http://www.devriessnacks.(...)-de-power-snack.aspxquote:De Vries Snacks, de bedenker van de Mexicano®, heeft wederom een vernieuwende snack bedacht: de Booster®! De Booster® is een power snack met dé unieke energy smaak! Met minder vet, veel vitamine B, taurine, guarana en minder dan 1 gram suiker. In de speciaal bijgeleverde pocket kan uw klant de Booster® handig consumeren en bespaart u op verpakkingsmateriaal. In de snackvitrine kan de Booster® in de pocket ook optimaal gepresenteerd worden (zie voorbeeld). Met deze opvallende presentatie worden uw klanten verleid tot een extra besteding in uw snackbar. De Booster® is verkrijgbaar via uw diepvries leverancier.
Vraag ernaar!
Dat is qua techniek tenminste nog een hoogstandje te noemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:43 schreef habitue het volgende:
Nog ff en we hebben ook deep fried butter on a stick.
Mijn opa was een wijs man, die zei me ooit, toen er een glamrock bandje bij Toppop stond op te treden en ik met mijn autootjes speelde, Pietje, het zijn niet de gekken die het maken, het zijn de gekken die het kopenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
GAD-VER-DAMME.
Vlees dat naar energydrink smaakt? Mensen die dit willen eten? Wtf!![]()
Ghehe. It's funny cuz it's true.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn opa was een wijs man, die zei me ooit, toen er een glamrock bandje bij Toppop stond op te treden en ik met mijn autootjes speelde, Pietje, het zijn niet de gekken die het maken, het zijn de gekken die het kopen
Glamrock? Welke band... Motley Crue, WASP, Twisted Sister?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn opa was een wijs man, die zei me ooit, toen er een glamrock bandje bij Toppop stond op te treden en ik met mijn autootjes speelde, Pietje, het zijn niet de gekken die het maken, het zijn de gekken die het kopen
Mudquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Glamrock? Welke band... Motley Crue, WASP, Twisted Sister?
Het was deze volgens mijquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |