Nee maar ze mag me bellen wanneer ze er uitkomtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaan we daar nog iets van zien?
Waar heeft ze die hoerige blouse vandaan?quote:
Humanaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:24 schreef brabomiep het volgende:
[..]
Waar heeft ze die hoerige blouse vandaan?
Tja, de enige pot die daar binnen zit wil haar werk niet doen, dus dan moet ik daar maar even orde op zaken gaan stellenquote:
Requiem for a dream, daar had Andrea een glansrol inquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welke film was dat ook alweer?
die toverde ze uit haar slaapruimte, toen ze een slipje en bh had gedaan om een kunstwerk te maken met haar billenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:24 schreef brabomiep het volgende:
[..]
Waar heeft ze die hoerige blouse vandaan?
ja domme vraag natuurlijk, die kan zij echt niet aan met die witte snollenkopquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Requiem for a dream, daar had Andrea een glansrol in
Ik snap 'm ook pas nu jij het schrijft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:26 schreef Urb het volgende:
Billy tegen Ruud over bedje maken in de hooiberg.
Gio "Ik heb nog wel wat van die dunne latjes liggen.."
Emil met veelzeggende blik "Die zullen nog van pas komen..."
Billy "Huh"
![]()
Goede film. Heftig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Requiem for a dream, daar had Andrea een glansrol in
Billy nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook pas nu jij het schrijft.
Die denkt hooguit dat zij spank krijgt..quote:
Welk schilderij van Isa dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:23 schreef Punkman het volgende:
Btw OT, Martend, Er heeft al een Fokker een schilderij gekocht van isa.
Met wat geld en als ruil ook een knuffel.
Dus knuffel komt er al.
Wist niet of je dit al wist.
Trusten PBquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, de enige pot die daar binnen zit wil haar werk niet doen, dus dan moet ik daar maar even orde op zaken gaan stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |