende:
Het duurt nog meer dan een weekmaar hou het wel in de gaten de komende week....
Als het uit zich zelf op je bord kruipt dan zou ik eens goed achter me oren krabben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:19 schreef martend het volgende:
Het duurt nog meer dan een weekmaar hou het wel in de gaten de komende week....
als je daar naar binnen loopt even in de handen klappen en roepen, even centraal mensen.. of meelopen als je hoort "accuwissel"quote:
PBquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zo, geen streams op de slaapkamer maar ik hoor Aike, door wie wordt die uit elkaar getrokken?
Hehhehehehehquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:23 schreef martend het volgende:
[..]
als je daar naar binnen loopt even in de handen klappen en roepen, even centraal mensen.. of meelopen als je hoort "accuwissel"
Nee maar ze mag me bellen wanneer ze er uitkomtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaan we daar nog iets van zien?
Waar heeft ze die hoerige blouse vandaan?quote:
Humanaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:24 schreef brabomiep het volgende:
[..]
Waar heeft ze die hoerige blouse vandaan?
Tja, de enige pot die daar binnen zit wil haar werk niet doen, dus dan moet ik daar maar even orde op zaken gaan stellenquote:
Requiem for a dream, daar had Andrea een glansrol inquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welke film was dat ook alweer?
die toverde ze uit haar slaapruimte, toen ze een slipje en bh had gedaan om een kunstwerk te maken met haar billenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:24 schreef brabomiep het volgende:
[..]
Waar heeft ze die hoerige blouse vandaan?
ja domme vraag natuurlijk, die kan zij echt niet aan met die witte snollenkopquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Requiem for a dream, daar had Andrea een glansrol in
Ik snap 'm ook pas nu jij het schrijft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:26 schreef Urb het volgende:
Billy tegen Ruud over bedje maken in de hooiberg.
Gio "Ik heb nog wel wat van die dunne latjes liggen.."
Emil met veelzeggende blik "Die zullen nog van pas komen..."
Billy "Huh"
![]()
Goede film. Heftig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Requiem for a dream, daar had Andrea een glansrol in
Billy nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook pas nu jij het schrijft.
Die denkt hooguit dat zij spank krijgt..quote:
Welk schilderij van Isa dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:23 schreef Punkman het volgende:
Btw OT, Martend, Er heeft al een Fokker een schilderij gekocht van isa.
Met wat geld en als ruil ook een knuffel.
Dus knuffel komt er al.
Wist niet of je dit al wist.
Trusten PBquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, de enige pot die daar binnen zit wil haar werk niet doen, dus dan moet ik daar maar even orde op zaken gaan stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |